Ik vind het eigenlijk evident dat een land (de overheid) eerst naar het eigen volk kijkt en dan pas naar de gasten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:38 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik twijfel daarover. We moeten in ieder geval ons eigen volk dezelfde 'cadeau's' toestoppen als onze gasten. Recent is toch wel duidelijk geworden dat door de overheid bepaalde bevolkingsgroepen zijn voorgetrokken bij solicitaties e.d. . Nog niet zolang geleden stond Martin Schulz naast twee Arabieren excuses te maken voor een kwetsend filmpje o.i.d. . Vraag me ook sterk af of de overheid iets aan IS gedaan had als de Amerikanen en Engelsen een veel minder fel standpunt hadden ingenomen. Letterlijk een dag voor het kabinet met 'maatregelen' kwam werd op de NPO een interview gehouden met zo'n IS idioot en was er volgens de regering geen reden om actie te ondernemen.
Wellicht, maar dat is niet echt relevant in het Palestina-Israelconflict.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk evident dat een land (de overheid) eerst naar het eigen volk kijkt en dan pas naar de gasten.
Wel in dit topic.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:53 schreef P8 het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat is niet echt relevant in het Palestina-Israelconflict.
Zoals in hindoelanden het geval is zeker. Je bent nu zelf ook erg hypocriet..quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom ben je dat aan het goedpraten? Valt me tegen voor iemand die voor gelijke rechten voor een ieder mens..
Dat is dan een prima reden om apartheid in laten we zeggen... Zuid-Afrika weer in te stellen? Nee hè? Want het zijn 2 dingen die niks met elkaar te maken hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:36 schreef Zienswijze het volgende:
Mogen niet-moslims Mekka in?
Israël veroordelen terwijl het land van de bron van de islam geen haar beter is.
Dat is in de grondwet verboden. In Saoedi-Arabië is discriminatie jegens niet-moslims per wet toegestaan. Dat is het verschil. Huilie over Israël doen terwijl in het land van de bron van de islam Apartheid per wet geldt en dit nog erger dan van Israël is. Over hypocrisie gesproken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals in hindoelanden het geval is zeker. Je bent nu zelf ook erg hypocriet..
Nee natuurlijk is dat geen prima reden. Discriminatie moet ten alle tijde verboden zijn. Niet alleen Israël maakt zich daar schuldig aan; Saoedi-Arabië doet exact hetzelfde.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is dan een prima reden om apartheid in laten we zeggen... Zuid-Afrika weer in te stellen? Nee hè? Want het zijn 2 dingen die niks met elkaar te maken hebben.
Europese Joden hebben Arabisch gebied illegaal en met geweld afgepakt en verbieden de oorspronkelijke inwoners om gebruik te maken van bussen. Dat heeft NIKS te maken met wat ze in Saoedi-Arabië doen.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is dat geen prima reden. Discriminatie moet ten alle tijde verboden zijn. Niet alleen Israël maakt zich daar schuldig aan; Saoedi-Arabië doet exact hetzelfde.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat is relevant, omdat?
Wat heeft een doorsnee Palestijn te schaften met de gang van zaken in een Saudi-Arabië, een heel ander land?
Stel dat niet-katholieken Vaticaanstad niet in mogen. Is het dan plots oké om in Nederland katholieken te weren uit het openbaar vervoer?
Die mensen zijn dus voor apartheid.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:31 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel mensen het een goede ontwikkeling vinden dat Israël Palestijnen weert uit bussen in bezette gebieden.
Poll: Ben jij voor het weren van de Palestijnen of tegen?
• Voor
• Tegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik verwacht niet dat de percentage die voor kiest erg hoog zal zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:34 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Die mensen zijn dus voor apartheid.
Helaas is de poll anoniem want anders wist je ook meteen wie je nooit meer serieus hoeft te nemen hier.
Ik hoop toch dat niemand hier echt voor kiest.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:41 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat de percentage die voor kiest erg hoog zal zijn.
Er hebben in dit topic al mensen gereageerd die ervoor zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat niemand hier echt voor kiest.
Hmm mja. Hoop dat ze niet oprecht zijn dan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Er hebben in dit topic al mensen gereageerd die ervoor zijn.
Dat heeft niets met Israel te maken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je mag als ongelovige hond ook niet in de buurt van de moskee in Jeruzalem komen.
25000 Joden! Dat is al bijna de helft van het aantal Iraanse Joden dat naar Israel is geemigreerd. En hoe zijn de Baha' i er nu toch aan toe toe?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:55 schreef Medi het volgende:
Echter zijn er weinig gevolgen voor een persoon die niet gelovig is doch in een islamitische land woont. Check bijvoorbeeld IRAN waar 25000 Joden wonen en waar ze niks te kort komen noch onrecht wordt aangedaan.
De Joden in Syrie? Die zijn veredelde gijzelaars. Marokko? Probeer daar maar eens te leven als verklaard atheist.quote:Het zelfde geldt voor niet gelovigen in Syrie, Turkije, Marokko enz.
De opmerking van Bijdehand was dan ook bedoeld om het weren van Palestijnen uit bussen te rechtvaardigen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Israel te maken.
Dat weet ik, en dat is belachelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De opmerking van Bijdehand was dan ook bedoeld om het weren van Palestijnen uit bussen te rechtvaardigen.
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat weet ik, en dat is belachelijk.
Lijst van aanslagen op bussen in Israëlquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
Stel dat niet-katholieken Vaticaanstad niet in mogen. Is het dan plots oké om in Nederland katholieken te weren uit het openbaar vervoer?
Wen er maar aan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar over eens.
Ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:05 schreef Ouder1 het volgende:
Ga je dan echt nog janken over discriminatie en vergelijkingen trekken met Katholieken in bussen?![]()
Over het paard getilde politiek correcte massa hysterie. Valt me toch weer van je tegen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |