SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit klopt niet, het is nog geen 30 april 2015.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:43 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is al 15 jaar geen kampioen meer geweest.
2014-1999 = 15quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit klopt niet, het is nog geen 30 april 2015.
Werd Feyenoord in 2000 kampioen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit klopt niet, het is nog geen 30 april 2015.
Dat is Cavaliers.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:45 schreef Caland het volgende:
Huh ik zag een neger in het Cambuur publiek.
Nu is het einde echt zoek.
vader van Ogbechequote:Op zondag 26 oktober 2014 12:45 schreef Caland het volgende:
Mark de Vries, oudspeler. Huilend vertrokken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:45 schreef Caland het volgende:
Dat was echt een baas.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mark de Vries, oudspeler. Huilend vertrokken.
Was hij niet de misser van de penalty bij SC Cambuur v Roda JC in 2009?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was echt een baas.
Kwam van Heerenveen volgens mij, en vervolgens de cultheld in Liwwadde wordenNet als Turk.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was hij niet de misser van de penalty bij SC Cambuur v Roda JC in 2009?
Probeer het eens in het Feyenoord topic.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:49 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat die jeugdspeler die donderdag op de back-positie stond er nu niet weer in staat. Wat een waardeloze speler is dat zeg
"oh maar hij heeft een jeugdprijs gewonnen hoor!!"
Volgens Ajacied422 was dat geen back.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:49 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat die jeugdspeler die donderdag op de back-positie stond er nu niet weer in staat. Wat een waardeloze speler is dat zeg
GGMM, jongen, het is geen rechtsback maar een aanvallende middenvelder. Het is dus niet gek dat hij keihard faalde.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:49 schreef GGMM het volgende:
Met je man meelopen kan iedereenquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, jongen, het is geen rechtsback maar een aanvallende middenvelder. Het is dus niet gek dat hij keihard faalde.
HIj deed het ook niet onaardig in de SPLquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was echt een baas.
Kwam van Heerenveen volgens mij, en vervolgens de cultheld in Liwwadde wordenNet als Turk.
Is goed Stijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, jongen, het is geen rechtsback maar een aanvallende middenvelder. Het is dus niet gek dat hij keihard faalde.
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 26-10-2014 om 12:50:46Rick Dekker in het programmaboekje van PEC Zwolle. Je merkt uit welke opleiding hij komt: lelijkste tenue: Ajax, lelijkste stadion: Arena reageer retweet
Haha, ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:56 schreef Tarado het volgende:
zonde anders had hij wel in de Europese (sub) top gespeeld
Dan zou ik hem maar gauw wisselen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nelom.
Ik voorspel het alvast. Deze jongen gaat nog rood krijgen.
Dat heeft hij wel verdiend. #heldquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hoi
Aad300 is vandaag toegejuicht op de tankbaan. Zullen wij hem ook eens gaan aanmoedigen.
Kan je nog beter Immers in de spits zetten, die scoort ook niet maar weet wel waar die moet lopenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kans tegen Ajax vlak voor rust zei genoeg: hij kan er niks van.
Vanavond zou hij bij Studio Voetbal zitten toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:03 schreef AFCNiels het volgende:
Goede tip van Pierre, ik ben benieuwd hoe lang die nog gaat volhouden dat het een fantastische speler is.
Dat mag hij mooi vanavond duiden bij Sjek.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:03 schreef AFCNiels het volgende:
Goede tip van Pierre, ik ben benieuwd hoe lang die nog gaat volhouden dat het een fantastische speler is.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:03 schreef AFCNiels het volgende:
Gullit zit er in ieder geval wel, die hoorde ik gisteren ook bij de BBC.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanavond zou hij bij Studio Voetbal zitten toch?
Ze mogen serieus blij zijn dat hij is gehaald. Anders stonden ze nu sowieso met 1--0 achter.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Vermeer is de spelverdeler bij Feyenoord. Wat een man
Heeft ze toch echt wel beter gemaaktquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Vermeer is de spelverdeler bij Feyenoord. Wat een man
Ik ben altijd wel fan geweest van Vermeer eigenlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze mogen serieus blij zijn dat hij is gehaald. Anders stonden ze nu sowieso met 1--0 achter.
Waarom heb je Kazim gekocht?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel fan geweest van Vermeer eigenlijk.
Oh en Toornstra poetst Kazim zijn geel even weg in de manager
Straks gaan mensen nog echt denken dat Cambuur er iets van kan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord houdt de opbouw van Cambuur wel goed tegen. Dan is het wachten op foutjes en de 0-1.
Hij leek toch een beetje te herstellen, dacht ik dan.quote:
Omdat Nederlanders racisten zijn.quote:
Speelde vorig jaar bij Cambuur. Maar ik ga mijn gal over het Cambuur publiek maar niet nog een keer herhalen.quote:
Moedig van je dat je dit durft toe te geven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij leek toch een beetje te herstellen, dacht ik dan.
Na Kramer zijn ontwikkeling ben ik mijn geloofwaardigheid betreft spitsen toch allang verlorenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moedig van je dat je dit durft toe te geven.
was het maar kerstquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Straks gaan mensen nog echt denken dat Cambuur er iets van kan.
Je moet Cambuur ook niet teveel laten voetballen. Dan gaan ze onbezorgd naar de overwinning. Dat zie je ook bijvoorbeeld bij Dortmund. Die wandelen door de CL-groepsfase heen en in de competitie worden ze steeds verslagen, puur omdat ze in Duitsland Dortmund niet aan het voetballen laten maar in de CL wel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks gaan mensen nog echt denken dat Cambuur er iets van kan.
Ik twijfel niet aan de oprechtheid van het AZ supporterschap van LR.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is hij nu hij met flips gaat voor az?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |