In de 'echte' modellenwereld ontdekken ze modellen het liefste op nog iets jongere leeftijd, zelfs. Een startend high fashion-model van boven de 17 zie je niet vaak.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:43 schreef _Joy_ het volgende:
Amy heeft wat mij betreft het meest aparte gezicht, maar ik vraag me af of ze niet net te jong is.
Ik vind Sterre juist wat weghebben van Emily Ratajkowski, maar Anne Hathaway is inderdaad ook een goeiequote:Op woensdag 2 september 2015 22:43 schreef Cee het volgende:
Net ook gekeken, lijkt me een leuke/interessante groep!
Een collega van me die het ook kijkt maakte de opmerking dat Sterre op Anne Hathaway (pre-haircut) lijkt.
Zolang ze niet haar mond open doet, dan.
Er zit nog iemand bij van 16 dacht ik, die kwam wat volwassener over op mij.quote:Op donderdag 3 september 2015 03:09 schreef female81 het volgende:
[..]
In de 'echte' modellenwereld ontdekken ze modellen het liefste op nog iets jongere leeftijd, zelfs. Een startend high fashion-model van boven de 17 zie je niet vaak.
Wat dat betreft vind ik de meeste dit seizoen juist onrealistisch oud. Dan kan je ze gelijk naar Wehkamp en Flair afvoeren, waar je ook als vroege twintiger best mee kunt starten, maar op dat soort modellenwerk richt het programma zich niet.
Die heeft niet zon zware stemquote:Op donderdag 3 september 2015 08:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind Sterre juist wat weghebben van Emily Ratajkowski, maar Anne Hathaway is inderdaad ook een goeie
Ik denk dat ze haar expres hebben gekozenquote:Op donderdag 3 september 2015 08:35 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Er zit nog iemand bij van 16 dacht ik, die kwam wat volwassener over op mij.
Ze zijn inderdaad niet zo jong dit jaar lijkt wel.
Toen ik Sterre hoorde praten dacht ik eventjes dat het een mannelijke VoiceOver was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |