Gewoon voet bij stuk houden en die mensen in het gezicht uitlachen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer allemaal van die kritische opmerkingen hoe het eigenlijk anders moet.
Komt door de volwassen wijze waarop ik menig discussie aanga.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh huh, ik dacht dat je ouder was.
En die sexy baret.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon voet bij stuk houden en die mensen in het gezicht uitlachen.
[..]
Komt door de volwassen wijze waarop ik menig discussie aanga.
quote:
En sp3c was echt een neger die zijn middelvinger op stak. Toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn allemaal nep natuurlijk, behalve die gif van onze Cnor.
Dat is een semi-neger.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En sp3c was echt een neger die zijn middelvinger op stak. Toch?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
I know I know, maar ik probeerde het voor een keer niet over uiterlijkheden te laten gaan.
Ik denk grappiger dan Raymann.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een semi-neger.
Soort Raymann.
Viesdikke darters live. Zonder negers.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
Over negers gesproken, Studio Teringdik komt zo.
Ik weet het, ik durf ook niet meer de straat op zonder baret, het is alsof je een stukje van jezelf mist.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]Sorry, ik kan het gewoon niet uit mijn hoofd zetten.
Dan rol ik nu naar de tv.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
Over negers gesproken, Studio Teringdik komt zo.
Ik van een smerig lijk op Veronica.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |