Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef NieuweNier het volgende:
Dit is trouwens weer echt een zieke backfire geworden.
Nee.quote:Slotje maar?
Sneu.quote:Dan ga ik weer een nieuwe kloon aanmaken
Gaat hij een nieuwe kloon aanmaken? En die gaan we niet in de gaten hebben?quote:
Oh, leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
Het zal me aan mijn reet roesten, Lien!
We zouden een prijsvraag kunnen doen wie hem het eerste spot.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gaat hij een nieuwe kloon aanmaken? En die gaan we niet in de gaten hebben?
Ik wou net zeggen: nou slaap ik niet meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik blijf er iig niet voor wakker!
Lees de topics van Nieuwenier en besef hoe goed jij het hebtquote:
Ga niet weg, NieuweNier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Lees de topics van Nieuwenier en besef hoe goed jij het hebt
quote:
Briljant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:47 schreef hottentot het volgende:
[..]![]()
Misschien kun je zijn topics uitprinten en er een soort scheurkalender van maken voor op het toilet.
Verandert autocorrect bij jou ook het correcte 'sowieso' in het verkeerde zowiezo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Zeg dat tegen auto correct![]()
Zowiezo zijn mobiel spaties waar ze niet horen soms makkelijker voor de automatische suggesties.
Maar dit is geen meet je intellect topic. Dat hoeft niet met mijn i van 137 en 2 universitaire studies.
Ik gok dat zijn eerste topic over auto's of tripjes gaat. In die fora zit ik weinig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
We zouden een prijsvraag kunnen doen wie hem het eerste spot.
Hij is intelligenter als hij denkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:55 schreef Bart het volgende:
Oh wacht, TS is niet zo intelligent als hij denkt.
Zou hij dat nu eens wat vaker en dieper doen, inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:56 schreef Lienekien het volgende:
Hij is intelligenter als hij denkt.
Hehe.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is intelligenter als hij denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |