quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben een cake aan het bakkenhuiselijke lul dat ik ben geworden
ga je meedoen met heel holland bakt? al is heel holland kakt misschien meer van toepassingquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben een cake aan het bakkenhuiselijke lul dat ik ben geworden
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je meedoen met heel holland bakt? al is heel holland kakt misschien meer van toepassing
Mooi. Kun je voor vrijdag wel een stuk meenemen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]dat wordt een strijd tussen mij en wolf...
Cake is goed gelukt overigens
nu nog iemand vermoorden zodat je een reden hebt em op te eten....quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik neem nu alvast even een voorsprongquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:01 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom wilde ik dat nou weer perse Googlen?quote:
En dat post hij dan om 08:40quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom wilde ik dat nou weer perse Googlen?
Gelukkig heb ik het net pas opgezocht.quote:
Ik had google niet nodig, ik kon het uit de context opmaken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom wilde ik dat nou weer perse Googlen?
En bedankt, nu heb ik een mental image van een aap met 7 lullen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
Airlocken
Moet je gewoon een aap met 7 lullen inhuren
Wat heeft de tijd ermee te maken?quote:
Indrukwekkend, hm?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En bedankt, nu heb ik een mental image van een aap met 7 lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |