Zal er vooral aan liggen hoeveel je gebruikt. Ik heb casseine nog nooit ergens in verwerkt.quote:
Ananus uit blik, zitten vast veel eiwitten inquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hoi,
Na de training was ik kapot en ik had geen zin om te koken.
O: 100 gr. havermout, 100 gr. bosbessen & frambozen combo, scoop vanille whey en 300 ml melk
pre-workout: chocohavermoutreep
peri-workout: chocohavermoutreep
D: 370 gr. tonijn in groente blabla met 2 sneetjes brood, 10 bbq rice cakes, 270 gr. ananus uit blik, 50 gr. katjan pedis en een hertog kersen kadootje hihihihihi
pre-sleep: 500 gr. kwark met aardbeienjam of honing, nog even kijken
das it mane
Blikje bruine bonen, blikje tonijn, rucola, cherry tomaatjes en wat honing-mosterd dressing bij elkaar gooien en je hebt al een gezonde maaltijd met flink wat eiwitten. Zo moeilijk hoeft koken toch niet te zijn..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:26 schreef rumiii het volgende:
Wat zijn aan te raden bronnen van voedsel als je niet kan/wil koken
Ik weet precies hoeveel kcal ik nodig heb maar ik hou het niet vol omdat ik niet wil laat staan kan koken
Simpel veel kcal in feite
Bedankt
http://www.thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:26 schreef rumiii het volgende:
Ik weet precies hoeveel kcal ik nodig heb maar ik hou het niet vol omdat ik niet wil laat staan kan koken
Bedankt
Lijkt me erg laag in vetten. Minder dan 1 gr vet per kg lichaamsgewichtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, macro's aangepast volgens iifym in MFP en zit nu op
[ afbeelding ]
Daar kan ik op wel mee werken.
Leer koken heb je de rest van je leven wat aan. Beetje volwassen worden mag wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:26 schreef rumiii het volgende:
Bedankt
Dit is toch echt wat IIFYM zegt!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Lijkt me erg laag in vetten. Minder dan 1 gr vet per kg lichaamsgewicht
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Leer koken heb je de rest van je leven wat aan. Beetje volwassen worden mag wel.
IIFYM zit altijd heel hoog in carbs en laag in vet. Dan krijg je een ratio van 65% Koolhydraten/ 15% Vet en 20% Eiwit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit is toch echt wat IIFYM zegt!
IIFYM zegt helemaal niks over je macro's, alleen dat je de voor jouw doel gestelde macro's aan moet houden en kan eten wat je wil. In mijn IIFYM houd ik minimaal 100g eiwit per dag, 1g per kg lichaamsgewicht voor vet en is dat doel gehaald ga ik in full on yolo modequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:15 schreef Verbosity het volgende:
[..]
IIFYM zit altijd heel hoog in carbs en laag in vet. Dan krijg je een ratio van 65% Koolhydraten/ 15% Vet en 20% Eiwit.
Hou zelf altijd het volgende aan:
• 2g eiwit per kg lichaamsgewicht
• 1g vet per kg lichaamsgewicht
• Koolhydraten geen richtlijn voor aangezien ik er standaard meer dan 200 binnen krijg.
Op deze manier kan je gemakkelijk variëren in je eten. Zolang je de minima maar hit kan je voor de rest zelf bepalen wat je eet.
wellicht heb ik een lichamelijke handicap waardoor ik beperkt in mn kunnen ben en dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Gejank om niks. Niet willen? Pls.
Stond gisteravond om 10 uur nog een avondmaaltijd te koken na een hardlooptraining. Ja, het is niet ideaal, maar goed, dan heb je ook wat.
Heb het nu over de IIFYM calculator die ze bedoelt. Die heeft een standaard verdeling waar carbs minimaal 60% van het dieet beslaat. Weet zelf ook dat IIFYM heel anders is/kan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
IIFYM zegt helemaal niks over je macro's, alleen dat je de voor jouw doel gestelde macro's aan moet houden en kan eten wat je wil. In mijn IIFYM houd ik minimaal 1g eiwit per kg lichaamsgewicht aan, zelfde voor vet en is dat doel gehaald ga ik in full on yolo mode
lol wist niet dat er calculators waren daarvoor. What will people think of nextquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heb het nu over de IIFYM calculator die ze bedoelt. Die heeft een standaard verdeling waar carbs minimaal 60% van het dieet beslaat. Weet zelf ook dat IIFYM heel anders is/kan.
Volgens de wetenschap is 1 gr. per kg lichaamsgewicht echt te weinig. Mja, zelf weten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
IIFYM zegt helemaal niks over je macro's, alleen dat je de voor jouw doel gestelde macro's aan moet houden en kan eten wat je wil. In mijn IIFYM houd ik minimaal 100g eiwit per dag, 1g per kg lichaamsgewicht voor vet en is dat doel gehaald ga ik in full on yolo mode
Dit is precies wat ik doe, los van rustdagen tijdens mijn cut (dan doe ik low carb, high dat). Werkt uitstekend voor mij persoonlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:15 schreef Verbosity het volgende:
[..]
IIFYM zit altijd heel hoog in carbs en laag in vet. Dan krijg je een ratio van 65% Koolhydraten/ 15% Vet en 20% Eiwit.
Hou zelf altijd het volgende aan:
• 2g eiwit per kg lichaamsgewicht
• 1g vet per kg lichaamsgewicht
• Koolhydraten geen richtlijn voor aangezien ik er standaard meer dan 200 binnen krijg.
Op deze manier kan je gemakkelijk variëren in je eten. Zolang je de minima maar hit kan je voor de rest zelf bepalen wat je eet.
hoeveel gram per kg lean body massquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens de wetenschap is 1 gr. per kg lichaamsgewicht echt te weinig. Mja, zelf weten.
Zou zelf nooit zo'n calculator gebruiken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dattum. Doelen, gegevens, etc. ingevuld en dit kwam er uit aan verhoudingen/hoeveelheden.
Ik ben echt een complete macro/Kcal/watdanookbijhoudn00b hè?
2 tot 3,5 per kg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:32 schreef rumiii het volgende:
[..]
hoeveel gram per kg lean body mass
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |