Wat een geweldig filmpje.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:22 schreef Toeps het volgende:
En voor wie zich afvroeg waar Loiza bekend van voorkwam:
Je ziet het vaak aan het stukje tussen de ogen... Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar misschien liggen mannenogen dieper of zo? Tot zover mijn studie 😜quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Het verschil tussen meisjes en jongetjes is klein, kleiner dan het verschil tussen mannen en vrouwen, maar als je te lang wacht met geslachtsverandering blijf je het altijd zien. Ferry/Kelly is duidelijk een man waarbij later een vagina en borsten zijn aangemeten. We hebben natuurlijk nog niet heel veel gezien, ik ben benieuwd of opdrachtgevers in deze serie argwaan krijgen.
Met make-up nog steeds niet. Waarom ze erin zit: geen idee. En dan dat grijs geverfde haar.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:30 schreef Greys het volgende:
Nu aan het terugkijken.
Wát een veschil tussen Celine zonder make-up en Celine als model
Zonder make-up zou ik er nooit van mijn leven een model in zien.
[ afbeelding ]
Ik vind d'r haarkleur wel awesome. Verder snap ik het ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:00 schreef female81 het volgende:
[..]
Met make-up nog steeds niet. Waarom ze erin zit: geen idee. En dan dat grijs geverfde haar.
wat een leuk filmpjequote:Op dinsdag 1 september 2015 11:22 schreef Toeps het volgende:
En voor wie zich afvroeg waar Loiza bekend van voorkwam:
Ik vind Amy heel erg lijken op Wednesday van The Adams Familyquote:Op woensdag 2 september 2015 10:41 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Demi en Celine ook absoluut geen modellen. Celine kijkt nogal verveeld uit haar ogen. Amy vind ik een beetje eng.
Jackie vind ik de enige die er uitspringt qua gezicht.
http://www.medemblikactue(...)ext-top-model-video/quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal 13 in een dozijn eigenlijk. Als ik een rondje in het centrum maakt of de trein instap kan ik zo 10 van dat soort meisje aanwijzen. Naar mijn inziens zal er ook geen topmodel bijzitten.
In dat andere programma (I can make you a supermodel) wat erna komt zag je nog aparte gezichten die echt opvallen.
Hier vind ik haar best modellerig.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:00 schreef female81 het volgende:
[..]
Met make-up nog steeds niet. Waarom ze erin zit: geen idee. En dan dat grijs geverfde haar.
Maar daar zou ik haar dan ook niet op herkennen. :pquote:Op woensdag 2 september 2015 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier vind ik haar best modellerig.
[ afbeelding ]
Elke keer als ik haar zie denk ik aan de mannenstem hahaquote:Op woensdag 2 september 2015 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.medemblikactue(...)ext-top-model-video/
Hier vind ik Sterre al een stuk meer iets hebben. Ik denk dat ze op foto's misschien wel heel sterk kan zijn door haar kaaklijn en volle lippen.
Ik vraag me af of die Amy wel in staat is om verschillende gezichtsuitdrukkingen te tonen. Volgens mij heeft zij maar gewoon '1 gezicht'.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:43 schreef _Joy_ het volgende:
Ik heb het net ook gekeken. Demi lijkt wel wat op een jonge Michelle Pfeiffer.
Amy heeft wat mij betreft het meest aparte gezicht, maar ik vraag me af of ze niet net te jong is.
Weer een leuke aflevering
In de 'echte' modellenwereld ontdekken ze modellen het liefste op nog iets jongere leeftijd, zelfs. Een startend high fashion-model van boven de 17 zie je niet vaak.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:43 schreef _Joy_ het volgende:
Amy heeft wat mij betreft het meest aparte gezicht, maar ik vraag me af of ze niet net te jong is.
Ik vind Sterre juist wat weghebben van Emily Ratajkowski, maar Anne Hathaway is inderdaad ook een goeiequote:Op woensdag 2 september 2015 22:43 schreef Cee het volgende:
Net ook gekeken, lijkt me een leuke/interessante groep!
Een collega van me die het ook kijkt maakte de opmerking dat Sterre op Anne Hathaway (pre-haircut) lijkt.
Zolang ze niet haar mond open doet, dan.
Er zit nog iemand bij van 16 dacht ik, die kwam wat volwassener over op mij.quote:Op donderdag 3 september 2015 03:09 schreef female81 het volgende:
[..]
In de 'echte' modellenwereld ontdekken ze modellen het liefste op nog iets jongere leeftijd, zelfs. Een startend high fashion-model van boven de 17 zie je niet vaak.
Wat dat betreft vind ik de meeste dit seizoen juist onrealistisch oud. Dan kan je ze gelijk naar Wehkamp en Flair afvoeren, waar je ook als vroege twintiger best mee kunt starten, maar op dat soort modellenwerk richt het programma zich niet.
Die heeft niet zon zware stemquote:Op donderdag 3 september 2015 08:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind Sterre juist wat weghebben van Emily Ratajkowski, maar Anne Hathaway is inderdaad ook een goeie
Ik denk dat ze haar expres hebben gekozenquote:Op donderdag 3 september 2015 08:35 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Er zit nog iemand bij van 16 dacht ik, die kwam wat volwassener over op mij.
Ze zijn inderdaad niet zo jong dit jaar lijkt wel.
Toen ik Sterre hoorde praten dacht ik eventjes dat het een mannelijke VoiceOver was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |