Het is een tas van 70 literquote:
Alles in vuilniszakken doen en vacuüm zuigen met stofzuigerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig volsta ik de kunst van het proppen en past er altijd meer in![]()
![]()
Ik hoef niet te zuigen om te zorgen dat het pastquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alles in vuilniszakken doen en vacuüm zuigen met stofzuiger
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef niet te zuigen om te zorgen dat het past
Ik wilde er al geen opmerking over makenquote:
das een grote wijnfles!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is een tas van 70 liter![]()
Ik heb gewoon teveel pruttel gekocht en gekregen hier.
Gelukkig gaat er nog een transporthoes om mijn backpack dus kan ik nog dingen aan mijn backpack vast maken.
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik kan de laatste keer dat ik 3fm aanzette niet meer voor de geest halen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:30 schreef Lamabal het volgende:
Mag ik nog wel mee posten hier? Ik luister Arrow Classic rock nu
Is goed, maar dan noem ik je wel Bamalalquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:30 schreef Lamabal het volgende:
Mag ik nog wel mee posten hier? Ik luister Arrow Classic rock nu
Maar maar, alleen maar geweldige nummers komen langs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is goed, maar dan noem ik je wel Bamalal
JE KOMT NAAR HUISquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo alles ingepakt wat ik tot nu toe kan inpakken.
Dat is prima Bamalal. Geniet er goed van!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar maar, alleen maar geweldige nummers komen langs.
Dat heb je wel es geiler gezegd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ROLF, Hou opquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is prima Bamalal. Geniet er goed van!!
Ja Wolfje wees een aardig tegen Bamibal!quote:
zullen we met zn allen naar Schiphol gaan om muis op te wachten?quote:
Ouders staan daar al. Dus het antwoord is nee en ik ken jullie niet dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we met zn allen naar Schiphol gaan om muis op te wachten?
wij met een man of 10 met een huge spandoek en jij maar roepen: ken ik niet, ken ik niet!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ouders staan daar al. Dus het antwoord is nee en ik ken jullie niet dan.
Als de Fok!Knokploeg maar wegblijft danquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we met zn allen naar Schiphol gaan om muis op te wachten?
Schaam je je voor ons?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is dus een jaquote:
zullen we dequote:
Ik ben teleurgesteldquote:
Nee, zo hoeft het niet meer. Het moet wel van twee kanten komen :/quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:32 schreef ieniminimuis het volgende:
22 november mogen jullie klaar staan met spandoek op Den Haag CS
Dat heb je wel eens g....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, zo hoeft het niet meer. Het moet wel van twee kanten komen :/
Zulks 1 enthousiasme.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Doe maar wat jullie willen. Kan mij het ook schelen.
Double Penetration?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, zo hoeft het niet meer. Het moet wel van twee kanten komen :/
Is dat het programma voor Den Haag?quote:
in dat geval blijf ik thuis. ik ben meer van het triple penetration...quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is dat het programma voor Den Haag?
Nee daar gaan we airlocken!quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is dat het programma voor Den Haag?
Verdomme manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schaamteloos gewoonquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schaamteloos gewoonongelofelijk, dan denk je iemand te kennen, krijg je dit
wanneer kom je aan op schiphol?quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof ik jullie compleet zal negeren als jullie op Schiphol staanDat kan ik nooit. Daarbij weten mijn ouders van jullie bestaan af
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben een cake aan het bakkenhuiselijke lul dat ik ben geworden
ga je meedoen met heel holland bakt? al is heel holland kakt misschien meer van toepassingquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben een cake aan het bakkenhuiselijke lul dat ik ben geworden
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je meedoen met heel holland bakt? al is heel holland kakt misschien meer van toepassing
Mooi. Kun je voor vrijdag wel een stuk meenemen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]dat wordt een strijd tussen mij en wolf...
Cake is goed gelukt overigens
nu nog iemand vermoorden zodat je een reden hebt em op te eten....quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik neem nu alvast even een voorsprongquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:01 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom wilde ik dat nou weer perse Googlen?quote:
En dat post hij dan om 08:40quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom wilde ik dat nou weer perse Googlen?
Gelukkig heb ik het net pas opgezocht.quote:
Ik had google niet nodig, ik kon het uit de context opmaken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom wilde ik dat nou weer perse Googlen?
En bedankt, nu heb ik een mental image van een aap met 7 lullen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
Airlocken
Moet je gewoon een aap met 7 lullen inhuren
Wat heeft de tijd ermee te maken?quote:
Indrukwekkend, hm?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En bedankt, nu heb ik een mental image van een aap met 7 lullen.
ow, dat shake it off nummer vind ik wel lekkerquote:
Tot nu toe ben ik er een beetje gemixt over. Het is denk ik een album dat ik leuk vind voor 1-2 maanden, niet iets wat ik over jaren nog luister. Bepaalde liedjes van vorige album draai ik nog steeds grijs.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, dat shake it off nummer vind ik wel lekker
ow, ik ga het waarschijnlijk downloaden, dan komt het langs op mn mp3speler en kom ik het over een jaar ofzo weer tegenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik er een beetje gemixt over. Het is denk ik een album dat ik leuk vind voor 1-2 maanden, niet iets wat ik over jaren nog luister. Bepaalde liedjes van vorige album draai ik nog steeds grijs.
Duh. Is Giel al MH eigenlijk?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze week natuurlijk elke dag terugblikken op Giels eigen feestje!
ben je weer aan het paaldansen?quote:
Had ik vrijdag al gezienquote:
Wat een topshow! Dat deze artiesten tijd hebben om naar Nederland te komen!!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
jaloers op mn broertje. die is bij Giel's jubileum en die heeft al naar Lange Frans en Ms Montreal mogen kijken.....
ja, ik viel ook om van verbazing!quote:Op maandag 27 oktober 2014 05:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een topshow! Dat deze artiesten tijd hebben om naar Nederland te komen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |