Ik weet niet wat jij met jouw intellect doet, maar nadenken staat ergens onder aan je lijstje. Gast.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:27 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Van "niveauverschillen" maakt mijn telefoon "niveauverschil en". Ik kan de suggestie niet negeren vanwege een bug met de browser op fok.
Om "niveau verschillen" te typen hoef ik alleen niv versc" in te typen. Dat is gewoon veel minder moeite dan het goed intypen en daarna de correctie verbeteren.
Hoe heerlijk dat ik altijd gelijk heb![]()
En hoe heerlijk dat jij er gewoon geen zak van begrijpt. Opnieuw door te weinig intellect om logisch na te kunnen denken.
Hier kan ik dus echt niet tegen IRL. Mensen die niet open voor andere gedachten waarmee die van hunzelf overduidelijk onzin zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prachtig hoe jij jezelf steeds weer voor de gek denkt te houden. Terwijl we allemaal beter weten.
Tuurlijk knul. Nog even en je gelooft jezelf. Misschien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:30 schreef NieuweNier het volgende:
Hier kan ik dus echt niet tegen IRL. Mensen die niet open voor andere gedachten waarmee die van hunzelf overduidelijk onzin zijn.
En dat is niet zo. Maar no worries. Binnenkort werken jullie voor mij. Indirect natuurlijk, met allemaal managers onder me.quote:
Doequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk knul. Nog even en je gelooft jezelf. Misschien.
Niks mis mee in de juiste verhoudingen.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:30 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Hier kan ik dus echt niet tegen IRL. Mensen die niet open voor andere gedachten waarmee die van hunzelf overduidelijk onzin zijn.
Nee natuurlijk niet. Zie je ze vliegen ofzoquote:
Lijkt me hilarisch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:32 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En dat is niet zo. Maar no worries. Binnenkort werken jullie voor mij. Indirect natuurlijk, met allemaal managers onder me.
Haha je bent dikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:34 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zie je ze vliegen ofzo![]()
Dus je snapt het echt nog steeds niet. Wat heb je dan aan zo'n IQ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:34 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zie je ze vliegen ofzo![]()
Iedereen hier is dus het type jostiband. Ik ga hier gewoon niet meer reageren. Kansloze bende
Zo werkt dat als je bij de top 1% hoort. (Sorry deze kon ik niet laten)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:01 schreef Hallojo het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat iedereen dom is, behalve TS.
Ach kom toch, je kan toch zelf wel het patroon zien in je topics?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:03 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Zo werkt dat als je bij de top 1% hoort. (Sorry deze kon ik niet laten)
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Vreemd, je zou denken dat je prima met soortgenoten zou moeten kunnen communiceren als zwakzinnige.
Zolang wij geen vrienden worden TS, ben ik erin geslaagd dit soort mensen uit mijn bestaan te weren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:17 schreef NieuweNier het volgende:
Eerlijk zijn er geen mensen in jullie leven wiens domme opmerkingen jullie storen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk, jouw inferieure telefoon corrigeert woorden foutief. Is ook.
iPhone.
Autocorrect.
Telefoonmodellen.
Niveauverschillen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:03 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Zo werkt dat als je bij de top 1% hoort. (Sorry deze kon ik niet laten)
Helaas weet je niet dat men het hierbij steeds over 2% heeft.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef NieuweNier het volgende:
Dit is trouwens weer echt een zieke backfire geworden.
Nee.quote:Slotje maar?
Sneu.quote:Dan ga ik weer een nieuwe kloon aanmaken
Gaat hij een nieuwe kloon aanmaken? En die gaan we niet in de gaten hebben?quote:
Oh, leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
Het zal me aan mijn reet roesten, Lien!
We zouden een prijsvraag kunnen doen wie hem het eerste spot.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gaat hij een nieuwe kloon aanmaken? En die gaan we niet in de gaten hebben?
Ik wou net zeggen: nou slaap ik niet meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik blijf er iig niet voor wakker!
Lees de topics van Nieuwenier en besef hoe goed jij het hebtquote:
Ga niet weg, NieuweNier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Lees de topics van Nieuwenier en besef hoe goed jij het hebt
quote:
Briljant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:47 schreef hottentot het volgende:
[..]![]()
Misschien kun je zijn topics uitprinten en er een soort scheurkalender van maken voor op het toilet.
Verandert autocorrect bij jou ook het correcte 'sowieso' in het verkeerde zowiezo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Zeg dat tegen auto correct![]()
Zowiezo zijn mobiel spaties waar ze niet horen soms makkelijker voor de automatische suggesties.
Maar dit is geen meet je intellect topic. Dat hoeft niet met mijn i van 137 en 2 universitaire studies.
Ik gok dat zijn eerste topic over auto's of tripjes gaat. In die fora zit ik weinig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
We zouden een prijsvraag kunnen doen wie hem het eerste spot.
Hij is intelligenter als hij denkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:55 schreef Bart het volgende:
Oh wacht, TS is niet zo intelligent als hij denkt.
Zou hij dat nu eens wat vaker en dieper doen, inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:56 schreef Lienekien het volgende:
Hij is intelligenter als hij denkt.
Hehe.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is intelligenter als hij denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |