Je bent zelf toch de grootste wanbetaler?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nou ja van de gemiddelde bajes klant of wanbetaler hoef ik niet veel te leren
Daar kan ik prima tegen, zolang ze maar niet autorijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:08 schreef probeer het volgende:
Ik kan er niet tegen wanneer mensen het verstand, ruimtelijk inzicht en reactievermogen missen, omdat ze totaal niet kunnen autorijden.
Deed hij dat dan ook maar .. stoppen met autorijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar kan ik prima tegen, zolang ze maar niet autorijden.
Daar is het je toch om te doen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef NieuweNier het volgende:
Dit is trouwens weer echt een zieke backfire geworden. Slotje maar? Dan ga ik weer een nieuwe kloon aanmaken
Oh god ik had geen hekel aan jou en je posts maar wowquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zijn die taalfouten besmettelijk of zo?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:27 schreef NieuweNier het volgende:
Hoe heerlijk dat ik altijd gelijk heb![]()
Sinds wanneer kan irriteren als wederkerend werkwoord gebruikt worden, meneer ik-heb-altijd-gelijk?quote:
Autocorrect, man.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer kan irriteren als wederkerend werkwoord gebruikt worden, meneer ik-heb-altijd-gelijk?
Moest ik even 2x lezen voordat ik het doorhad. Scherp.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is intelligenter als hij denkt.
Nah, binnen een week in WGR, waarom ze zijn snelle bak (focus station :p ) aan moesten houden want hij deed toch niets verkeerd...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn eerste topic over auto's of tripjes gaat. In die fora zit ik weinig.
Ze kunnen het toch niet helpen dus maak er maar het beste vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:52 schreef NieuweNier het volgende:
Dit gaat waarschijnlijk best wel narcistisch klinken, maar ik vind het lastig om te gaan met mensen die zwakzinnig zijn.
Er is zo'n niveauverschil. Ook soms dat ze gelijk willen in een situatie waar ze dat overduidelijk niet hebben. Ik kan het niet ocer mijn hart halen hun onzin gewoon niet bevestigen.
Via mijn werk kom ik in aanraking met veel tokkies. Mensen die de gevangenis in moeten, wanbetalers, etc. Ook dan irriteer ik me mateloos wanneer mensen niet uit hun woorden komen of niet kunnen lezen ofzo.
Kunnen jullie goed met zwakzinnige mensen omgaan?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar kan ik prima tegen, zolang ze maar niet autorijden.
Nee ik ben geen wanbetaler. Ik ben gewoon zeer creatief in mijn boekhouding. Sterker nog ik heb in mijn hele leven maar 1 betaling gemist. En dat was doordat de rekening bij het verkeerde huis was afgeleverd. Ik heb toen zelf opgebeld van waar blijft mijn rekening en hoe kan ik het overmaken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je bent zelf toch de grootste wanbetaler?
Ik kan me de eindeloze stroom topics van jou over je geldproblemen door een gat in je hand anders nog goed herinneren.
Als je niet kan functioneren in de maatschappij moet je het niet proberen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch niet helpen dus maak er maar het beste van
Spreektaalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer kan irriteren als wederkerend werkwoord gebruikt worden, meneer ik-heb-altijd-gelijk?
Dus wanneer gaan ze jou steriliseren?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Als je niet kan functioneren in de maatschappij moet je het niet proberen.
Ik vind bijvoorbeeld dat alleen hoog opgeleide werkenden stemrecht mogen hebben. En het recht tot reproductie. Mislukte mensen niet.
Ik werk. En ben hoog opgeleid.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus wanneer gaan ze jou steriliseren?
Tsja, als je ze basisdingen zoals stemrecht en een gelukkige toekomst wilt ontnemen, dan kan ik me voorstellen dat jij niet hun beste vriendje bent!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Als je niet kan functioneren in de maatschappij moet je het niet proberen.
Ik vind bijvoorbeeld dat alleen hoog opgeleide werkenden stemrecht mogen hebben. En het recht tot reproductie. Mislukte mensen niet.
Ik wil zeker niet mensen een gelukkig leven ontnemen. Dat geld wel voor verantwoordelijkheden die mensen niet kunnen dragen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, als je ze basisdingen zoals stemrecht en een gelukkige toekomst wilt ontnemen, dan kan ik me voorstellen dat jij niet hun beste vriendje bent!
Ik dacht nog wel dat je in staat was redelijk en fatsoenlijk te kunnen nadenken...echter...je bent gewoon van de pot gerukt![]()
Mensen zoals jij kunnen toch niet zulke heftige beslissingen nemen? Daarvoor ontbeert jou de benodigde intellectuele capaciteit. Laten we maar met z'n allen hopen dat een malloot zoals jij nooit een leidinggevende functie krijgtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:52 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik wil zeker niet mensen een gelukkig leven ontnemen. Dat geld wel voor verantwoordelijkheden die mensen niet kunnen dragen.
Een blinde kan toch niet autorijden? Waarom mag een zwakzinnig iemand dan wel stemmen? Of iemand met genetische defecten reproduceren en defecte babies maken?
Oh zeker wel. Inderdaad is niet iedere ziekte genetisch overdraagbaar. Dat had ik erbij moeten zeggen als disclaimer omdat je het op die manier op de man wilt spelen ipv op argumenten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen zoals jij kunnen toch niet zulke heftige beslissingen nemen? Daarvoor ontbeert jou de benodigde intellectuele capaciteit. Laten we maar met z'n allen hopen dat een malloot zoals jij nooit een leidinggevende functie krijgt![]()
Je bent echt niet zo helder he?
Dat iemand defecten in de genen heeft, wil nog niet zeggen dat de kinderen -dus- defect zullen zijn (whatever that means). Biologie zat zeker niet in jouw vakkenpakket
Je snapt het nog steeds niet he?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:00 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Inderdaad is niet iedere ziekte genetisch overdraagbaar. Dat had ik erbij moeten zeggen als disclaimer omdat je het op die manier op de man wilt spelen ipv op argumenten.
Er zijn zat genetische mutaties met bijbehorende ziektes die genetisch overdraagbaar zijn. Deze mensen mogen geen recht hebben tot reproductie.
Om te stemmen kan je toch heel makkelijk een competentietest invoeren? Dan kan je kijken of mensen beschikken over de capaciteit dat soort belangrijke keuzes te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |