Je telefoon op t stuur is echt niet soigne kaas.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja mijn vorige telefoon was ook al waterdicht, bel er regelmatig mee onder de douche. Alleen draait dat ding op een oude android versie, heb ze alleens laten updaten maar ze kregen het niet gedaan. Daarom nu steeds bugs. Die experia is wel iets kwetsbaarder maar wel een beter toestel met langere accuduur. Haal misschien ook een stuurmount alsk dan met jullie meega kan ik lekker tv kijken in het wiel.
Elke dag fietsen EN joggen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:23 schreef very het volgende:
[..]
Ik fiets nu al een klein tijdje, dus mijn beenspieren zijn al wel wat steviger geworden.
Daarbij heb ik goede schoenen gekocht die op mijn manier van joggen afgestemd zijn.
Ook doe ik het niet te lang...maximaal een half uurtje per dag naast het dagelijks fietsen. Mijn conditie is nog niet optimaal, dus zitten ook veel loop-pauzes tussen
Dit is mijn 4e sportvastkuur al....maar nu is het menens haha
Half uur naar werk fietsen, dan half uur terug en dan na het eten nog ff joggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Elke dag fietsen EN joggen?
Moet je niet werken ofzo? Ik ben al blij als ik een paar uur kan fietsen in het weekend
Ah, dat kan wel jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:10 schreef very het volgende:
[..]
Half uur naar werk fietsen, dan half uur terug en dan na het eten nog ff joggen
Wat voor velooke had 'm?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:05 schreef kaasplankje het volgende:
Met de 24uurs race was er een joeng uit Groningen geloof ik, klein manneke, Toemeke moet die wel kennen, die had een I phone 5 op zijn stuur, met stuurmount, powerpack en speaker onder 't zadel. Muziekje erbij, navigeren, best cool.
Lieve CGquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:31 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Lieve Patroon en Oksel gaarne jullie commentaar hierop
Zit wat in, maar aangezien Lotto en Jumbo niets samen doen behalve dit team vind ik lottojumbo mooier. Verder niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja maar lotto en jumbo zijn alleen vanwege het schaats/wielerteam verbonden. lottojumbo.nl wekt de indruk dat deze 2 bedrijven zijn gefuseerd, en dat is niet het geval.
Gewoon fatsoenlijke baan zoeken! ;-)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Elke dag fietsen EN joggen?
Moet je niet werken ofzo? Ik ben al blij als ik een paar uur kan fietsen in het weekend
Flip is klein en heeft een baard. Volgens mij wast een ander.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Even de uitslag bezien, Eelke of Flip geloof ik.
Martijn? Blond ventje zonder baard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Flip is klein en heeft een baard. Volgens mij wast een ander.
Ja die moet t zijn! Erg klein is ie niet hoor. Lijkt zo omdat ie dunne benen heeft haha. Fietsen kan ie wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Martijn? Blond ventje zonder baard.
Voor dat bedrag kan je ook gewoon fietscomputertje met gps kopen en dan heb je niet zo'n achterlijk groot apparaat op je stuurquote:
Vanuit mijn perspectief zijn alle andere renners kleiner, dit komt door mijn narcistische grootheidswaanzin. Ik leg dat zelf uit als een sterk zelfvertrouwen. Men moet positief denken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja die moet t zijn! Erg klein is ie niet hoor. Lijkt zo omdat ie dunne benen heeft haha. Fietsen kan ie wel.
Ja met meer collega's dan ik zelf ooit gefietst heb haha.
Maar dan moet ik mijn telefoon alsnog ergens anders opbergenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kan je ook gewoon fietscomputertje met gps kopen en dan heb je niet zo'n achterlijk groot apparaat op je stuur
IN JE ACHTERZAKJE!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:49 schreef very het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn telefoon alsnog ergens anders opbergen
Ja, in je rugzakje zoals iedereenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:49 schreef very het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn telefoon alsnog ergens anders opbergen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |