oh gutjequote:Op maandag 5 januari 2015 10:59 schreef Bleie het volgende:
Er is op internet veel te vinden over de indeling van supermarkten. Deze bijvoorbeeld:
http://www.radartv.nl/con(...)permarkt-u-verleidt/
Nee hoor! Ik neem je niet voor het lapje.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij voor een lapje hield?
Ik probeer heel veel naar mezelf te kijken, op het werk ook. En dan denk ik later van godver waarom heb ik dit niet gedaan/of gelaten,
Achja , allemaal leer momenten.
EN FOk natuurlijk !!
Nou ja, je moet wel slim genoeg en/of moedig genoeg zijn om ze te zien/voelen.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:28 schreef Cue_ het volgende:
Zo raar is t toch niet om dergelijke patronen bij jezelf op te merken?
Vaak als je er eens (onbewust) van afwijkt of door iemand anders, merk je ineens dat het anders is dan normaal.
ja, ik liep vroeger vaak tegen dingen op. Het duurde lang voordat ik besefte de hoek altijd iets kleiner te maken dan gedacht. Dus is het zaak de hoeken altijd iets ruimer te plannen.quote:Op maandag 5 januari 2015 02:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Check, ik doe niet anders
[..]
Dan moet je eens opletten hoe dicht je soms langs bepaalde hoeken langsloopt. Als je aan je omgeving gewend bent loop je soms maar op millimeters afstand langs een kozijn of de hoek van het aanrecht zonder dat je je er ooit tegenaan stoot.
Als wij het lijstje maken, dan houden we de volgorde aan zoals we de producten in de winkel tegenkomenquote:Op zondag 4 januari 2015 19:32 schreef Cue_ het volgende:
Enige irritante zijn de mensen die geen logica hebben en de hele supermarkt 3x op en neer doorlopen
Dus je bent je eigen overbuurman?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar ik vandaan kom (Gelderland) is het inderdaad de buurman van je buurman.
Bij de appie kun je je boodschappenlijstje online maken, en vervolgens in de volgorde laten zetten die handig is voor jouw eigen winkelquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als wij het lijstje maken, dan houden we de volgorde aan zoals we de producten in de winkel tegenkomenEerst groente/fruit, dan zuivel, brood, beleg, en zo de winkel door. En dat is best wel heel effectief.
En palingworst niets met een paling.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat varkenshaas niets met een haas te maken heeft...
Nooit gewetenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:47 schreef Meke het volgende:
Bij de appie kun je je boodschappenlijstje online maken, en vervolgens in de volgorde laten zetten die handig is voor jouw eigen winkelIdeaal!
En een boterham noch met boter, noch met ham.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:13 schreef thabit het volgende:
[..]
En palingworst niets met een paling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Palingworst smaakt wel een beetje als paling.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:13 schreef thabit het volgende:
[..]
En palingworst niets met een paling.
goederkoper....quote:Op zondag 4 januari 2015 23:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zul je denken? Ik weet wel dat ze opzettelijk de oven open laten na het brood bakken en dat kinderspul laag ligt en goederkoper spul hoog.
ik bedoelde natuurlijk goedkoperderder!quote:
die rotkinderen gaan altijd voor het duurderdequote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ik bedoelde natuurlijk goedkoperderder!
Nee rare typo. Weet niet wat ik daar dacht
En Zwarte Piet niks met zwarten. Oh wacht.quote:
Of Molenaar's kinderbeendermeel?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Uit dezelfde categorie: Als olijfolie van olijven wordt gemaakt, waar wordt babyolie dan van gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |