Iets raakt kant noch wal FYI + het is zij ipv henquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:17 schreef Festinger het volgende:
Wat een ontzettend sneue reacties van sommigen hierboven. In het kader van cynische humor slaan deze reacties kant noch wal. Ik hoop dat hen nooit voor hetzelfde lot komen te staan. Bekrompen figuren.
Ik heb om sommige toch echt moeten lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:17 schreef Festinger het volgende:
Wat een ontzettend sneue reacties van sommigen hierboven. In het kader van cynische humor slaan deze reacties kant noch wal. Ik hoop dat hen nooit voor hetzelfde lot komen te staan. Bekrompen figuren.
De vergelijking is misschien wat scheef maar het is wel zo...ik vind dus om te kotsen dat iedereen het zo verschrikkelijk vindt en het is inderdaad een rare vergelijking maar als mensen zo begaan zijn met het lot van kinderen hou uitbuiting dan ook niet in stand.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ziek goede vergelijking hoor.
Waarom niet? Als dat die man helpt met het verwerken is het mij al dubbel en dwars waard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Gruwelijk voor dat meisje en de familie natuurlijk, maar er worden elke dag tientallen mensen doodgereden, waarom moet hier nou weer social media aandacht aan gegeven worden?
Alsof die Afrikaners zo goed piano kunnen spelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef theunderdog het volgende:
Ohja, waarom moet men hier speciaal aandacht aan geven? er gaan elke dat tientallen wat zeg ik duizenden tot zelfs miljoenen kinderen dood.
Je geeft toe dat de vergelijking scheef is maar maakt hem vervolgens rustig een tweede keer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
De vergelijking is misschien wat scheef maar het is wel zo...ik vind dus om te kotsen dat iedereen het zo verschrikkelijk vindt en het is inderdaad een rare vergelijking maar als mensen zo begaan zijn met het lot van kinderen hou uitbuiting dan ook niet in stand.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Allemaal van die vrouwen die dit zoooo verschrikkelijk vinden maar ondertussen wel elke week tassen vol laden bij de primark waarvoor kinderen worden uitgebuit...
Typisch mooi voorbeeld van het walgelijk dubbele moraal...allemaal zo betrokken en meegaand tot het een dubbeltje kost... Nederlanders
quote:
Herken je hem nog? de 'maar het is wel (gewoon) zo'?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
De vergelijking is misschien wat scheef maar het is wel zo...ik vind dus om te kotsen dat iedereen het zo verschrikkelijk vindt en het is inderdaad een rare vergelijking maar als mensen zo begaan zijn met het lot van kinderen hou uitbuiting dan ook niet in stand.
'Moet je zie hoe empathisch ik ben'-berichten zijn nog vele malen erger als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom niet? Als dat die man helpt met het verwerken is het mij al dubbel en dwars waard.
In dat geval een stuk nuttiger dan de 'moet je zien wat ik eet'-foto's en allerlei andere onzin die men post.
Jij weet een goede starbucks selfie niet op waarde te schatten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom niet? Als dat die man helpt met het verwerken is het mij al dubbel en dwars waard.
In dat geval een stuk nuttiger dan de 'moet je zien wat ik eet'-foto's en allerlei andere onzin die men post.
Zoals welke berichten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Moet je zie hoe empathisch ik ben'-berichten zijn nog vele malen erger als je het mij vraagt.
Omdat de situatie scheef is om te vergelijken maar het qua dubbel moraal wel klopt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je geeft toe dat de vergelijking scheef is maar maakt hem vervolgens rustig een tweede keer?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Herken je hem nog? de 'maar het is wel (gewoon) zo'?
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef KreKkeR het volgende:
Als dat die man helpt met het verwerken is het mij al dubbel en dwars waard.
Ja?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Omdat de situatie scheef is om te vergelijken maar het qua dubbel moraal wel klopt.
Hij is trots op zijn dochter en vind het erg dat ze geen kans meer heeft iets moois te bereiken en zo hoopt hij toch dat ze voortleeft in de hoofden van mensen. Lijkt mij tenminste.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
Erg voor dat meisje en nabestaanden, maar om dan zo aandacht te gaan zoeken begrijp ik totaal niet.
Bedankt voor de spellingscorrecties, maar dat is van ondergeschikt belang in dit topicquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Iets raakt kant noch wal FYI + het is zij ipv hen
Reacties overal onder hoe erg het wel niet is (is het ook wel, en dat ontken ik ook niet). Maar ondertussen als een ander kind dwangarbeid moet verrichten voor hun goedkope kleding dan houden ze dat maar al te graag in stand.quote:
'Projectie' bedoel je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is een redelijk natuurlijke reactie om handelen van een ander aan intentie van je zelf te koppelen geloof ik.
Ik denk, maar dat is wellicht heel persoonlijk, dat iemand die bereid is zo'n intieme emotie te delen met potentieel de hele wereld, beter zijn rouwproces kan laten begeleiden door mensen die daar voor opgeleid zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hij is trots op zijn dochter en vind het erg dat ze geen kans meer heeft iets moois te bereiken en zo hoopt hij toch dat ze voortleeft in de hoofden van mensen. Lijkt mij tenminste.
Zo gek is dat toch niet? Dat veel mensen graag willen blijven voortbestaan in de gedachten van anderen? Ook niet zo heel gek dat sommigen dat ook graag hebben van iemand die zeer dichtbij ze staat/stond.
De klaagbaak staat er niet bekend om erg vriendelijk te zijn. Ik ben het volledig met je eens, maar dit is simpelweg niet de plek voor een emotioneel geladen topic.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:17 schreef Festinger het volgende:
Mja, wat verwacht je als je/ een topic in KLB opent?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:17 schreef Festinger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |