Dit dus. Vaak zat gehad, eerste keer dat ik dat had werd ik helemaal loco en dacht dat ik ketting kon weg gooienquote:
Know dem feelZquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dit dus. Vaak zat gehad, eerste keer dat ik dat had werd ik helemaal loco en dacht dat ik ketting kon weg gooien
Welk blauwe ding jonge?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:01 schreef Hensie het volgende:
[..]
Wat is dat blauwe ding op dat hoofd?
Ja der staat ook spek.nl op je truitje. Lekker gefietst saam? Hier piepte het zonnetje pas smiddags door. Ik moest nog aan je denken want het zeilschip "Wylde Swan" lag hier voor de deur en de Fryske vlag wapperde fier.quote:
Waren met zn 3en.. dus of op kop, of niet op kop. Scheelt mij zeker 30/40 hartslagen per minuut..quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef muzas het volgende:
Beetje hollen en stilstaan lijkt het? als je naar je HR kijkt zit je nooit echt op je gemiddelde, maar óf er een heel stuk onder, óf er een heel stuk boven.
Moet je ook kunnen, lijkt me slopend.
Deze toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:54 schreef Oksel het volgende:
Check t segment maar.. en post ff hier.. was toen met Gerrit
Oh, jij bent de nieuwe grappenmaker hier. Welkomquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:08 schreef Hensie het volgende:
[..]
Dat ding tussen den neus en den helm.
Ja we hebben relatief rustig gereden. Nu met de kou en nattigheid rij je sowieso al wat minder hard dan in de zomer. Ik heb nergens een PR gereden vandaag. Die Doreberg kwam gelijk na de Amtsweg. Ik was de eerste helft niet zo goed, gisteren uiteten geweest en het grote stuk vlees kwam vandaag nog regelmatig omhoog.. Gelukkig zakte dat de 2e helft af.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Deze toch?
http://www.strava.com/activities/211982978/segments/5005617270
Jullie hebben rustig gereden..
2 Oksel 5:40 17.7km/h
4 Gripper 6:18 15.9km/h
5 Patty 6:24 15.7km/h
Ja was erg leuk met mooi herfstweer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja der staat ook spek.nl op je truitje. Lekker gefietst saam? Hier piepte het zonnetje pas smiddags door. Ik moest nog aan je denken want het zeilschip "Wylde Swan" lag hier voor de deur en de Fryske vlag wapperde fier.
Je mag hier pas vragen stellen als je een foto van jezelf met de koersfiets hebt gepost.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:08 schreef Hensie het volgende:
[..]
Dat ding tussen den neus en den helm.
Nee hoor, Gripper en ik zijn nog steeds erg aan elkaar gewaagd. Grip moest de eerste helft er ook ff in komen. We merkten beide dat het offseason is en we beide laatste weken niet zoveel meer hebben gedaan. We moeten allebei moeite doen om elkaar los te rijden. De ene keer rijdt hij mij los, de andere keer ik hem en soms komen we samen boven, maar makkelijk gaat het nooit. Ik ben t.o.v. 2013 wel een stukje taaier geworden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |