Jazeker! Iedereen mag aanschuiven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:32 schreef Lady_Sunshine het volgende:
Mag ik nog meedoen?
Net nieuw hier
Wat jammerquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:34 schreef Anne het volgende:
Mijn kleurplaat wordt trouwens echt mega-donker. De stabilo stiften zijn vrij donker van kleur, helaas..
Drukke tijd, komende tijd en icm de creative challenge toch wat te druk. Volgende ronde doe ik wel mee.quote:
Die van mij juist te licht. Dus ik druk me een ongeluk op mijn potloden en ik heb bijna een blaar. En hij glimt helemaal omdat er ongeveer een halve doos potlood op zit. Maar ik ben bijna klaar, een vergeten vin en niet gezien waterlelieblad en de rand nog.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:34 schreef Anne het volgende:
Mijn kleurplaat wordt trouwens echt mega-donker. De stabilo stiften zijn vrij donker van kleur, helaas..
Ligt het gelukkig niet aan mijquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:16 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Heb er 1 gemaakt met stiften en 1 met potloden.vind ze beiden niet zo, dit is niet mijn plaat. De stiften van stabilo idd, en ook erg donker, te veel kleuren gebruikt. Die van potlood is iets beter, dus die post ik de 2e wel.
Daar ben ik dus ook nog over aan het denken, heb ook maar 2 blauwen en in mijn ogen niet de goede tint blauw... dus moet nog ff beraden hoe ik dat ga doen (of nieuwe bestellenquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:57 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb nogal lang nagedacht over hoe ik het water wilde gaan doen, maar ik ben eruit en daar ben ik halverwege mee. Dan alleen de vissen zelf nog.
Oeh, klinkt mooi! Ik heb ook nog ergens krijt liggen.... misschien de volgende maar op A3 uitprinten en dan met krijt doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:41 schreef Burdie het volgende:
Ik ga de volgende plaat denk ik met (conté) krijt kleuren.
Om zoveel mogelijk mensen de gelegenheid te geven om mee te doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Waarom trouwens pas na 2 november de kleurplaten posten? Vind het wel jammer om zo lang te moeten wachten.
Sommige mensen vinden dat niet leuk nee, maar anderen vinden dat juist wel leuk of vinden het niet erg.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Om zoveel mogelijk mensen de gelegenheid te geven om mee te doen.
En het is niet leuk als er al twintig platen gepost zijn, terwijl je zelf nog moet beginnen. Het is juist het idee dat iedereen tegelijk zijn creatie post.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:04 schreef Vicky het volgende:
ik hem m wel liggen m in te kleuren maar ik heb gewoonweg geen tijd...
Ik kan er vrijdag aan beginnen, dat wordt raggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daarom hebben we nog tot zondag!
Same.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:04 schreef Vicky het volgende:
ik hem m wel liggen m in te kleuren maar ik heb gewoonweg geen tijd...
Nee!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:20 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ben er toch aan begonnen en in 1 ruk doorgekleurd. Foto gemaakt, imgurlinkje, dit dat alles.
Mag ik al delen?
Ik heb de stiften van mijn zoontje gejat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn potloden zijn kut.. Ik wil ander teken gerei
Dat is balen!quote:Op zaterdag 1 november 2014 07:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb de uitgeprinte plaat laten liggen op mn werk.
Morgenquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:15 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dat is balen!
Vandaag mogen we toch onze kleurplaten posten??
Suffie!quote:Op zaterdag 1 november 2014 07:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb de uitgeprinte plaat laten liggen op mn werk.
Pffffff.quote:
Je hebt vandaag en morgen nog!quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:25 schreef BrandX het volgende:
helaasch moet ik deze ronde nog afhaken, heb er geen tijd voor gehad (op een arm, zielig en nu eenzaam visje na). Hopelijk volgende ronde.
Ben wel heel benieuwd om van de week te zien wat jullie er van gemaakt hebben
ja klopt, maar ben bezig met de organisatie van een evenement dat vandaag is, en morgen doen we alles afbreken etcquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je hebt vandaag en morgen nog!
quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:43 schreef summer2bird het volgende:
Mag je ook in paint kleuren? Ben printerloos
Ehm, door de eerste die nog wakker is straks om middernacht?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:39 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe laat en door wie wordt het vissen-show-topic geopend?
Nou wil ik wakker blijven om dat topic te openen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ehm, door de eerste die nog wakker is straks om middernacht?![]()
Ik stel ook voor om een apart showtopic te maken, met alleen platen. En eventueel kan de poster er dan nog bij vertellen waarmee het is ingekleurd of zo. Dan kunnen hier alle oh's en ah's en discussies komen.
Ja, dit. Anders krijg je echt te veel loze reacties tussen de platen door.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef Lijnloos het volgende:
Tja das wel waar maar anders heb je straks meer dan een topic nodig vor 1 serie, dan zie je nog niet leuk hoe verschillend iedereen het heeft ingekleurd. Bovendien was het toch geen wedstrijd? Gewoon om een idee te krijgen hoe ieder een andere inkleuring eeft?
Je kunt altijd nog een overzicht maken bij de opening van de nieuwe ronde. Juist omdat het geen wedstrijd is, snap ik niet helemaal waarom alles zo strak geregeld moet wordenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef Lijnloos het volgende:
Tja das wel waar maar anders heb je straks meer dan een topic nodig vor 1 serie, dan zie je nog niet leuk hoe verschillend iedereen het heeft ingekleurd. Bovendien was het toch geen wedstrijd? Gewoon om een idee te krijgen hoe ieder een andere inkleuring eeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |