Quote voor het nageslachtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:52 schreef NieuweNier het volgende:
Ook dan irriteer ik me mateloos wanneer mensen niet uit hun woorden komen of niet kunnen lezen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:52 schreef NieuweNier het volgende:
Ook dan irriteer ik me mateloos wanneer mensen niet uit hun woorden komen of niet kunnen lezen ofzo.
Nou ja van de gemiddelde bajes klant of wanbetaler hoef ik niet veel te lerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Dumpafval het volgende:
Je kan er niet tegen als mensen niet uit hun woorden komen? Misschien moet je eerder naar jezelf kijken, mensen die niet uit hun woorden komen hoeven niet gelijk zwakzinnig te zijn, soms denken ze intelligente dingen maar kunnen ze het niet ter woorden brengen. Van dat soort mensen kan je ook best een hoop leren.
M.a.w. je werkloze verwende broer... En jij; je maakt echt veel spelfouten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:52 schreef NieuweNier het volgende:
Dit gaat waarschijnlijk best wel narcistisch klinken, maar ik vind het lastig om te gaan met mensen die zwakzinnig zijn.
Er is zo'n niveauverschil. Ook soms dat ze gelijk willen in een situatie waar ze dat overduidelijk niet hebben. Ik kan het niet ocer mijn hart halen hun onzin gewoon niet bevestigen.
Via mijn werk kom ik in aanraking met veel tokkies. Mensen die de gevangenis in moeten, wanbetalers, etc. Ook dan irriteer ik me mateloos wanneer mensen niet uit hun woorden komen of niet kunnen lezen ofzo.
Kunnen jullie goed met zwakzinnige mensen omgaan?
Nee. Hij is wel slim.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
M.a.w. je werkloze verwende broer... En jij; je maakt echt veel spelfouten.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb dat niet alleen met domme mensen, ook met dikke en lelijke mensen
Het is bajesklant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nou ja van de gemiddelde bajes klant of wanbetaler hoef ik niet veel te leren
Mooi hè. Hij schrijft ook regelmatig 'ik wordt'. Maar dat komt door zijn zwakzinnige nog so smartphone.quote:
Ook normale mensen komen wel eens niet uit hun woorden of hebben een verschil in niveau, jij vindt die mensen zwakzinnig? Ook van bajesklanten en wanbetalers kan je wat leren, ook van hun.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Zeg dat tegen auto correctquote:
Haha die spelfoutquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi hè. Hij schrijft ook regelmatig 'ik wordt'. Maar dat komt door zijn zwakzinnige nog so smartphone.
Welke twee universitaire studies heb je gedaan en wat doe je nu voor werk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Zeg dat tegen auto correct![]()
Zowiezo zijn mobiel spaties waar ze niet horen soms makkelijker voor de automatische suggesties.
Maar dit is geen meet je intellect topic. Dat hoeft niet met mijn i van 137 en 2 universitaire studies.
Ah, eindelijk iemand die het ziet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi hè. Hij schrijft ook regelmatig 'ik wordt'. Maar dat komt door zijn zwakzinnige nog so smartphone.
Nee natuurlijk niet. Maar als je echt niet in staat bent te functioneren in de maatschappij is dat storend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:13 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ook normale mensen komen wel eens niet uit hun woorden of hebben een verschil in niveau, jij vindt die mensen zwakzinnig? Ook van bajesklanten en wanbetalers kan je wat leren, ook van hun.
Blijkbaar niet, dan had hij wel wat met zijn toekomst gedaan. Je haat mensen omdat mensen jou haten, en dat neem ik ze niet kwalijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:12 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee. Hij is wel slim.
En ja goh. Mobiel typen enzo.
Zullen we samen op een roadtrip gaan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:17 schreef Mord_Sith het volgende:
Ah, eindelijk iemand die het ziet.
Ik hou van je.
Ik typ dan ook niet op een ipad. Dat soort verschillen niet kunnen zien is dus wat mij stoort van minder intelligente mensen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:17 schreef Copycat het volgende:
Bajesklant ... Ik word ...
Nope, geen autocorrect.
Getest op mijn iPad.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:17 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, dan had hij wel wat met zijn toekomst gedaan. Je haat mensen omdat mensen jou haten, en dat neem ik ze niet kwalijk.
Bajesklantquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:17 schreef NieuweNier het volgende:
Ik typ dan ook niet op een ipad. Dat soort verschillen niet kunnen zien is dus wat mij stoort van minder intelligente mensen...
Alles wat jij doet is een backfire. Hoeveel KG ben je nu kwijt geraakt? Nog geen halve kilo. Loser.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef NieuweNier het volgende:
Dit is trouwens weer echt een zieke backfire geworden. Slotje maar? Dan ga ik weer een nieuwe kloon aanmaken
En ik heb ook geen iphone. Daarnaast is auto correct niet hetzelfde per telefoon model. Dat wordt dynamisch aangepast naar wat je typt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bajesklant
Ik word.
Wederom geen foutieve interventie van autocorrect.
Getest op mijn iPhone.
Vooral het ontbreken van komma's in een zin stoort mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:17 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar als je echt niet in staat bent te functioneren in de maatschappij is dat storend.
Eerlijk zijn er geen mensen in jullie leven wiens domme opmerkingen jullie storen?
Sinds mijn studie begonnen is, is er 5kg bijgekomen. Van 3 uur per dag sporten naar 3 uur per week wegens een hectisch leven, en stress eten, ging niet goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:19 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Alles wat jij doet is een backfire. Hoeveel KG ben je nu kwijt geraakt? Nog geen halve kilo. Loser.
Zowiezo een I van 137!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Zowiezo zijn mobiel spaties waar ze niet horen soms makkelijker voor de automatische suggesties.
Maar dit is geen meet je intellect topic. Dat hoeft niet met mijn i van 137 en 2 universitaire studies.
Tuurlijk, jouw inferieure telefoon corrigeert woorden foutief. Is ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:22 schreef NieuweNier het volgende:
En ik heb ook geen iphone. Daarnaast is auto correct niet hetzelfde per telefoon model. Dat wordt dynamisch aangepast naar wat je typt.
(Opnieuw dit soort niveau verschillen bedoel ik dus. Gewoon niet de mogelijkheid logische verbanden te leggen)
Dat zou nog best kunnen ook. Ik heb 1001 issues. Alleen niet dat ik dom ben. Wel zelfhaat en geen zelfvertrouwen enzo. En faalangst. En ik ben semi-manisch. En overwerkt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:21 schreef jogy het volgende:
Klinkt niet narcistisch maar eerder als verkapte zelfhaat.
Met andere woorden 2kg erbij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Sinds mijn studie begonnen is, is er 5kg bijgekomen. Van 3 uur per dag sporten naar 3 uur per week wegens een hectisch leven, en stress eten, ging niet goed.
Nu is er weer 3 kg af
''Zowiezo'' wordt dan weer niet verbeterd...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk, jouw inferieure telefoon corrigeert woorden foutief. Is ook.
iPhone.
Autocorrect.
Telefoonmodellen.
Niveauverschillen.
Ik ben NieuweNier en gewoon lekker altijd alleen maar met mezelf bezig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:24 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat zou nog best kunnen ook. Ik heb 1001 issues. Alleen niet dat ik dom ben. Wel zelfhaat en geen zelfvertrouwen enzo. En faalangst. En ik ben semi-manisch. En overwerkt.
Zowiezo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:25 schreef ThePartyPooper het volgende:
''Zowiezo'' wordt dan weer niet verbeterd...
Doe ik dan nog best goed zo van de koude grond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:24 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat zou nog best kunnen ook. Ik heb 1001 issues. Alleen niet dat ik dom ben. Wel zelfhaat en geen zelfvertrouwen enzo. En faalangst. En ik ben semi-manisch. En overwerkt.
Van "niveauverschillen" maakt mijn telefoon "niveauverschil en". Ik kan de suggestie niet negeren vanwege een bug met de browser op fok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
iPhone.
Autocorrect.
Telefoonmodellen.
Niveauverschillen.
Prachtig hoe jij jezelf steeds weer voor de gek denkt te houden. Terwijl we allemaal beter weten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:27 schreef NieuweNier het volgende:
Van "niveauverschillen" maakt mijn telefoon "niveauverschil en". Ik kan de suggestie niet negeren vanwege een bug met de browser op fok.
Om "niveau verschillen" te typen hoef ik alleen niv versc" in te typen. Dat is gewoon veel minder moeite dan het goed intypen en daarna de correctie verbeteren.
Hoe heerlijk dat ik altijd gelijk heb![]()
En hoe heerlijk dat jij er gewoon geen zak van begrijpt. Opnieuw door te weinig intellect om logisch na te kunnen denken.
Je komt alleen je moeders kut uit en gaat alleen dood. Voor jezelf zorgen is belangrijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben NieuweNier en gewoon lekker altijd alleen maar met mezelf bezig.
Ik weet niet wat jij met jouw intellect doet, maar nadenken staat ergens onder aan je lijstje. Gast.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:27 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Van "niveauverschillen" maakt mijn telefoon "niveauverschil en". Ik kan de suggestie niet negeren vanwege een bug met de browser op fok.
Om "niveau verschillen" te typen hoef ik alleen niv versc" in te typen. Dat is gewoon veel minder moeite dan het goed intypen en daarna de correctie verbeteren.
En hoe heerlijk dat jij er gewoon geen zak van begrijpt. Opnieuw door te weinig intellect om logisch na te kunnen denken.
Hier kan ik dus echt niet tegen IRL. Mensen die niet open voor andere gedachten waarmee die van hunzelf overduidelijk onzin zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prachtig hoe jij jezelf steeds weer voor de gek denkt te houden. Terwijl we allemaal beter weten.
Tuurlijk knul. Nog even en je gelooft jezelf. Misschien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:30 schreef NieuweNier het volgende:
Hier kan ik dus echt niet tegen IRL. Mensen die niet open voor andere gedachten waarmee die van hunzelf overduidelijk onzin zijn.
En dat is niet zo. Maar no worries. Binnenkort werken jullie voor mij. Indirect natuurlijk, met allemaal managers onder me.quote:
Doequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk knul. Nog even en je gelooft jezelf. Misschien.
Niks mis mee in de juiste verhoudingen.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:30 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Hier kan ik dus echt niet tegen IRL. Mensen die niet open voor andere gedachten waarmee die van hunzelf overduidelijk onzin zijn.
Nee natuurlijk niet. Zie je ze vliegen ofzoquote:
Lijkt me hilarisch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:32 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En dat is niet zo. Maar no worries. Binnenkort werken jullie voor mij. Indirect natuurlijk, met allemaal managers onder me.
Haha je bent dikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:34 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zie je ze vliegen ofzo![]()
Dus je snapt het echt nog steeds niet. Wat heb je dan aan zo'n IQ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:34 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zie je ze vliegen ofzo![]()
Iedereen hier is dus het type jostiband. Ik ga hier gewoon niet meer reageren. Kansloze bende
Zo werkt dat als je bij de top 1% hoort. (Sorry deze kon ik niet laten)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:01 schreef Hallojo het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat iedereen dom is, behalve TS.
Ach kom toch, je kan toch zelf wel het patroon zien in je topics?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:03 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Zo werkt dat als je bij de top 1% hoort. (Sorry deze kon ik niet laten)
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Vreemd, je zou denken dat je prima met soortgenoten zou moeten kunnen communiceren als zwakzinnige.
Zolang wij geen vrienden worden TS, ben ik erin geslaagd dit soort mensen uit mijn bestaan te weren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:17 schreef NieuweNier het volgende:
Eerlijk zijn er geen mensen in jullie leven wiens domme opmerkingen jullie storen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
iPhone.
Autocorrect.
Telefoonmodellen.
Niveauverschillen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:03 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Zo werkt dat als je bij de top 1% hoort. (Sorry deze kon ik niet laten)
Helaas weet je niet dat men het hierbij steeds over 2% heeft.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef NieuweNier het volgende:
Dit is trouwens weer echt een zieke backfire geworden.
Nee.quote:Slotje maar?
Sneu.quote:Dan ga ik weer een nieuwe kloon aanmaken
Gaat hij een nieuwe kloon aanmaken? En die gaan we niet in de gaten hebben?quote:
Oh, leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
Het zal me aan mijn reet roesten, Lien!
We zouden een prijsvraag kunnen doen wie hem het eerste spot.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gaat hij een nieuwe kloon aanmaken? En die gaan we niet in de gaten hebben?
Ik wou net zeggen: nou slaap ik niet meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik blijf er iig niet voor wakker!
Lees de topics van Nieuwenier en besef hoe goed jij het hebtquote:
Ga niet weg, NieuweNier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Lees de topics van Nieuwenier en besef hoe goed jij het hebt
quote:
Briljant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:47 schreef hottentot het volgende:
[..]![]()
Misschien kun je zijn topics uitprinten en er een soort scheurkalender van maken voor op het toilet.
Verandert autocorrect bij jou ook het correcte 'sowieso' in het verkeerde zowiezo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn eerste topic over auto's of tripjes gaat. In die fora zit ik weinig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
We zouden een prijsvraag kunnen doen wie hem het eerste spot.
Hij is intelligenter als hij denkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:55 schreef Bart het volgende:
Oh wacht, TS is niet zo intelligent als hij denkt.
Zou hij dat nu eens wat vaker en dieper doen, inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:56 schreef Lienekien het volgende:
Hij is intelligenter als hij denkt.
Hehe.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent zelf toch de grootste wanbetaler?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Daar kan ik prima tegen, zolang ze maar niet autorijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:08 schreef probeer het volgende:
Ik kan er niet tegen wanneer mensen het verstand, ruimtelijk inzicht en reactievermogen missen, omdat ze totaal niet kunnen autorijden.
Deed hij dat dan ook maar .. stoppen met autorijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar kan ik prima tegen, zolang ze maar niet autorijden.
Daar is het je toch om te doen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef NieuweNier het volgende:
Dit is trouwens weer echt een zieke backfire geworden. Slotje maar? Dan ga ik weer een nieuwe kloon aanmaken
Oh god ik had geen hekel aan jou en je posts maar wowquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zijn die taalfouten besmettelijk of zo?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:27 schreef NieuweNier het volgende:
Sinds wanneer kan irriteren als wederkerend werkwoord gebruikt worden, meneer ik-heb-altijd-gelijk?quote:
Autocorrect, man.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer kan irriteren als wederkerend werkwoord gebruikt worden, meneer ik-heb-altijd-gelijk?
Moest ik even 2x lezen voordat ik het doorhad. Scherp.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nah, binnen een week in WGR, waarom ze zijn snelle bak (focus station :p ) aan moesten houden want hij deed toch niets verkeerd...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn eerste topic over auto's of tripjes gaat. In die fora zit ik weinig.
Ze kunnen het toch niet helpen dus maak er maar het beste vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:52 schreef NieuweNier het volgende:
Dit gaat waarschijnlijk best wel narcistisch klinken, maar ik vind het lastig om te gaan met mensen die zwakzinnig zijn.
Er is zo'n niveauverschil. Ook soms dat ze gelijk willen in een situatie waar ze dat overduidelijk niet hebben. Ik kan het niet ocer mijn hart halen hun onzin gewoon niet bevestigen.
Via mijn werk kom ik in aanraking met veel tokkies. Mensen die de gevangenis in moeten, wanbetalers, etc. Ook dan irriteer ik me mateloos wanneer mensen niet uit hun woorden komen of niet kunnen lezen ofzo.
Kunnen jullie goed met zwakzinnige mensen omgaan?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar kan ik prima tegen, zolang ze maar niet autorijden.
Nee ik ben geen wanbetaler. Ik ben gewoon zeer creatief in mijn boekhouding. Sterker nog ik heb in mijn hele leven maar 1 betaling gemist. En dat was doordat de rekening bij het verkeerde huis was afgeleverd. Ik heb toen zelf opgebeld van waar blijft mijn rekening en hoe kan ik het overmaken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je bent zelf toch de grootste wanbetaler?
Ik kan me de eindeloze stroom topics van jou over je geldproblemen door een gat in je hand anders nog goed herinneren.
Als je niet kan functioneren in de maatschappij moet je het niet proberen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch niet helpen dus maak er maar het beste van
Spreektaalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer kan irriteren als wederkerend werkwoord gebruikt worden, meneer ik-heb-altijd-gelijk?
Dus wanneer gaan ze jou steriliseren?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Als je niet kan functioneren in de maatschappij moet je het niet proberen.
Ik vind bijvoorbeeld dat alleen hoog opgeleide werkenden stemrecht mogen hebben. En het recht tot reproductie. Mislukte mensen niet.
Ik werk. En ben hoog opgeleid.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus wanneer gaan ze jou steriliseren?
Tsja, als je ze basisdingen zoals stemrecht en een gelukkige toekomst wilt ontnemen, dan kan ik me voorstellen dat jij niet hun beste vriendje bent!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Als je niet kan functioneren in de maatschappij moet je het niet proberen.
Ik vind bijvoorbeeld dat alleen hoog opgeleide werkenden stemrecht mogen hebben. En het recht tot reproductie. Mislukte mensen niet.
Ik wil zeker niet mensen een gelukkig leven ontnemen. Dat geld wel voor verantwoordelijkheden die mensen niet kunnen dragen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, als je ze basisdingen zoals stemrecht en een gelukkige toekomst wilt ontnemen, dan kan ik me voorstellen dat jij niet hun beste vriendje bent!
Ik dacht nog wel dat je in staat was redelijk en fatsoenlijk te kunnen nadenken...echter...je bent gewoon van de pot gerukt![]()
Mensen zoals jij kunnen toch niet zulke heftige beslissingen nemen? Daarvoor ontbeert jou de benodigde intellectuele capaciteit. Laten we maar met z'n allen hopen dat een malloot zoals jij nooit een leidinggevende functie krijgtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:52 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik wil zeker niet mensen een gelukkig leven ontnemen. Dat geld wel voor verantwoordelijkheden die mensen niet kunnen dragen.
Een blinde kan toch niet autorijden? Waarom mag een zwakzinnig iemand dan wel stemmen? Of iemand met genetische defecten reproduceren en defecte babies maken?
Oh zeker wel. Inderdaad is niet iedere ziekte genetisch overdraagbaar. Dat had ik erbij moeten zeggen als disclaimer omdat je het op die manier op de man wilt spelen ipv op argumenten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen zoals jij kunnen toch niet zulke heftige beslissingen nemen? Daarvoor ontbeert jou de benodigde intellectuele capaciteit. Laten we maar met z'n allen hopen dat een malloot zoals jij nooit een leidinggevende functie krijgt![]()
Je bent echt niet zo helder he?
Dat iemand defecten in de genen heeft, wil nog niet zeggen dat de kinderen -dus- defect zullen zijn (whatever that means). Biologie zat zeker niet in jouw vakkenpakket
Je snapt het nog steeds niet he?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:00 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Inderdaad is niet iedere ziekte genetisch overdraagbaar. Dat had ik erbij moeten zeggen als disclaimer omdat je het op die manier op de man wilt spelen ipv op argumenten.
Er zijn zat genetische mutaties met bijbehorende ziektes die genetisch overdraagbaar zijn. Deze mensen mogen geen recht hebben tot reproductie.
Om te stemmen kan je toch heel makkelijk een competentietest invoeren? Dan kan je kijken of mensen beschikken over de capaciteit dat soort belangrijke keuzes te maken.
Als een ziekte recessief is bestaat er er een kans dat die ziekte over gedragen wordt. Dus is het genetisch overdraagbaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet he?
Het feit dat je een mutatie hebt voor een ziekte, maakt je nog niet ziek
Voor hetzelfde geld loop jijzelf met 1000 recessieve genen rond voor de meest vreselijke ziektes en heb jijzelf nergens last van
Als je dat al op de man spelen vindt en langer op fok wilt blijven posten, nou maak je borst maar nat
Competentietest om te bepalen of je elite genoeg bent om stemrecht te krijgen? Lets not
Ja duh!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Als een ziekte recessief is bestaat er er een kans dat die ziekte over gedragen wordt. Dus is het genetisch overdraagbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |