SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit klopt niet, het is nog geen 30 april 2015.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:43 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is al 15 jaar geen kampioen meer geweest.
2014-1999 = 15quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit klopt niet, het is nog geen 30 april 2015.
Werd Feyenoord in 2000 kampioen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit klopt niet, het is nog geen 30 april 2015.
Dat is Cavaliers.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:45 schreef Caland het volgende:
Huh ik zag een neger in het Cambuur publiek.
Nu is het einde echt zoek.
vader van Ogbechequote:Op zondag 26 oktober 2014 12:45 schreef Caland het volgende:
Mark de Vries, oudspeler. Huilend vertrokken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:45 schreef Caland het volgende:
Dat was echt een baas.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mark de Vries, oudspeler. Huilend vertrokken.
Was hij niet de misser van de penalty bij SC Cambuur v Roda JC in 2009?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was echt een baas.
Kwam van Heerenveen volgens mij, en vervolgens de cultheld in Liwwadde wordenNet als Turk.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was hij niet de misser van de penalty bij SC Cambuur v Roda JC in 2009?
Probeer het eens in het Feyenoord topic.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:49 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat die jeugdspeler die donderdag op de back-positie stond er nu niet weer in staat. Wat een waardeloze speler is dat zeg
"oh maar hij heeft een jeugdprijs gewonnen hoor!!"
Volgens Ajacied422 was dat geen back.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:49 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat die jeugdspeler die donderdag op de back-positie stond er nu niet weer in staat. Wat een waardeloze speler is dat zeg
GGMM, jongen, het is geen rechtsback maar een aanvallende middenvelder. Het is dus niet gek dat hij keihard faalde.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:49 schreef GGMM het volgende:
Met je man meelopen kan iedereenquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, jongen, het is geen rechtsback maar een aanvallende middenvelder. Het is dus niet gek dat hij keihard faalde.
HIj deed het ook niet onaardig in de SPLquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was echt een baas.
Kwam van Heerenveen volgens mij, en vervolgens de cultheld in Liwwadde wordenNet als Turk.
Is goed Stijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, jongen, het is geen rechtsback maar een aanvallende middenvelder. Het is dus niet gek dat hij keihard faalde.
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 26-10-2014 om 12:50:46Rick Dekker in het programmaboekje van PEC Zwolle. Je merkt uit welke opleiding hij komt: lelijkste tenue: Ajax, lelijkste stadion: Arena reageer retweet
Haha, ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:56 schreef Tarado het volgende:
zonde anders had hij wel in de Europese (sub) top gespeeld
Dan zou ik hem maar gauw wisselen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nelom.
Ik voorspel het alvast. Deze jongen gaat nog rood krijgen.
Dat heeft hij wel verdiend. #heldquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hoi
Aad300 is vandaag toegejuicht op de tankbaan. Zullen wij hem ook eens gaan aanmoedigen.
Kan je nog beter Immers in de spits zetten, die scoort ook niet maar weet wel waar die moet lopenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kans tegen Ajax vlak voor rust zei genoeg: hij kan er niks van.
Vanavond zou hij bij Studio Voetbal zitten toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:03 schreef AFCNiels het volgende:
Goede tip van Pierre, ik ben benieuwd hoe lang die nog gaat volhouden dat het een fantastische speler is.
Dat mag hij mooi vanavond duiden bij Sjek.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:03 schreef AFCNiels het volgende:
Goede tip van Pierre, ik ben benieuwd hoe lang die nog gaat volhouden dat het een fantastische speler is.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:03 schreef AFCNiels het volgende:
Gullit zit er in ieder geval wel, die hoorde ik gisteren ook bij de BBC.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanavond zou hij bij Studio Voetbal zitten toch?
Ze mogen serieus blij zijn dat hij is gehaald. Anders stonden ze nu sowieso met 1--0 achter.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Vermeer is de spelverdeler bij Feyenoord. Wat een man
Heeft ze toch echt wel beter gemaaktquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Vermeer is de spelverdeler bij Feyenoord. Wat een man
Ik ben altijd wel fan geweest van Vermeer eigenlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze mogen serieus blij zijn dat hij is gehaald. Anders stonden ze nu sowieso met 1--0 achter.
Waarom heb je Kazim gekocht?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel fan geweest van Vermeer eigenlijk.
Oh en Toornstra poetst Kazim zijn geel even weg in de manager
Straks gaan mensen nog echt denken dat Cambuur er iets van kan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord houdt de opbouw van Cambuur wel goed tegen. Dan is het wachten op foutjes en de 0-1.
Hij leek toch een beetje te herstellen, dacht ik dan.quote:
Omdat Nederlanders racisten zijn.quote:
Speelde vorig jaar bij Cambuur. Maar ik ga mijn gal over het Cambuur publiek maar niet nog een keer herhalen.quote:
Moedig van je dat je dit durft toe te geven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij leek toch een beetje te herstellen, dacht ik dan.
Na Kramer zijn ontwikkeling ben ik mijn geloofwaardigheid betreft spitsen toch allang verlorenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moedig van je dat je dit durft toe te geven.
was het maar kerstquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Straks gaan mensen nog echt denken dat Cambuur er iets van kan.
Je moet Cambuur ook niet teveel laten voetballen. Dan gaan ze onbezorgd naar de overwinning. Dat zie je ook bijvoorbeeld bij Dortmund. Die wandelen door de CL-groepsfase heen en in de competitie worden ze steeds verslagen, puur omdat ze in Duitsland Dortmund niet aan het voetballen laten maar in de CL wel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks gaan mensen nog echt denken dat Cambuur er iets van kan.
Ik twijfel niet aan de oprechtheid van het AZ supporterschap van LR.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is hij nu hij met flips gaat voor az?
Wow. Zo'n oude post terughalen die vol leugens staat. Is dit je wraak?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan de oprechtheid van het AZ supporterschap van LR.
Hij was wel erg beledigend naar mij en de andere Groningen fans toe maar dat ben ik wel gewend van de AZ fans.
Deze post is van de vorige keer dat ik online was en dan krijg je quote alerts.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Zo'n oude post terughalen die vol leugens staat. Is dit je wraak?
Ik moet zeggen dat jij dat zeer goed hebt opgelostquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:16 schreef GGMM het volgende:
Mocht littlerabbit tips nodig hebben hoe je een ruzie met johannes goedmaakt dan hoor ik het graag.
Dat heb ik al voorgesteld, maar hij heeft volgens mij helemaal niet de intentie het goed te willen maken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij dat zeer goed hebt opgelostStuur die tips ook eens aan Cavaliers.
En mocht iemand nog foto's van omgeving amersfoort nodig hebben dan kun je mij dm'en, indien nodig kan ik er briefje met gebruikersnaam bij doenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:16 schreef GGMM het volgende:
Mocht littlerabbit tips nodig hebben hoe je een ruzie met johannes goedmaakt dan hoor ik het graag.
Zelfreflectie is mij niet vreemd. Ik weet snel genoeg wanneer ik de grens heb overschreden, maar mocht het zover komen. Ik zal aan je denken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:16 schreef GGMM het volgende:
Had ik wel verwacht, aangezien die zeer onbetrouwbaar is gebleken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik al voorgesteld, maar hij heeft volgens mij helemaal niet de intentie het goed te willen maken.
Eén zwoele selfie lost meer op dan duizend woorden zegt men wel eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfreflectie is mij niet vreemd. Ik weet snel genoeg wanneer ik de grens heb overschreden, maar mocht het zover komen. Ik zal aan je denken.
Dat hebben wij ook gezien Hans.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:17 schreef hafcfan het volgende:
Nemanja Gudelj vierde zijn late gelijkmaker in de thuiswedstrijd van AZ tegen FC Groningen (2-2) door zijn bovenbeen te tonen. Daar prijkte een grote afbeelding van zijn vader Nebojsa Gudelj, die onlangs werd ontslagen als trainer van NAC Breda.
Bedankt!quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:17 schreef hafcfan het volgende:
Nemanja Gudelj vierde zijn late gelijkmaker in de thuiswedstrijd van AZ tegen FC Groningen (2-2) door zijn bovenbeen te tonen. Daar prijkte een grote afbeelding van zijn vader Nebojsa Gudelj, die onlangs werd ontslagen als trainer van NAC Breda.
Wat een sneue haas ben je dan zegquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:17 schreef hafcfan het volgende:
Hoe is de sfeer in het Feyenoord topic?quote:
Coolsingel perikelenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer in het Feyenoord topic?
Knap dat je zo'n wedstrijd uitkijkt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook gezien Hans.
Dat was een klassieke FC Groningen topwedstrijd. Jammer van dat AZ antivoetbal.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Knap dat je zo'n wedstrijd uitkijkt.
Cavaliers zit nu in het Cambuur stadion, misschien gaat hij nog even bij je langs zei hij.quote:
Dat zou leuk zijn aangezien ik nu helemaal niet in Groningen benquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cavaliers zit nu in het Cambuur stadion, misschien gaat hij nog even bij je langs zei hij.
Henk de kwakzalver, volgend jaar weer volop in de schuldsanering.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij ging er geloven hé. Dat ze echt konden ballen
Claasbaas.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Clasie nog om de wedstrijd nog enig niveau te geven.
Jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij ging er geloven hé. Dat ze echt konden ballen
Dat was toch voordat hij was gehuurd?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vanwege de laatste Feyenoord-Cambuur.
Hij moet voor FOX weer naar de Kuip, daarom.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Been vindt Feyenoord goed spelen hahahaha
Hoe is het daar? Al schermutselingen op de tribune?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
LALALALALALA JAJALALALALAA CAVALIERS LALALALALALALALALA JAJAALALALALALA OLELELELELELE CAVALIERS LALALALALALALALAquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien is hij wel slaags geraakt!quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Al schermutselingen op de tribune?
Zou je dat nou wel posten jongen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:24 schreef Mansjester het volgende:
Ik moet aan GGMM denken, het is denk niet zo ranzig als zijn zalmsalade
[ afbeelding ]
Wat vind jij er verkeerd aan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Been vindt Feyenoord goed spelen hahahaha
Is dat een mandarijn ei?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:24 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij was dit een eet opdracht van Fear Factorquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:24 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
Zweer jij nu samen met mijn vijand?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LALALALALALA JAJALALALALAA CAVALIERS LALALALALALALALALA JAJAALALALALALA OLELELELELELE CAVALIERS LALALALALALALALA
Houd je het nog een beetje vol?
Ja, welke debiel dit verzonnen heeft weet ik ook niet. Verder dan één hap ben ik uiteraard niet gekomenquote:
Er wordt vandaag niet gevoetbald. Maximaal 2x overspelen voordat de bal uitgaat of iemand een overtreding begaat. Dit is juist voornamelijk aan Feyenoord te wijten. Ze hebben gewoon 'geluk' met die ene opleving anders waren ze nergens.quote:
Reik hem de hand.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zweer jij nu samen met mijn vijand?
Het zijn niet echt de beste dagen in mijn FOK! carrière geloof ik.
Feyenoord houdt de opbouw van Cambuur goed stil. Cambuur wordt zelden gevaarlijk. Aanvallend kan het nog wel beter maar ik vind Feyenoord zeker niet slecht spelen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er wordt vandaag niet gevoetbald. Maximaal 2x overspelen voordat de bal uitgaat of iemand een overtreding begaat. Dit is juist voornamelijk aan Feyenoord te wijten. Ze hebben gewoon 'geluk' met die ene opleving anders waren ze nergens.
Stijn, je beseft dat je het over Feyenoord tegen Cambuur hebt he?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord houdt de opbouw van Cambuur goed stil. Cambuur wordt zelden gevaarlijk. Aanvallend kan het nog wel beter maar ik vind Feyenoord zeker niet slecht spelen.
Ja?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, je beseft dat je het over Feyenoord tegen Cambuur hebt he?
Ik kan me meer in de analyse van Stijn vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord tegen de nummer 3 van de Eredivisiequote:Op zondag 26 oktober 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft die schijtlollige Frank Lammers geregeld.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]. Jumbo vervoert PSV-fans naar het uitvak, topshow.
Eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan me meer in de analyse van Stijn vinden.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan me meer in de analyse van Stijn vinden.
Je beseft dat je ageert tegen een moderator?quote:
Als je nu ook nog Stijn naar het Feyenoord topic jaagt zijn de rapen gaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Je beseft dat je ageert tegen een moderator?
Ik heb gewoon gelijk. Een beetje dimmen a.u.b.
Ja teamuitje.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:31 schreef eenjongen... het volgende:
Die Jumbo bussen stonden laatst ook al bij de efteling...
Hendrix nog in de basis, wow.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet, Arias, Bruma, Rekik, Willems; Maher, Hendrix, Guardado, Narsingh, De Jong, Depay
sinds wanneer?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is Hendrix de eerste keus op het middenveld.
Nooit geweten dat Cocu voetballiefhebber is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kaarsjes opsteken voor Hiljemark zijn voorspoedige herstelquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat hij opbouwend de beste was ofzo. Riepen ze bij FC Onder Onsquote:
dat is ook zo maar Cocu zal Wijnaldum er wel weer snel inzettenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat hij opbouwend de beste was ofzo. Riepen ze bij FC Onder Ons
Als Aad het zegt dan is het waar. Hendrixgodquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)en+voor+Hendrix.aspx
Aad de Mosquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)en+voor+Hendrix.aspx
Obeche gaat tegen een rode kaart aanlopen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:38 schreef hafcfan het volgende:
Toch kan ik me niet voorstellen dat Cambuur dit verliest.
Met Reitsma had ik dit niet volgehouden.quote:
Dat was gisteren best een lange zit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met Reitsma had ik dit niet volgehouden.
Het enige grappige aan Reitsma vind ik alle namen die hij verwisselt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was gisteren best een lange zit.
Kijk deze man indekken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen zorgen, Leeuwarden. Ajax laat jullie over twee weken wel in stijl een zege pakken.
Kieftebelt bleef maar kansen missen gisterquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het enige grappige aan Reitsma vind ik alle namen die hij verwisselt.
Als Feyenoord er al wint lukt Ajax dat zeker.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen zorgen, Leeuwarden. Ajax laat jullie over twee weken wel in stijl een zege pakken.
Is goed davy.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon gebeuren. Let maar op, vorig jaar kwam Ajax al goed weg.
We zullen opletten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon gebeuren. Let maar op, vorig jaar kwam Ajax al goed weg.
Hij had vorige week wel een indrukwekkend eigen doelpunt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kieftebelt bleef maar kansen missen gister
Ik bedoelde meer dat Reitsma elke blonde, blanke speler Kieftebelt noemde. Zo ook De Leeuw.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had vorige week wel een indrukwekkend eigen doelpunt.
Hij kan het dus wel, ik denk dat het een mentale kwestie is.
Theo was wel heel blij dat FC Groningen niet graag zwarte spelers opstelt. Dit na druk van het Stadskanaalse deel van de supporters Zeefuik te verkopen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat Reitsma elke blonde, blanke speler Kieftebelt noemde. Zo ook De Leeuw.
Oke Shereas ofzo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik spreek je op zondag 9 november, 14:15 wel weer.
Heeft hij wel antwoord gegeven dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani, Cavaliers heeft mijn handtoereiking genegeerd.
Wat moet ik nu doen?
Je moet wel wachten tot hij antwoord geeft hè, anders heeft de handreiking niet zoveel zin.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat is een beetje de definitie van negeren.
Oké, dan ga ik er voor zittenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet wel wachten tot hij antwoord geeft hè, anders heeft de handreiking niet zoveel zin.
Goed zo, we gaan hier samen uitkomen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik er voor zitten
Hopelijk leest hij het wel.
Ze houden niet van trollvolk. Wat hypocriet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het heeft wel iets schattigs dat alle feyenoorders alleen in het feyenoord topic posten.
Komt omdat jij je altijd zo kritisch uitlaat over Feyenoord.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het heeft wel iets schattigs dat alle feyenoorders alleen in het feyenoord topic posten.
Ze lijden aan Kuip-vreesquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind Van Beek overschat. Maakt veelte veel foutenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
die pure kanker hier ga je toch niet voor je lol lezen
zo denken wij nu over het feyenoord topicquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Haha ja xD Het is niet dat ze alvast verstoppen voor een achterstand ofzo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
quote:
ken weinig Feyenoorders die van Beek wel hoog inschatten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Van Beek overschat. Maakt veelte veel fouten
Welke kansen? Ze verdienen de overwinning wel hoor daar niet van.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord laat kansen liggen op de 0-2. Ik denk dat er zo een 1-1 aan zal komen.,
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Een post met 'kanker' werd verwijderd.
Is Morpheus terug?
Een provincieclub vindt na verloop van tijd haar plaats terug.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur is dus gewoon een middenmotertje.
Misschien wel op Jihad maar Feyenoord heeft een look-a-like ingehuurd om het geloofwaardig te houden.quote:
''stelen''. ha ha ha.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel jammer zijn als Feyenoord hier 3 punten zou stelen.
Dadelijk is het weer tijd voor de topshow van PSVquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:12 schreef JedimindhaX het volgende:
Eredivisie wordt bijna ondraaglijk om te kijken.. wat een niveau
inb4 puntverliesquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Dadelijk is het weer tijd voor de topshow van PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |