SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Louis van Gaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:31 schreef Kopsterk het volgende:
Nou ik ben benieuwd wie kampioen wordt dit jaar in de PL
Sjelsiequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:31 schreef Kopsterk het volgende:
Mourinhoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:31 schreef Kopsterk het volgende:
twitter:JurrVanWessem twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 16:05:06Bizar: @FALCAO is nog altijd de topscorer van #ASMonaco in dit seizoen in de Ligue 1, met twee treffers. reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JurrVanWessem twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 16:05:06Bizar: @FALCAO is nog altijd de topscorer van #ASMonaco in dit seizoen in de Ligue 1, met twee treffers. reageer retweet
Omdat er geen geluid is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:09 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom staat het stadiongeluid bij Premier League wedstrijden op Fox altijd zo laag?
Om het gebrek aan stadiongeluid in de Eredivisie te maskeren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:09 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom staat het stadiongeluid bij Premier League wedstrijden op Fox altijd zo laag?
Lekker streamen johquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:09 schreef Intellectueel het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Pietertjegod (~Davy) gaat er met boter en suiker in elke keer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:43 schreef Kopsterk het volgende:
Die kapbewegingen van Tadic werken constant
Pietertje gunt Tadic zijn succesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pietertjegod (~Davy) gaat er met boter en suiker in elke keer.
Ja, die wordt door veel PSVers (Vooral Davy) nogal overschat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pietertjegod (~Davy) gaat er met boter en suiker in elke keer.
Ah, het is weer zo'n dag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die wordt door veel PSVers (Vooral Davy) nogal overschat.
Dat is allemaal deel van het plan van Van Gaal, je moet de concurrentie zand in de ogen strooien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
Straks 7 punten voorsprong op Von Gahl.
Ook door de trainer van Stokequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die wordt door veel PSVers (Vooral Davy) nogal overschat.
of hij is bang dat Pieters het hele stadion verbouwt als hij hem wisselt.quote:
Serie A ook niet man schei toch uit met je Juventus, ouwe dame! De Spaanse competitie is de sterkste/beste ter wereld.quote:
Wie zegt dat de Serie A het beste is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Serie A ook niet man schei toch uit met je Juventus, ouwe dame! De Spaanse competitie is de sterkste/beste ter wereld.
Barcelona, Atlético, Real, Sevilla, Valencia...
Hopelijk niemand, want dan zet je jezelf flink voor paal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie zegt dat de Serie A het beste is?
Nober is best wel dom. Denken dat iemand de Serie A de beste competitie vindt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk niemand, want dan zet je jezelf flink voor paal.
Jij en bianconeri vinden dat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nober is best wel dom. Denken dat iemand de Serie A de beste competitie vindt.
Laten we gewoon even wachten tot we weten wat Ambrosius er van vindt tot we een oordeel gaan vellen.quote:
Wat een lelijk konijn zeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Wat een dribbel van Crouch.
Zolang je dat afzichtelijke spuuglelijke ding als UI hebt praat ik niet meer met je.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Wat een dribbel van Crouch.
Geweldig argument nu heb je me.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:28 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Oh when Crouch go marching in!
[..]
Als het niet zo was dan zou je niet zo happen.
Bedankt. Na Kopsterk zijn kritiek begon ik toch te twijfelen maar ik sta nu weer 100% achter dit konijntje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang je dat afzichtelijke spuuglelijke ding als UI hebt praat ik niet meer met je.
Soort emokonijn is hetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Na Kopsterk zijn kritiek begon ik toch te twijfelen maar ik sta nu weer 100% achter dit konijntje.
Je bezwijkt onder m'n dreigement.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat laat ik mij niet zeggen.
Als je zo doorgaat krijg je geen foto van de tomatensoep die ik nu opwarm hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bezwijkt onder m'n dreigement.
En dat geeft helemaal niets
Nee overduidelijk BPL.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Serie A ook niet man schei toch uit met je Juventus, ouwe dame! De Spaanse competitie is de sterkste/beste ter wereld.
Barcelona, Atlético, Real, Sevilla, Valencia...
In dat geval stop ik nu onmiddellijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je zo doorgaat krijg je geen foto van de tomatensoep die ik nu opwarm hoor.
Mijn moeder maakt nu bloemkool.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat geval stop ik nu onmiddellijk.
Pics.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt nu bloemkool.
Getsie.
Met balletjes en lettervermicelli?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat krijg je geen foto van de tomatensoep die ik nu opwarm hoor.
Koeman gewoon naar de tweede plek zo
Da's best lekker, verwend kind. Woon je nog bij je ouders?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Getsie.
Ik weet het antwoord op deze vraag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Da's best lekker, verwend kind. Woon je nog bij je ouders?
Het gaat er ongeveer zo aan toe bij jullie?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Getsie.
Het ziet er in het echt toch lekkerder uit dan zo'n fotoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat geval stop ik nu onmiddellijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een spanning.
Onzin, je hebt daar 2 teams die de top zijn. En atletico ligt er achter, en miss nog 2 clubs die in de buurt komen. voor de rest stelt het niks voor. BPL heeft i.t.t bbva minstens 10 goede clubs die wel weerstand bieden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Absoluut niet. Spanje heerst al jaren. Zeker in Europa.
Twijfelen aan mijn culinaire vaardigheden is een brevet van onvermogen. Dus houd daar maar mee op!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Da's best lekker, verwend kind. Woon je nog bij je ouders?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ziet er in het echt toch lekkerder uit dan zo'n fotoDitzelfde probleem had ik met mijn pangasiusfilet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een spanning.
Eet smakelijk.![]()
Precies!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat er ongeveer zo aan toe bij jullie?
Spanje en Duitsland heersen momenteel in Europa. Komt geen Engels team bij in de buurt, heel misschien Chelsea maar dat weet ik nog zo net niet of die kan aanhakenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Onzin, je hebt daar 2 teams die de top zijn. En atletico ligt er achter, en miss nog 2 clubs die in de buurt komen. voor de rest stelt het niks voor. BPL heeft i.t.t bbva minstens 10 goede clubs die wel weerstand bieden.
We hebben het over de competitie, niet over de de prestatie in het europees voetbal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spanje en Duitsland heersen momenteel in Europa. Komt geen Engels team bij in de buurt, heel misschien Chelsea maar dat weet ik nog zo net niet of die kan aanhaken
Ja dat fabeltje kennen we. Atleti won al 2 keer van Real dit jaar. Een roulatie speler van Barcelona is de absolute sterspeler van Chelsea wat in de winterstop al kampioen is. Real zou elke club in Engeland compleet vernietigen. Pure middelmaat. Vooral die clubs met Engelse voetballersquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Onzin, je hebt daar 2 teams die de top zijn. En atletico ligt er achter, en miss nog 2 clubs die in de buurt komen. voor de rest stelt het niks voor. BPL heeft i.t.t bbva minstens 10 goede clubs die wel weerstand bieden.
Nummer twee van CL vorig seizoen ligt er achter? Kom aan... Valencia en Sevilla in halve finales EL vorig seizoen..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oké, zelfs dan nog.. Engelse competitie stelt echt niet zoveel voorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
We hebben het over de competitie, niet over de de prestatie in het europees voetbal.
Dan is het natuurlijk wel zo dat Engeland zoveel bekertoernooien heeft dat ze daar schijt aan de EL hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nummer twee van CL vorig seizoen ligt er achter? Kom aan... Valencia en Sevilla in halve finales EL vorig seizoen..
De prestaties in Europa zegt hoe sterk de competities zijn tegenover elkaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
We hebben het over de competitie, niet over de de prestatie in het europees voetbal.
Ik twijfel niet aan je culinaire vaardigheden, maar aan je smaakpapillen, gekkie!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twijfelen aan mijn culinaire vaardigheden is een brevet van onvermogen. Dus houd daar maar mee op!
Ik woon niet bij mijn ouders, maar zo af en toe ben ik in het weekend bij mijn ouders
Die gaan de EL wel serieus nemen. Als je wint mag je de CL in.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk wel zo dat Engeland zoveel bekertoernooien heeft dat ze daar schijt aan de EL hebben.
Fijn. Enkel Leo zijn stem. Daar zat ik echt op te wachten.
ja wat zijn nou echte topspelers bij atleti dan? Atleti is een goed team, niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat fabeltje kennen we. Atleti won al 2 keer van Real dit jaar. Een roulatie speler van Barcelona is de absolute sterspeler van Chelsea wat in de winterstop al kampioen is. Real zou elke club in Engeland compleet vernietigen. Pure middelmaat. Vooral die clubs met Engelse voetballers
Bloemkool is echt niet lekker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan je culinaire vaardigheden, maar aan je smaakpapillen, gekkie!
Nee dat zegt niks over hoe de wedstrijden onderling zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De prestaties in Europa zegt hoe sterk de competities zijn tegenover elkaar.
Wel. Zeker met kaas eroverheen. Maar ik dan ook zo goed als alles. Stoer he? Vandaag staat er echter een simpele pasta op het menu.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bloemkool is echt niet lekker.
Ik heb donderdag nog twee heerlijke pasta gerechten bereid met vis waar mijn gasten van hebben gesmuldquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wel. Zeker met kaas eroverheen. Maar ik dan ook zo goed als alles. Stoer he? Vandaag staat er echter een simpele pasta op het menu.
Jij weet niet eens hoe mijn moeder heet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:51 schreef GGMM het volgende:
Bloemkool is wel degelijk lekker.
Zeker die van johannes zijn moeder.
Ik noem haar altijd 'De vrouw van Bert'.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe mijn moeder heet.
Er zijn maar weinig mensen die haar zo noemen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik noem haar altijd 'De vrouw van Bert'.
Klinkt goed! Pasta met zalm en broccoli (en nog wat stuff) is mijn specialiteitquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb donderdag nog twee heerlijke pasta gerechten bereid met vis waar mijn gasten van hebben gesmuld
Dat klinkt wel lekker. In tegenstelling tot bloemkool, wat niet lekker is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klinkt goed! Pasta met zalm en broccoli (en nog wat stuff) is mijn specialiteit
Ik mag hopen dat jouw moeder streng genoeg is om jou je bord leeg te laten eten, schavuit!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lekker. In tegenstelling tot bloemkool, wat niet lekker is.
twitter:GNev2 twitterde op zondag 26-10-2014 om 15:40:44No Jones or Falcao on United team bus! reageer retweet
twitter:GNev2 twitterde op zondag 26-10-2014 om 15:35:52Costa NOT arrived at OT with the team! reageer retweet
Gewoon Blind in een topwedstrijdquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
De Gea, Rafael, Smalling, Rojo, Shaw; Blind, Fellaini; Januzaj, Mata, Di Maria; Van Persie
Courtois, Ivanovic, Cahill, Terry, Felipe Luis, Fabregas, Matic, Willian, Oscar, Hazard, Drogba
Hadden toch niet veel mensen gedacht voordat hij zo'n verdienstelijk WK speelde...quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blind speelt altijd natuurlijk. Heeft die zekerheid ook gekregen van Louis.
Geen Costa jammer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
De Gea, Rafael, Smalling, Rojo, Shaw; Blind, Fellaini; Januzaj, Mata, Di Maria; Van Persie
Courtois, Ivanovic, Cahill, Terry, Felipe Luis, Fabregas, Matic, Willian, Oscar, Hazard, Drogba
quote:
Eh, het moet nog beginnen hè, dus er kan nog een hoop foutgaan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hadden toch niet veel mensen gedacht voordat hij zo'n verdienstelijk WK speelde...
Volgens mij geeft Louis de voorkeur aan Van Persie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker naar Falcao ook niet is die geblesseerd?
Hij zit niet eens in de selectie, ik denk dat hij geblesseerd is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij geeft Louis de voorkeur aan Van Persie.
Blind gaat straks hard falen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hadden toch niet veel mensen gedacht voordat hij zo'n verdienstelijk WK speelde...
Heeft een tik op de training gekregen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker naar Falcao ook niet is die geblesseerd?
Lijkt me ook al ze hebben dan wel mazzel dat Costa er niet bij isquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:38 schreef Tchock het volgende:
Ik ben bang dat United vernederd gaat worden.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:38 schreef Tchock het volgende:
Ik ben bang dat United vernederd gaat worden.
Het is voor de competitie goed als Chelsea punten morst en ik gun het Van Gaal en co. ook wel.quote:
Southampton kampioen, dat kan niet meer fout.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is voor de competitie goed als Chelsea punten morst en ik gun het Van Gaal en co. ook wel.
Ag die is toch al beslist. Dat City verliest te veel punten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor de competitie zou het goed zijn als Chelski verliest maar ik zie het United niet doen
we zitten pas op een kwart, kan nog een hoop gebeuren, als fabregas geblesseerd raakt is chelsea een stuk minder, ze moeten nog spelen in de CL terwijl Man C daar niet lijkt te overwinteren. Natuurlijk is chelsea topfavoriet maar het is nog lang niet beslistquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag die is toch al beslist. Dat City verliest te veel punten.
Rektquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Heb net man u gekocht bij fox maar ik krijg nu cambuur - feyenoord te zien. Iemand enig idee?
Moet je nagaan hoe goed ze waren.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, die waren eerst 1-0 achter gekomen.
Was er niet een team op het WK dat ook zoiets deed?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe goed ze waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |