Voorrem inknijpen en dan je fiets naar voor en naar achter bewegen. Als je dan speling voelt moet je topcap aandraaien.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij zit er speling in mn balhoofd. Als ik over klinkerweg rij hoor ik beetje metalige klappen.Wordt steeds erger. Lijkt minder als ik in de beugel hard naar beneden duw. Het is alleen lastig om te reproduceren bij het klussen dus lukt me nog niet om het op te lossen
http://www.basicbikeparts(...)bricant-cross-120ml/quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:08 schreef Levitas het volgende:
Nou, nog ff een über noob vraagje dan..
Wil ff een flesje smeermiddel bestellen (oude oeroude middel zit in een flesje warmee niet te doseren is) Zit er veel verschil in lubs? Wat gebruiken jullie/ raden jullie aan? Neem aan dat ik voor de komende periode beter geen dry lube kan pakken? Ik heb laatst nog een paar merken/types voorbij zien komen maar kan ik even zo snel niet vinden.
Enneh.. Nog een goedkoop adresje voor binnenbandjes (bij voorkeur zelfde adres als de lube) Vanmiddag achterband moeten vervangen omdat een stukje glas 'm vannacht heeft leeg laten lopen.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:08 schreef Levitas het volgende:
Wil ff een flesje smeermiddel bestellen (oude oeroude middel zit in een flesje warmee niet te doseren is) Zit er veel verschil in lubs? Wat gebruiken jullie/ raden jullie aan? Neem aan dat ik voor de komende periode beter geen dry lube kan pakken? Ik heb laatst nog een paar merken/types voorbij zien komen maar kan ik even zo snel niet vinden.
Enneh.. Nog een goedkoop adresje voor binnenbandjes (bij voorkeur zelfde adres als de lube) Vanmiddag achterband moeten vervangen omdat een stukje glas 'm vannacht heeft leeg laten lopen.
Volgens mij werd squirtlube aangeraden, verder alles van Durex. Binnenbandjes waren volgens de Twitter van volgens mij Bike2build in de aanbieding.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:08 schreef Levitas het volgende:
Wat een eind joh! En "de dame die het tempo kon volgen" knalt wel ff 3 QOM'etjes als ik dat zo zie. Nice!quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:56 schreef ddx het volgende:
Zo lekker dagje gefietst, wel een van de zwaarste tochten door tempo en vele klimmetjes.
Tempo zat er goed in, maar dat weet je als Frank meegaat
Diep gegaan iig, max hartslag bij klimmetje Posbank 194, terwijl ik dacht dat 190 m'n max was.
Dubbele kudos voor de dame die het tempo kon volgen.
http://www.strava.com/activities/212071869
Weird.. op Strava Flyby staan de 2 mensen waarmee ik reed helemaal niet bijquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:03 schreef ddx het volgende:
Wel iets meer dan 3 QOM's volgens mij zelfs.
En kan je niet zelf aangeven, je zou met strava flyby kunnen kijken hoeveel % je rit matcht (vanaf 30% heb je samen gereden volgens mij)
Soms kan het tijdje duren voordat rit als samengereden komt en eventueel supportcase openen als het niet klopt.
Klopt, eigenlijk fiets ik met 25 gemiddeldquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
Zeg ddx komt het nu dat jij zo'n hoog gemiddelde hebt over je ritten omdat je garmin niet logt onder een bepaald aantal km/h wat je in kan stellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je dat zelf instellen dan? Nooit naar gekeken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:30 schreef Gripper het volgende:
Je hebt vast een okselachtige wielomtrek ingesteld. Daardoor lijk je niet alleen harder maar ook verder te rijden dan je in werkelijkheid doet
quote:
Ach neen. Verstand komt met de jaren.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zoek je nog renners voor een nieuw op te zetten ploeg?
Jammer, jaar voor niks getraindquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:44 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Ach neen. Verstand komt met de jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |