Is het erg dat de naam me volledig niks zegt?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:48 schreef Maxerazzi het volgende:
Zo naar Peter Broderick. Echt ontzettend veel zin in, eindelijk zie ik 'm eens 'in 't echie'.
Zéér veelzijdige songwriter. Zit op Erased Tapes, wat naar mijn mening op dit moment echt by far het tofste label is. Hier, heb je een voorbeeldje:quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is het erg dat de naam me volledig niks zegt?
Heb 'm afgelopen zaterdag voor het eerst gezien. Was bijzonder tof, zijn nieuwe materiaal vond ik live erg goed klinken. Veel plezier!quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:48 schreef Maxerazzi het volgende:
Zo naar Peter Broderick. Echt ontzettend veel zin in, eindelijk zie ik 'm eens 'in 't echie'.
Zeer veelzijdig en daardoor te veelzijdig voor mij. Vind Erased Tapes geweldig maar Broderick verschrikkelijk. Kom gisteren naar de ekko en nog kort getwijfeld, maar hij gaat er bij mij niet in jammergenoeg. (Maar dat komt vooral omdat hij steeds vaker af en toe gaat zingen. Ook reden dat die laatste van Arnolds er niet bij mij ingaat....GEEN zang plzquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:55 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Zéér veelzijdige songwriter. Zit op Erased Tapes, wat naar mijn mening op dit moment echt by far het tofste label is. Hier, heb je een voorbeeldje:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Die zang doet echt afbreuk!quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ook reden dat die laatste van Arnolds er niet bij mij ingaat....GEEN zang plz
Heb daar een weekje ofzo geleden net iets van binnengehaald. Ik laat je weten als ik het geluisterd heb.quote:
16 Lovers Lane moet je hebben. Maar beter is nog een best-of, want ze hebben een aantal goede nrs verspreid over een ruim aantal albumsquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb daar een weekje ofzo geleden net iets van binnengehaald. Ik laat je weten als ik het geluisterd heb.
Sebadoh is ook leuk. Maar ik snap je frustratie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:19 schreef Grobbel het volgende:
Ondanks de aanwezigheid van Sebadoh en Spoon sla ik London Calling dit weekend toch maar over. De rest van de lineup is niet heel bijzonder of zie ik sowieso al elders, en Spoon speelt bovendien pas na elven (leuk als je buiten de randstad woont).
http://www.londoncalling.(...)lokkenschemalc14.jpg
Te veel gedoe voor een te matig programma. De Spoon/Sebadoh-dag met name is verder niet veel soeps. De vrijdag heeft wel wat leuke dingen, maar ik moet zaterdagochtend te vroeg op om een nachtje Amsterdam te kunnen doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Sebadoh is ook leuk. Maar ik snap je frustratie.
Geen mogelijkheid tot overnachten bij iemand of een goedkoop hotelletje pakken?
Ok. Fair.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Te veel gedoe voor een te matig programma. De Spoon/Sebadoh-dag met name is verder niet veel soeps. De vrijdag heeft wel wat leuke dingen, maar ik moet zaterdagochtend te vroeg op om een nachtje Amsterdam te kunnen doen.
Wel balen dat ik dan Wild Smiles / Lola Colt ga missen. Amazing Snakeheads gelukkig woensdag wel in Merleyn, Gap Dream en Bohicas al gezien.
Denk dat er praktisch geen enkele editie van London Calling is geweest met enkel bands uit Londen. Het is meer een showcase-festival voor aanstormend talent. Bandjes worden in principe van over heel Engeland en vaak ook heel de wereld naar Paradiso gehaald.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:25 schreef Moody het volgende:
Oh wacht...dat is natuurlijk een geintje. London Calling....dat zijn veelal Amerikaanse "hipster" bands
Sorry
Ik ken de rest niet eensquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:19 schreef Grobbel het volgende:
Ondanks de aanwezigheid van Sebadoh en Spoon sla ik London Calling dit weekend toch maar over. De rest van de lineup is niet heel bijzonder of zie ik sowieso al elders, en Spoon speelt bovendien pas na elven (leuk als je buiten de randstad woont).
http://www.londoncalling.(...)lokkenschemalc14.jpg
Kanequote:Op maandag 27 oktober 2014 23:27 schreef Grobbel het volgende:
Dit is een Kill All Hipsters flyer; die draaien na afloop van de bandjes op London Calling. Ze pochen een beetje met wat ze zoal gaan draaien op hun afterparties aldaar.
Ja maar een aantal jaren terug was het toch gewoon allemaal Engelse bands?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Denk dat er praktisch geen enkele editie van London Calling is geweest met enkel bands uit Londen. Het is meer een showcase-festival voor aanstormend talent. Bandjes worden in principe van over heel Engeland en vaak ook heel de wereld naar Paradiso gehaald.Sowieso, Spoon en Sebadoh zijn natuurlijk ook niet bepaald Brits...
edit: Le Guess Who begon ook ooit als een festival met enkel Canadese bands. Daar zijn ze al na 1 editie weer van afgestapt toentertijd.
Milesquote:
Maar niet allemaal uit Londen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja maar een aantal jaren terug was het toch gewoon allemaal Engelse bands?
25 & 26 april 2008:
exile parade – the metros – florence and the machine – make model – blood red shoes -
dead kids – ipso facto- get shakes – mystery jets – the ting tings – baltic fleet – the answering machine -
cage the elephant – joe lean and the jing jang jong – the rascals – let’s wrestle – broken records – late of the pier – get cape wear cape fly – video nasties – one night only – pete and the pirates – johnny foreigner – friendly fires
Volgens mij komen die allemaal uit Engeland, vond het zelf een stuk leuker toen weer eens wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |