SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Louis van Gaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:31 schreef Kopsterk het volgende:
Nou ik ben benieuwd wie kampioen wordt dit jaar in de PL
Sjelsiequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:31 schreef Kopsterk het volgende:
Mourinhoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:31 schreef Kopsterk het volgende:
twitter:JurrVanWessem twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 16:05:06Bizar: @FALCAO is nog altijd de topscorer van #ASMonaco in dit seizoen in de Ligue 1, met twee treffers. reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JurrVanWessem twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 16:05:06Bizar: @FALCAO is nog altijd de topscorer van #ASMonaco in dit seizoen in de Ligue 1, met twee treffers. reageer retweet
Omdat er geen geluid is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:09 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom staat het stadiongeluid bij Premier League wedstrijden op Fox altijd zo laag?
Om het gebrek aan stadiongeluid in de Eredivisie te maskeren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:09 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom staat het stadiongeluid bij Premier League wedstrijden op Fox altijd zo laag?
Lekker streamen johquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:09 schreef Intellectueel het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Pietertjegod (~Davy) gaat er met boter en suiker in elke keer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:43 schreef Kopsterk het volgende:
Die kapbewegingen van Tadic werken constant
Pietertje gunt Tadic zijn succesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pietertjegod (~Davy) gaat er met boter en suiker in elke keer.
Ja, die wordt door veel PSVers (Vooral Davy) nogal overschat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pietertjegod (~Davy) gaat er met boter en suiker in elke keer.
Ah, het is weer zo'n dag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die wordt door veel PSVers (Vooral Davy) nogal overschat.
Dat is allemaal deel van het plan van Van Gaal, je moet de concurrentie zand in de ogen strooien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
Straks 7 punten voorsprong op Von Gahl.
Ook door de trainer van Stokequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die wordt door veel PSVers (Vooral Davy) nogal overschat.
of hij is bang dat Pieters het hele stadion verbouwt als hij hem wisselt.quote:
Serie A ook niet man schei toch uit met je Juventus, ouwe dame! De Spaanse competitie is de sterkste/beste ter wereld.quote:
Wie zegt dat de Serie A het beste is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Serie A ook niet man schei toch uit met je Juventus, ouwe dame! De Spaanse competitie is de sterkste/beste ter wereld.
Barcelona, Atlético, Real, Sevilla, Valencia...
Hopelijk niemand, want dan zet je jezelf flink voor paal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie zegt dat de Serie A het beste is?
Nober is best wel dom. Denken dat iemand de Serie A de beste competitie vindt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk niemand, want dan zet je jezelf flink voor paal.
Jij en bianconeri vinden dat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nober is best wel dom. Denken dat iemand de Serie A de beste competitie vindt.
Laten we gewoon even wachten tot we weten wat Ambrosius er van vindt tot we een oordeel gaan vellen.quote:
Wat een lelijk konijn zeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Wat een dribbel van Crouch.
Zolang je dat afzichtelijke spuuglelijke ding als UI hebt praat ik niet meer met je.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Wat een dribbel van Crouch.
Geweldig argument nu heb je me.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:28 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Oh when Crouch go marching in!
[..]
Als het niet zo was dan zou je niet zo happen.
Bedankt. Na Kopsterk zijn kritiek begon ik toch te twijfelen maar ik sta nu weer 100% achter dit konijntje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang je dat afzichtelijke spuuglelijke ding als UI hebt praat ik niet meer met je.
Soort emokonijn is hetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Na Kopsterk zijn kritiek begon ik toch te twijfelen maar ik sta nu weer 100% achter dit konijntje.
Je bezwijkt onder m'n dreigement.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat laat ik mij niet zeggen.
Als je zo doorgaat krijg je geen foto van de tomatensoep die ik nu opwarm hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bezwijkt onder m'n dreigement.
En dat geeft helemaal niets
Nee overduidelijk BPL.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Serie A ook niet man schei toch uit met je Juventus, ouwe dame! De Spaanse competitie is de sterkste/beste ter wereld.
Barcelona, Atlético, Real, Sevilla, Valencia...
In dat geval stop ik nu onmiddellijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je zo doorgaat krijg je geen foto van de tomatensoep die ik nu opwarm hoor.
Mijn moeder maakt nu bloemkool.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat geval stop ik nu onmiddellijk.
Pics.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt nu bloemkool.
Getsie.
Met balletjes en lettervermicelli?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat krijg je geen foto van de tomatensoep die ik nu opwarm hoor.
Koeman gewoon naar de tweede plek zo
Da's best lekker, verwend kind. Woon je nog bij je ouders?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt nu bloemkool.
Getsie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |