Was er niet nog een vegetarier die zo xenofoob was? Kom, wie was dat toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hmmm, helemaal gek is hij nou ook weer niet;
http://www.independent.co(...)identity-760825.html
hij was al genoemdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was er niet nog een vegetarier die zo xenofoob was? Kom, wie was dat toch?
Twee goede punten...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:11 schreef Casiotone het volgende:
[..]
er zijn naar mijn weten geen andere diersoorten die andere dieren houden voor voedsel, daarin zijn mensen ook uniek.
En dat andere dieren iets doen is natuurlijk op zichzelf geen reden om iets wel of niet te doen. Een groot aantal dieren doodt of eet hun jongen wel eens op.. dat vinden de meeste bij mensen ook niet oke
Homos zijn juist gek op een flink stuk vleesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:30 schreef Twiitch het volgende:
Morrissey is een achterlijke kasthomofiel.
nee natuurlijk niet.. maar vanuit die gedachtengang kan iemand besluiten om (wegens ethische redenen) geen of zo min mogelijk van andere dieren gebruik te maken. Uiteindelijk gaat het om hoe je over iets denkt of hoe belangrijk je iets vindquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Twee goede punten...
Maar wel twee punten die voornamelijk aangeven dat de mens een unieke diersoort is. Vegetarisme volgt daar niet noodzakelijkerwijs uit.
Maar dan is eigenlijk het enige argument, simpel gezegd, iets als 'ik vind het zielig'.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:16 schreef Casiotone het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet.. maar vanuit die gedachtengang kan iemand besluiten om (wegens ethische redenen) geen of zo min mogelijk van andere dieren gebruik te maken. Uiteindelijk gaat het om hoe je over iets denkt of hoe belangrijk je iets vind
Een groot stuk ossenhaas, zoals een goede porterhouse betaamtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Links de entrecote, rechts de ossenhaas.
Meeste punks die ik van vroeger ken zijn vegetariers van dit schreeuw soortquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:30 schreef beantherio het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat een voormalig punk (of post-punk) zoals Morrissey zich bezig kan houden met vegetarisme. Een echte punk zou niks moeten hebben van dit soort politiek-correcte conformisme.
En een grote frituur erbij, vol met gehaktstaven en kipnuggets.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Fuck dat dan idd, in overleg, soit, maar dwingen, ik zou niet weten hoe snel ik een kebabkar voor de deur zou regelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |