Ik al een koerier, en draai me weer omquote:Op maandag 27 oktober 2014 07:33 schreef just me het volgende:
Ik ben vandaag nog niemand tegengekomen
Goeiemorgen
Eindelijk de film uitgekeken?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:34 schreef Treehut362 het volgende:
Pulp Fiction- Bruce Willis Throws TV
Het is net afgelopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik al een keer gezien.
[ Bericht 12% gewijzigd door Treehut362 op 27-10-2014 15:57:31 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:39 schreef Treehut362 het volgende:
Volgende film...dat is knap, ik zie nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik al een keer gezien.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ken je Tomb Raider niet?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:55 schreef chufi het volgende:
Das dan knap als je kunt melden waar het over gaat
Op de PC of op de Playstation?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:27 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb Diablo gespeeld
[ afbeelding ]
Desktopquote:
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Treehut362 op 27-10-2014 18:52:41 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Tot mijn verdriet las ik dat de hoofdrol-speelster beide borsten heeft laten amputeren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
Ah OK ... Ook al gezien en ooit zelfs gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Tot mijn verdriet las ik dat de hoofdrol-speelster beide borsten heeft laten amputeren.
Cancer prevention treatmentImplantaten ja ... Alles voor de show .. Sorry , maar je neemt gewoon een risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het zag er niet smakelijk uit op een gegeven momentquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Implantaten ja ... Alles voor de show .. Sorry , maar je neemt gewoon een risico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
LEZEN!quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Implantaten ja ... Alles voor de show .. Sorry , maar je neemt gewoon een risico
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het zag er niet smakelijk uit op een gegeven momentoi.... hoe verdrietig ook, het ziet er eigenlijk niet eens zo eng uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best een stoere meid zo te zien![]()
Hoe bedoel je? Dat gebeurt best vaak.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Stoer is dat he? Mijn god.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
oi.... hoe verdrietig ook, het ziet er eigenlijk niet eens zo eng uit!
Best een stoere meid zo te zien
Ah... snap je niet wat ik bedoel?quote:
Ja ze straalt aan alle kanten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... snap je niet wat ik bedoel?
Ik vind het wel stoer dat ze zich zo te zien niet schaamt voor haar toch enigzins ''geschonden''
lichaam, niet dat dat iets is waar je je over moet schamen, want je kan er niks aan doen natuurlijk.
En ze straalt nog steeds![]()
Heb ik het zo goed genoeg uitgelegd wat ik bedoel?
Ok ik ben blij dat ze lol heeftquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou er misschien treurig bijzitten...
Die zal ze wel achter de rug hebben, ik zei toch al dat het verdrietig was....quote:
Neh, dat bleek toch net iets teveel gevraagdquote:
ah... maar wel lekker uitgerust dan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, dat bleek toch net iets teveel gevraagd
Oh jee begin jij nu ook al met dat gezeik. Geeft niet hoor. Hoort bij mijn avaquote:
Je zoekt het ook altijd op, best vervelend soms...quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jee begin jij nu ook al met dat gezeik. Geeft niet hoor. Hoort bij mijn ava
Nee jij moet me weer even wijzen op mijn verleden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zoekt het ook altijd op, best vervelend soms...
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee jij moet me weer even wijzen op mijn verleden.
Neem een rosétje Fann.quote:
Fann is tegenwoordig aan de chinese thee om zen te worden, dus als ze tegen nou zegt dat je lekker een kop thee moet nemen wenst ze je zen toequote:
Beterquote:
Dank voor deze uitleg! Ik had er alweer geen zin meer in..quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann is tegenwoordig aan de chinese thee om zen te worden, dus als ze tegen nou zegt dat je lekker een kop thee moet nemen wenst ze je zen toe
Ja ze doet maar. Geloof je het zelf.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann is tegenwoordig aan de chinese thee om zen te worden, dus als ze tegen nou zegt dat je lekker een kop thee moet nemen wenst ze je zen toe
Ben je de thee nu al beu?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank voor deze uitleg! Ik had er alweer geen zin meer in..
Ik wel, jij blijjkbaar niet, maar jij trekt alles wat Fann zegt in twijfel, net als die geamputeerde borstenfoto, dus ik begrijp eigenlijk niet waarom ik het je uitleg.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze doet maar. Geloof je het zelf.
en toch was het zoquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze doet maar. Geloof je het zelf.
ik weet niet of ze chemo heeft gehad, het was een preventieve amputatie dus het lijkt mij van nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zal ze wel achter de rug hebben, ik zei toch al dat het verdrietig was....
Het lijkt me een hel om door zoiets heen te moeten, maar als je er zķ uitkomt,
dan is dat best wel knap.
Ik ga nog niet slapen hoor, jij wel?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet je wat, we gaan allemaal Treehutjes doen.
Oké, geeft niet Sasquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet niet of ze chemo heeft gehad, het was een preventieve amputatie dus het lijkt mij van niet![]()
ik maakte gewoon een (foute) grap
De borstenfoto was best stoer jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, jij blijjkbaar niet, maar jij trekt alles wat Fann zegt in twijfel, net als die geamputeerde borstenfoto, dus ik begrijp eigenlijk niet waarom ik het je uitleg.
Volgens mij bedoelt ze dat die vrouw stoer is dat ze op deze manier op de foto gaat, ik vind ook dat ze dan inderdaad lef heeft.quote:
Nou dat foto van dat meisje heeft ie wel een hele discussie mee weten te starten, terwijl hijquote:
Ja, dat had ik ook een topic of wat geleden al gevraagd, maar misschien wordt dat ookquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef sacha het volgende:
maar hoe gaat het nu met je Soury, gezien de omstandigheden?
Een gesloten type misschien?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook een topic of wat geleden al gevraagd, maar misschien wordt dat ook
onaardig opgevat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben verliefdahhhhhhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is wel een moppie!
Vroeger deed ik dat nogal weleens, al het Playmobil van de kinderen uitstallen op de grondquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is toch aardig Zen hoor Dees.
En dan zelf met spelen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat nogal weleens, al het Playmobil van de kinderen uitstallen op de grond
Nee, dat nog net niet, maar ik heb wel heel lang met barbies gespeeldquote:
Ik heb mijn dochter vroeger nog eens een racebaan en tafelvoetbal gegeven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat nog net niet, maar ik heb wel heel lang met barbies gespeeld
Ja, wat een schatje hč. Die fokster had nog een nest met 4 puppies, maar gelukkig heb ik me weten te beheersen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhdat is wel een moppie!
Doorverkopen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Die fokster had nog een nest met 4 puppies, maar gelukkig heb ik me weten te beheersen.
Mijn dochter heeft inderdaad ook een racebaan gehad en zo'n garage, waar je autootjes naar beneden kon laten rijden. Ze hield namelijk niet van barbiesquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter vroeger nog eens een racebaan en tafelvoetbal gegeven.
Wat doet ze nu?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft inderdaad ook een racebaan gehad en zo'n garage, waar je autootjes naar beneden kon laten rijden. Ze hield namelijk niet van barbies
Mijn dochter hoopt komende zomer af te studeren en wil daarna nog verder studeren in Berlijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat doet ze nu?
Die van mij heeft 2x meegedaan en toen werd ze ponymuts.
Ah, een slimme meid dus. mijn dochter kneedt mensen die ergens iets hebben vastzitten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter hoopt komende zomer af te studeren en wil daarna nog verder studeren in Berlijn.
Maar verder niets technisch ofzo.
Duurt wel lang.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
ik ga maar even op zoek naar een passend smoelenboekplaatje.
Weet ik veel dat jouw huis in Drenthe woont!quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
Lees ik nou dat Deisyy in Drenthe is geweest en niet bij mij is langsgekomen?
De liefde is meteen voorbij en ik ga maar even op zoek naar een passend smoelenboekplaatje.
Dan heb jij ook een slimme meidquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, een slimme meid dus. mijn dochter kneedt mensen die ergens iets hebben vastzitten.
Je wilt altijd van alles weten en het enige waar ik geregeld vertel, dat lees/zie je dan weer niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Weet ik veel dat jouw huis in Drenthe woont!
Heel raar dat ik daar dan overheen gelezen heb, want normaal ben ik juist heel nieuwsgierig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je wilt altijd van alles weten en het enige waar ik geregeld vertel, dat lees/zie je dan weer niet.![]()
Je lijkt wel een vrouw.
Ben wel blij dat je weer terug bent....leuk genoeg geweest, ondanks niet helemaal zen?
Stonehenge is dat niks?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel raar dat ik daar dan overheen gelezen heb, want normaal ben ik juist heel nieuwsgierig.
Het was zeker een hele fijne week, ik heb er echt van genoten, lekker weer, mooie omgeving, heerlijk eten, maar zen zat er niet in, daarom ga ik over een maand maar weer op vakantie.
Staat zelfs in mijn FoBo.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Heel raar dat ik daar dan overheen gelezen heb, want normaal ben ik juist heel nieuwsgierig.
Het was zeker een hele fijne week, ik heb er echt van genoten, lekker weer, mooie omgeving, heerlijk eten, maar zen zat er niet in, daarom ga ik over een maand maar weer op vakantie.
Ben redelijk vaak op pad maar vakantie vind ik niet veel aan, verveel me na 2 dagen al meestal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
Over een maand pas? Heb met je te doen dat je zo lang moet wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |