Gewoon voet bij stuk houden en die mensen in het gezicht uitlachen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer allemaal van die kritische opmerkingen hoe het eigenlijk anders moet.
Komt door de volwassen wijze waarop ik menig discussie aanga.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh huh, ik dacht dat je ouder was.
En die sexy baret.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon voet bij stuk houden en die mensen in het gezicht uitlachen.
[..]
Komt door de volwassen wijze waarop ik menig discussie aanga.
quote:
En sp3c was echt een neger die zijn middelvinger op stak. Toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn allemaal nep natuurlijk, behalve die gif van onze Cnor.
Dat is een semi-neger.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En sp3c was echt een neger die zijn middelvinger op stak. Toch?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
I know I know, maar ik probeerde het voor een keer niet over uiterlijkheden te laten gaan.
Ik denk grappiger dan Raymann.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een semi-neger.
Soort Raymann.
Viesdikke darters live. Zonder negers.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
Over negers gesproken, Studio Teringdik komt zo.
Ik weet het, ik durf ook niet meer de straat op zonder baret, het is alsof je een stukje van jezelf mist.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]Sorry, ik kan het gewoon niet uit mijn hoofd zetten.
Dan rol ik nu naar de tv.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
Over negers gesproken, Studio Teringdik komt zo.
Ik van een smerig lijk op Veronica.quote:
Die had ik aan moeten zien komen....ik ben echt uit vormquote:
Bijna elke maandag tot en met donderdag tegenwoordig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze komt regelmatig in Utrecht. Lijkt me prima te regelen.
Kijk, ik zeg doen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bijna elke maandag tot en met donderdag tegenwoordig.
Doei.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef Uccie het volgende:
Nou, ik hoor wel waar ik ergens moet zijn op welk tijdstip.
Weltrusten.
Lekker makkelijk, razende Topshow.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef Uccie het volgende:
Je hebt niet veel gemist. Ik hoorde het in de auto naar het werk, was gelijk van de kaart.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hou niet zo van dat achteraf gelul.
Weet alleen nog dat ik me een tering schrok.
Ik hoop het.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
Ebola in Maastricht. Is dat niet bij Njos in de buurt?
Vrijdag moet je bij dwdd zijn om 17.45 (wow zo vroeg al?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef Uccie het volgende:
Weltrusten.
Ik was daar een keer met onze Cnor.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vrijdag moet je bij dwdd zijn om 17.45 (wow zo vroeg al?)
Lekker is dat, ga je dan lachen als ik dood ben?quote:
Nee natuurlijk niet, maak wel een topic met een plaatje van een taart.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lekker is dat, ga je dan lachen als ik dood ben?
Dat klinkt eerder als een verjaardag.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maak wel een topic met een plaatje van een taart.
Met een kaarsje erop.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maak wel een topic met een plaatje van een taart.
Ik zou in dat gveal uit respect een zwart lintje op mijn Facebook-pagina als profielfoto instellen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Lekker is dat, ga je dan lachen als ik dood ben?
Dat moet bijna wel de slechtste aflevering ooit zijn geweest, Sonja Barendquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was daar een keer met onze Cnor.
Zal een keertje tijd worden. Ik dacht die zijn allang wezen daten, maar nee hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:06 schreef anonymoussie het volgende:
Jullie zijn lekker bezig geweest.
Gaat er nu dan toch gedate worden?
Met VI bijwonen zat het ons ook niet echt mee qua hoe spannend de aflevering was.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel de slechtste aflevering ooit zijn geweest, Sonja Barend___
[..]
Zal een keertje tijd worden. Ik dacht die zijn allang wezen daten, maar nee hoor.
Nee he? Wat dat betreft hebben we wel pech.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met VI bijwonen zat het ons ook niet echt mee qua hoe spannend de aflevering was.
Waren jullie bij DWDD toen bij de media-aflevering of een doordeweekse?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee he? Wat dat betreft hebben we wel pech.
Wij waren ook naar de media-uitzending. Maar dat viel dus vies tegen. We hadden wel het genoegen om de Kik live te mogen aanschouwenquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waren jullie bij DWDD toen bij de media-aflevering of een doordeweekse?
Ik heb begrepen dat sommigen uit dit topic vrijdag naar de media-aflevering gaan en dat is toch alweer een grotere garantie voor een topshow.
De Kik live, Danny Vera livequote:Op maandag 27 oktober 2014 10:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij waren ook naar de media-uitzending. Maar dat viel dus vies tegen. We hadden wel het genoegen om de Kik live te mogen aanschouwen
Danny Vera was echt een topshow Johannes, als hij bij jou in de buurt speelt zou ik zeker gaan kijken, die nieuwe theatershow van hem schijnt erg leuk te zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Kik live, Danny Vera liveWat een mazzelaar ben je toch.
De Pax en ik gaan naar Mark Knopflergod, alleen duurt dat nog heel lang.
Teveel verassingen inderdaad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zie Kees nog niet zo snel aan Expeditie Robinson meedoen.
Dat lijkt me dan ook. Zeker als er ook Duitsers inzitten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer een spannende aflevering van ER worden eigenlijk.
Ik heb het net zitten kijken, met mijn moeder. Het was weer erg indrukwekkend en bepaalde dingen erg herkenbaar.quote:
Heb je het nieuwe album van Danny Vera al gehoord? Staan een paar fijne nummertjes op.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Danny Vera was echt een topshow Johannes, als hij bij jou in de buurt speelt zou ik zeker gaan kijken, die nieuwe theatershow van hem schijnt erg leuk te zijn.
Leuk johAl ben ik niet echt een fan van Mark Knopfler en/of Dire Straits.
Kom vechten 1 op 1 danquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:50 schreef Tem het volgende:
Is ook kutmuziek natuurlijk. Vent klinkt alsof 'ie moet poepen de hele tijd.
Nog niet ik hoopte dat de tour hier in de buurt zou komen maar het is allemaal in verweggistan. Denk dat ik hem ga bestellen, braaf hequote:Op maandag 27 oktober 2014 19:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe album van Danny Vera al gehoord? Staan een paar fijne nummertjes op.
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Pax en ik gaan naar Mark Knopflergod,
Gewoon via spotifyquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog niet ik hoopte dat de tour hier in de buurt zou komen maar het is allemaal in verweggistan. Denk dat ik hem ga bestellen, braaf heWel jammer dat er volgens mij geen LP van is alleen een CD, LP is toffer.
VBL-smoelenboek ligt iets te ver uit mijn comfortzone, maar na de opmerking van Johannes was het wel zeer passend.quote:
Johannes en ik zijn twee zeer stoere mannenquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
VBL-smoelenboek ligt iets te ver uit mijn comfortzone, maar na de opmerking van Johannes was het wel zeer passend.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:54 schreef Paxcon het volgende:
Johannes en ik zijn twee zeer stoere mannen
Jij bent net zo vervelend als Tem!quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik vond het dan ook een zeer stoere foto van jullie! Kudo's.
Hij heeft wel het geluk dat hij nu god is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het net zitten kijken, met mijn moeder. Het was weer erg indrukwekkend en bepaalde dingen erg herkenbaar.
Ik vind zulke kettinkjes nooit zo leuk bij mannen.quote:
Geen baretquote:
Ik heb het niet nee, maar niet omdat ik het te modern vind, een CD vind ik leukerquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon via spotify![]()
Of is dat te modern?
Kan Tem goed koken?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas bezit ik niet dezelfde kookkunsten als Tem.
Maar die beha's zijn wel aantrekkelijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind zulke kettinkjes nooit zo leuk bij mannen.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar die beha's zijn wel aantrekkelijk
Gisteren kwam hij zijn paella nog showen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan Tem goed koken?![]()
FOK!meet bij Tem
Voor jou ja. Alle plaatsen waar hij nu nog optreedt zijn voor mij te ver weg. Enige een beetje in de buurt was Rotterdam maar dat was al best snel uitverkocht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:53 schreef Paxcon het volgende:
Danny Vera komt naar Borger
dat is wel ongeveer om de hoek
Vreemd dat hij niet naar Amsterdam komtquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor jou ja. Alle plaatsen waar hij nu nog optreedt zijn voor mij te ver weg. Enige een beetje in de buurt was Rotterdam maar dat was al best snel uitverkocht.
Zo zo, de ideale huisvaderquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gisteren kwam hij zijn paella nog showen.
Niet voor deze tour helaas. Wel de vorige dus waar ik ben geweest dat was in de Melkweg.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vreemd dat hij niet naar Amsterdam komt
[..]
Zo zo, de ideale huisvader
Ah jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet voor deze tour helaas. Wel de vorige dus waar ik ben geweest dat was in de Melkweg.
In iedereen huist een god, je moet het alleen goed weten te verkopen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij heeft wel het geluk dat hij nu god is.
Echt genieten, stadskanoal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:23 schreef Paxcon het volgende:
Kom vechten 1 op 1 dan
wordt echt puur genot dat concert
Hoe was je uitje?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik niet zoveel hier ben, krijg net 7 dagen gratis WoW gametime
Omdat je dat zelf hebt verteld.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk. En hoe weet je dat ik een uitje had?
Neuh dat sowieso niet hoor, ik word zeeziek. Kan me niet vertellen dat ik iets had verteld trouwens, toch korsakov blijkbaarquote:
Filosofisch.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet vertellen dat ik iets had verteld trouwens, toch korsakov blijkbaar
Vreemde zin, maar ik snap het. Fijn dat je het leuk hebt gehad. Heb je al werk?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh dat sowieso niet hoor, ik word zeeziek. Kan me niet vertellen dat ik iets had verteld trouwens, toch korsakov blijkbaar
Mensen die dat nog steeds denkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb jij ook net als Johannes een baret?
Oh herinneren moest dat dus zijn. Zit ondertussen te proberen WoW op te starten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Vreemde zin, maar ik snap het. Fijn dat je het leuk hebt gehad. Heb je al werk?
Nee joh. varen is echt niks voor mij. Ik word echt zeeziek he?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar ben je gaan varen op de Rijn, Karina?
Niet als het je ex is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh herinneren moest dat dus zijn. Zit ondertussen te proberen WoW op te starten.
Nee helaas niet, wel volgende week een gesprek, naam van de persoon die de email stuurde kwam me bekend voor, als het diegene is die ik denk, dan kent hij mij dus dat is wel een voordeel.
Oh haha. Herkenbaar wel, ik heb dat ook altijd (en wagenziek ook nog steeds).quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh. varen is echt niks voor mij. Ik word echt zeeziek he?
Haha jij checked de pohi van Tem.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Kijk die Tem gaan met z'n topics
[ afbeelding ]
Nee dat zijn MyATquote:
Hey dat is goed nieuws!!quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh herinneren moest dat dus zijn. Zit ondertussen te proberen WoW op te starten.
Nee helaas niet, wel volgende week een gesprek, naam van de persoon die de email stuurde kwam me bekend voor, als het diegene is die ik denk, dan kent hij mij dus dat is wel een voordeel.
Nou ja jij bent hooggeleid dus dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey dat is goed nieuws!!
Ik ben ook opzoek, al drie afwijzingen binnen
Niets hoog aan mijquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja jij bent hooggeleid dus dat gaat wel lukken
Wie is dan de stalker van wie?quote:
Heb je een kruiwagen? Kan je in de voortuin gaan staan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niets hoog aan mij
Maar uiteindelijk zal ik idd wel iets vinden, maar ik wil iets anders gaan doen dan waar ik voor opgeleid ben, dus is toch wel even zoeken.
Kom op nou jij bent echt wel goed opgeleid. Ik heb school niet eens afgemaakt man, zie dan maar eens iets te vinden. Mijn afwijzingen zijn onderhand niet meer te tellen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niets hoog aan mij
Maar uiteindelijk zal ik idd wel iets vinden, maar ik wil iets anders gaan doen dan waar ik voor opgeleid ben, dus is toch wel even zoeken.
Ja ik vind ook wel iets, maar echt niet zo makkelijk als iedereen denkt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom op nou jij bent echt wel goed opgeleid. Ik heb school niet eens afgemaakt man, zie dan maar eens iets te vinden. Mijn afwijzingen zijn onderhand niet meer te tellen.
Ik moet een beetje huilen van mijn MyAT, weet meteen waarom ik daar nooit in kijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
Denk toch njosnavels, ik kan namelijk niet weten wat haar myAT is.
Maar ik post nooit in POL, vind ik maar een intimiderend subforum.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
Denk toch njosnavels, ik kan namelijk niet weten wat haar myAT is.
Als we in beeld zitten gaan we wel zwaaien ja, naar Uccie's oom.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
Maar jullie gaan naar DWDD? wel zwaaien natuurlijk.
Ik ben nog steeds aan het bedenken of ik wel in beeld wilquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als we in beeld zitten gaan we wel zwaaien ja, naar Uccie's oom.
Welnee, soms post ik zelfs een foto van kindervoetjes. Vinden ze heel leuk. Naja, bij allemaal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar ik post nooit in POL, vind ik maar een intimiderend subforum.
Ik zag het net bij Boulevard (quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
De vrouw van Robbie Williams is aan het bevallen, hij heeft al een paar filmpjes op YT gezet
Schattig, maar ik zie altijd alleen maar discussies over politici waar ik nog nooit van gehoord heb en onderwerpen waar ik niks van weet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Welnee, soms post ik zelfs een foto van kindervoetjes. Vinden ze heel leuk. Naja, bij allemaal.
Haha, ze zal het wel gewend zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zag het net bij Boulevard () dat wordt me denk ik een behoorlijke ruzie als ze straks weer hersteld is.
Lig je lekker kapot te gaan van de pijn en alles, staat je vent een beetje als een clown 1 van zijn hits te zingen en iemand met een telefoon alles te filmen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zag het net bij Boulevard () dat wordt me denk ik een behoorlijke ruzie als ze straks weer hersteld is.
Dit was daarvoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lig je lekker kapot te gaan van de pijn en alles, staat je vent een beetje als een clown 1 van zijn hits te zingen en iemand met een telefoon alles te filmen.Ben je nog trending topic op Twitter ook.
Gewoon roepen dat jij vroeger nog op de PLN hebt gestemd en 90% kan jou al niet meer volgen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Schattig, maar ik zie altijd alleen maar discussies over politici waar ik nog nooit van gehoord heb en onderwerpen waar ik niks van weet.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lig je lekker kapot te gaan van de pijn en alles, staat je vent een beetje als een clown 1 van zijn hits te zingen en iemand met een telefoon alles te filmen.Ben je nog trending topic op Twitter ook.
Je hebt dan zeker ook die geile Zlatan gif gemist die ik speciaal voor jou gepost heb in deze SC?quote:
Potverdikkie ja die heb ik dus gemist he? Zat wel mobiel af en toe te kijken maar niet alles natuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt dan zeker ook die geile Zlatan gif gemist die ik speciaal voor jou gepost heb in deze SC?
Zelfs Njos vond hem leuk.
Niet te bescheiden, jij kan zelf ook erg goed koken!quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan Tem goed koken?![]()
FOK!meet bij Tem
Ahquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet te bescheiden, jij kan zelf ook erg goed koken!
Het zal weer een gezellig en bovenal heteroseksueel avondje worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah
Hopelijk kan je het woensdag weer waarderen
Heel goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even hardnekkige geruchten de kop in drukken.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even hardnekkige geruchten de kop in drukken.
Hardnekkige is elfletterig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:57 schreef Webschip het volgende:
Elfletterig heeft gepost.
Hij leeft dus nog.
God is drieletterig.quote:
Een ding is zeker. Kees is echt!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
God is drieletterig.
Hopelijk stopt Sinterklaas een telraam in je schoen.
Sinterklaas is trouwens wel elfletterig.
Zowel Sinterklaas als God zijn sprookjesfiguren, dus ergens klopt je redenering toch weer wel.
Na zoveel diepgang op de vroege ochtend voel ik me weer helemaal zen.
Dat is zeker te hopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij goede begeleiding gaat krijgen in zijn eigen huis.
Maar hij heeft helemaal niet de behoefte aan zoveel aandacht en spotlights als een BN-er, dus hij zal altijd op de achtergrond blijven. Hij heeft het niet zo op drukte en chaos.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is zeker te hopen.
Maar heeft echter een groot geluk. Hij mag BN-er zijn, dus hij zit al aardig eerste rangs!
Dat zeker niet, maar voor hem zullen veel deuren opengaan denk ik. Hij zal vast niet op straat eindigen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar hij heeft helemaal niet de behoefte aan zoveel aandacht en spotlights als een BN-er, dus hij zal altijd op de achtergrond blijven. Hij heeft het niet zo op drukte en chaos.
Dat is al zo sinds die docu werd uitgezonden, hij heeft nu veel werk en het heeft ook een woning opgelevert.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat zeker niet, maar voor hem zullen veel deuren opengaan denk ik. Hij zal vast niet op straat eindigen...
Mijn naam ook. Ben ik nu ook sinterklaas?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium is elfletterig.
Nee, de wegwijspiet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn naam ook. Ben ik nu ook sinterklaas?
Frustrerend..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Ja kut door jullie ga ik alle letters van namen zitten tellen he
Nu kom je wel in aanmerking voor NWSmodquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn naam ook. Ben ik nu ook sinterklaas?
Hoeveel mmen heeft mijn naam?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Ja kut door jullie ga ik alle letters van namen zitten tellen he
Henklettering is mijn grootste fan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium is elfletterig.
Heel goed. Anders billenkoekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
5 dat wist ik allang want ik tel ze altijd als ik je naam typ zodat ik het goed heb
Tietenkoek?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ja ik weet veel betere man. Maar die verklap ik niet natuurlijk.
Bobbi Eden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:17 schreef anonymoussie het volgende:
Corrie zit zeker naar Grenzeloos Verliefd te kijken.
Alweer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
Nee ik ben WoW aan het spelenHet staat wel op maar ik mis de helft.
Ja, tijdje terug in de bioscoop. Jij?quote:
Nog niet, heb net een stukje gekeken maar ben in slaap gevallen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, tijdje terug in de bioscoop. Jij?
Het heeft wel een Tinker tailor-vibe, moet je van houden denk ik. Maar vond het een goede en spannende film. Dat Duitse accent hadden ze alleen achterwege mogen laten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Nog niet, heb net een stukje gekeken maar ben in slaap gevallen.
Tinker tailer vond ik wel een goede film. Deze kan me nog niet echt pakken. Wel mooi gefilmd maar dat had ik ook wel verwacht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het heeft wel een Tinker tailor-vibe, moet je van houden denk ik. Maar vond het een goede en spannende film. Dat Duitse accent hadden ze alleen achterwege mogen laten.
Tja, maarja ze is ook al bijna vijftig. Ik vond haar trouwens wel tegenvallen in a most wanted man, leek soms net een soapactricequote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:51 schreef Tem het volgende:
Die Robin Wright is ook wel oud geworden, trouwens.
Ja, ik vond Willem Dafoe ook niet echt geweldig en Rachel McAdams was voornamelijk haar welgevormde achterkant aan het showen. Maarja moet hem nog afkijken, Hoffman vond ik wel goed maar dat kan ook niet snel fout gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tja, maarja ze is ook al bijna vijftig. Ik vond haar trouwens wel tegenvallen in a most wanted man, leek soms net een soapactrice
Geen fietspaden zeker.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Werd vandaag twee keer bijna van mijn sokken gereden op mijn fietsje. Eigenlijk gewoon twee keer keihard afgesneden. Die tweede auto stopte een stukje verder om zich te verontschuldigen, dat was wel weer sympathiek. Risky business, fietsen in Brussel.
Nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
Werkt dit? Is mijn eerste post mobiel.
Dat maak jij er nu van he? Ik had het over mijn telefoon natuurlijk. Ik zuig echt in mobiel posten, ben een uur bezig met 1 zin.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:07 schreef Specularium het volgende:
Cnor moet er altijd weer iets ranzigs van maken.
Ga lekker door.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat maak jij er nu van he? Ik had het over mijn telefoon natuurlijk. Ik zuig echt in mobiel posten, ben een uur bezig met 1 zin.
Werd tijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
Willem Dafoe vond ik ook weinig memorabel, Rachel McAdams daarentegen..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik vond Willem Dafoe ook niet echt geweldig en Rachel McAdams was voornamelijk haar welgevormde achterkant aan het showen. Maarja moet hem nog afkijken, Hoffman vond ik wel goed maar dat kan ook niet snel fout gaan.
[..]
Geen fietspaden zeker.
Als ik een quote in mijn handtekening zou zetten zou het deze zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
A rare onequote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als ik een quote in mijn handtekening zou zetten zou het deze zijn
http://www.npo.nl/tros-tv-show/26-10-2014/AT_2014218quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:01 schreef b4kl4p het volgende:
He was deze dude niet op TV laatst?
Zag een commercial dat hij eergisteren bij TV Tros of iets dergelijks zou zijn? Iemand daar een linkje van?
Bedanktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/tros-tv-show/26-10-2014/AT_2014218
Oja, die heb ik toen inderdaad gezien. Ach, wordt vast leuk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:51 schreef Karina het volgende:
Dat is de nieuwe huisband die waren er vorige keer ook met de media-uitzending.
Ging dat niet over Pauw? Daar heb ik meerdere mails van gehad, konden we vandaag gratis heen na DWDD.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:52 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg trouwens nog een mailtje van de vara dat er nog plekken waren. Ze kregen de zaal zeker niet vol.
Nee ging over DWDD en dat je als je wil eventueel daarna naar Pauw kon.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ging dat niet over Pauw? Daar heb ik meerdere mails van gehad, konden we vandaag gratis heen na DWDD.
Toen wij er waren was de zaal ook maar voor driekwart vol, gedeelte werd nog ingenomen door medewerkers ook, anders zag het er helemaal leeg uit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:52 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg trouwens nog een mailtje van de vara dat er nog plekken waren. Ze kregen de zaal zeker niet vol.
Ohquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ging over DWDD en dat je als je wil eventueel daarna naar Pauw kon.
Whehe, moeten ze het maar geen 10 euro maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen wij er waren was de zaal ook maar voor driekwart vol, gedeelte werd nog ingenomen door medewerkers ook, anders zag het er helemaal leeg uit.
Ik dacht dat het wel redelijk vol zat, dat wij daarom op het balkon terecht kwamen. Wat bij nader inzien wel goed was, gezien de FOK!spotters in het topic.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen wij er waren was de zaal ook maar voor driekwart vol, gedeelte werd nog ingenomen door medewerkers ook, anders zag het er helemaal leeg uit.
Ah, dank voor de tip.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel redelijk vol zat, dat wij daarom op het balkon terecht kwamen. Wat bij nader inzien wel goed was, gezien de FOK!spotters in het topic.
Volgens mij gingen we daar expres zitten om niet in beeld te komen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel redelijk vol zat, dat wij daarom op het balkon terecht kwamen. Wat bij nader inzien wel goed was, gezien de FOK!spotters in het topic.
Achteraan de rij gaan staan, daar stonden wij ook omdat ik (natuurlijk) eerst nog even naar de wc moestquote:
In mijn herinnering werden we daar naartoe geloosd hoor. Wij gingen ook bijna als laatsten naar binnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij gingen we daar expres zitten om niet in beeld te komen.
Krijg je wel 2 hele consumptiebonnen voor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe, moeten ze het maar geen 10 euro maken.
We konden nog achterin links van de band zitten, daar waren wat plekken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn herinnering werden we daar naartoe geloosd hoor. Wij gingen ook bijna als laatsten naar binnen.
Oh dat is me niet eens opgevallen, was al lang blij dat we daar zaten. Al waren die wijven voor ons wel irritant met hun 'ssst ssst'quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
We konden nog achterin links van de band zitten, daar waren wat plekken.
Dat was bij die pleinbioscoop ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is me niet eens opgevallen, was al lang blij dat we daar zaten. Al waren die wijven voor ons wel irritant met hun 'ssst ssst'
ja ik zat volgens mij ook te kletsen maar dat kwam omdat ik die film al gezien had. Of niet, ik doe dat geloof ik wel vaker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was bij die pleinbioscoop ook.
Ik mocht niet eens goede verhalen vertellen aan Tem.
Veel plezier in je eentje dan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:02 schreef Karina het volgende:
Oh filmtip voor je volgend jaar komt er een film uit van Popoz
Dat doet mijn andere account.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
Ik zat er al op te wachten.
En je vergeet de punt.
Neuh ik weet minstens 1 persoon die hem ook wil zien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Veel plezier in je eentje dan.
Gaan we samen naar de bios?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik weet minstens 1 persoon die hem ook wil zien.
Ik heb geen reden om aan mezelf te twijfelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:02 schreef Specularium het volgende:
TV / [DWDD] #939 Lavie Jan Roos.
Zou het?
Mooi want je hebt nu echt de lelijkste UI van heel FOK!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik daar wel een UI van kan maken.
Ga jij anders even de matige josti uithangen in het Zwarte Piet topic.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi want je hebt nu echt de lelijkste UI van heel FOK!
We hebben je die verschrikkelijke PI al afgeleerd, dit is de volgende stap.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij anders even de matige josti uithangen in het Zwarte Piet topic.
Wegwezen.
Goed gespot.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om aan mezelf te twijfelen.
Brilsmurf?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:02 schreef Specularium het volgende:
TV / [DWDD] #939 Lavie Jan Roos.
Zou het?
Schattig, Mani die denkt dat ie iets te vertellen heeft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben je die verschrikkelijke PI al afgeleerd, dit is de volgende stap.
Met z'n kutmuziek.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schattig, Mani die denkt dat ie iets te vertellen heeft.
Scherp.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vindt Mark Knopfler anders een uitstekende artiest.
Ik ben dolblij dat je het advies ter harte hebt genomen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schattig, Mani die denkt dat ie iets te vertellen heeft.
Vertel jij eens wat kwaliteitsmuziek is lieverd.quote:
Is het weer tijd voor de jaarlijkse gay top-100?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij vindt Mark Knopfler anders een uitstekende artiest.
Dankje en ook specularium bedankt. Het was heel leuk, voor herhaling vatbaar zelfsquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje en ook specularium bedankt. Het was heel leuk, voor herhaling vatbaar zelfs
Je zat wel verstopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje en ook specularium bedankt. Het was heel leuk, voor herhaling vatbaar zelfs
Zolang je maar geen screenshots gaat plaatsen, want de volgende is wel de lulquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef Kally het volgende:
Ik ga morgen even terugkijken hoor, ik weet waar jullie zaten
Ik?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zolang je maar geen screenshots gaat plaatsen, want de volgende is wel de lul
Die zijn al op half FOK! geplaatst. Zelfs al in gif-vorm verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die zijn al op half FOK! geplaatst. Zelfs al in gif-vorm verkrijgbaar.
Niks mis met die screenshot die nu weg is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dropjes naar Matthijs gooien en boe roepen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
Volgende keer gaan Tem en ik ook mee, commentaar leveren vanaf het balkon.
Hopelijk zit die chansonbelg er dan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Dropjes naar Matthijs gooien en boe roepen.
Over z'n kop zeiken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk zit die chansonbelg er dan.
En dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan na de uitzending buiten opwachten.
Of die NRC-belg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk zit die chansonbelg er dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |