Same.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:04 schreef Vicky het volgende:
ik hem m wel liggen m in te kleuren maar ik heb gewoonweg geen tijd...
Nee!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:20 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ben er toch aan begonnen en in 1 ruk doorgekleurd. Foto gemaakt, imgurlinkje, dit dat alles.
Mag ik al delen?
Ik heb de stiften van mijn zoontje gejat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn potloden zijn kut.. Ik wil ander teken gerei
Dat is balen!quote:Op zaterdag 1 november 2014 07:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb de uitgeprinte plaat laten liggen op mn werk.
Morgenquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:15 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dat is balen!
Vandaag mogen we toch onze kleurplaten posten??
Suffie!quote:Op zaterdag 1 november 2014 07:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb de uitgeprinte plaat laten liggen op mn werk.
Pffffff.quote:
Je hebt vandaag en morgen nog!quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:25 schreef BrandX het volgende:
helaasch moet ik deze ronde nog afhaken, heb er geen tijd voor gehad (op een arm, zielig en nu eenzaam visje na). Hopelijk volgende ronde.
Ben wel heel benieuwd om van de week te zien wat jullie er van gemaakt hebben
ja klopt, maar ben bezig met de organisatie van een evenement dat vandaag is, en morgen doen we alles afbreken etcquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je hebt vandaag en morgen nog!
quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:43 schreef summer2bird het volgende:
Mag je ook in paint kleuren? Ben printerloos
Ehm, door de eerste die nog wakker is straks om middernacht?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:39 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe laat en door wie wordt het vissen-show-topic geopend?
Nou wil ik wakker blijven om dat topic te openen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ehm, door de eerste die nog wakker is straks om middernacht?![]()
Ik stel ook voor om een apart showtopic te maken, met alleen platen. En eventueel kan de poster er dan nog bij vertellen waarmee het is ingekleurd of zo. Dan kunnen hier alle oh's en ah's en discussies komen.
Ja, dit. Anders krijg je echt te veel loze reacties tussen de platen door.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef Lijnloos het volgende:
Tja das wel waar maar anders heb je straks meer dan een topic nodig vor 1 serie, dan zie je nog niet leuk hoe verschillend iedereen het heeft ingekleurd. Bovendien was het toch geen wedstrijd? Gewoon om een idee te krijgen hoe ieder een andere inkleuring eeft?
Je kunt altijd nog een overzicht maken bij de opening van de nieuwe ronde. Juist omdat het geen wedstrijd is, snap ik niet helemaal waarom alles zo strak geregeld moet wordenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef Lijnloos het volgende:
Tja das wel waar maar anders heb je straks meer dan een topic nodig vor 1 serie, dan zie je nog niet leuk hoe verschillend iedereen het heeft ingekleurd. Bovendien was het toch geen wedstrijd? Gewoon om een idee te krijgen hoe ieder een andere inkleuring eeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |