quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:41 schreef Disana het volgende:
Ik heb het spreadsheet naar eer en geweten ingevuld voorzover mijn geheugen dat toeliet.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mij mag je vanaf TK '81 PvdA invullen behalve GR 1990 GrLi
En EP 2014 SP
Die zijn niet partij gelinked toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ook waterschapsverkiezingen en dergelijke?
Heel eerlijk gezegd weet ik er erg weinig van.quote:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd weet ik er erg weinig van.
O, okee, kan me idd herinneren dat het gewoon bobo's waren... heb daar zeker niet altijd op gestemd ook, die waterschapsverkiezingen liggen helemaal ver af van de gewone stemmer. Ik weet wel dat het collega van mij ooit deelnam, was een CDA'er die ook in de PS zat (van Zeeland) en parttime boer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sinds 2008 wel. Daarvoor werden ze inderdaad op persoonlijke titel gekozen.
Past wel bij je username.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:00 schreef quinoahipster het volgende:
Vroeger: GL
Laatste paar jaar: D66
Toekomst: overweeg PvdD of Piratenpartij
Ah oké. Dus volgende keer blanco?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:37 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens van die SP heb ik spijt, Robin...
Ik ben tegenwoordig politiek dakloos.
Politisch Obdachlos, zoals de Duitsers zeggen, wat mooier klinkt.
Ik heb een keer gestemd voor de SP. Daar had ik nogal spijt van. Voor mij was dit een wijze les om voortaan partijprogramma's voortaan goed door te lezen in plaats van stemmen vanwege een onderwerp.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:45 schreef quinoahipster het volgende:
Ooit, toen ik nog jong en naïef was, heb ik de SP sympathiek gevonden
Gelukkig had ik toen nog geen stemrecht
Waterschap 2008 was SGP bij mij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ook waterschapsverkiezingen en dergelijke?
Nee, SGP is geen optie voor mij bij de TK vanwege hun ethische agenda. Neem niet weg dat ik het op sociaal-economisch gebied vaak met ze eens ben. Bij de PS overigens ook niet vanwege de uitwerking in de EK.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Even tussendoor, heb je nooit overwogen om op Elbert Dijkgraaf te stemmen voor de TK?
Gezien jou rechtse positie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, SGP is geen optie voor mij bij de TK vanwege hun ethische agenda. Neem niet weg dat ik het op sociaal-economisch gebied vaak met ze eens ben. Bij de PS overigens ook niet vanwege de uitwerking in de EK.
Allereerst, ik maak mijn keus voor een stem natuurlijk binnen het kader dat door de serieuze politieke partijen in Nederland wordt aangeboden. Op randverschijnselen als de Libertarische Partij ga ik niet stemmen. Ik moet bij een stem in Nederland dus altijd al flinke concessies doen aan mijn werkelijke standpunten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien jou rechtse positie.
Waar komt precies het idee vandaan dat de SGP zo rechts zou zijn sociaal-economisch? Als ik hun programma lees dan zouden die paragrafen net zo goed van de PvdA afkomstig kunnen zijn.
http://www.sgp.nl/Standpunten/Standpunten/Standpunten_ABC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |