ow, dat shake it off nummer vind ik wel lekkerquote:
Tot nu toe ben ik er een beetje gemixt over. Het is denk ik een album dat ik leuk vind voor 1-2 maanden, niet iets wat ik over jaren nog luister. Bepaalde liedjes van vorige album draai ik nog steeds grijs.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, dat shake it off nummer vind ik wel lekker
ow, ik ga het waarschijnlijk downloaden, dan komt het langs op mn mp3speler en kom ik het over een jaar ofzo weer tegenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik er een beetje gemixt over. Het is denk ik een album dat ik leuk vind voor 1-2 maanden, niet iets wat ik over jaren nog luister. Bepaalde liedjes van vorige album draai ik nog steeds grijs.
Duh. Is Giel al MH eigenlijk?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze week natuurlijk elke dag terugblikken op Giels eigen feestje!
ben je weer aan het paaldansen?quote:
Had ik vrijdag al gezienquote:
Wat een topshow! Dat deze artiesten tijd hebben om naar Nederland te komen!!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
jaloers op mn broertje. die is bij Giel's jubileum en die heeft al naar Lange Frans en Ms Montreal mogen kijken.....
ja, ik viel ook om van verbazing!quote:Op maandag 27 oktober 2014 05:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een topshow! Dat deze artiesten tijd hebben om naar Nederland te komen!!!
De reacties daarquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
KLB / "Door NOS-techredacteur Rachid Finge"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |