Of gewoon geen anthem.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon Timber nog een keer pushen![]()
#teamtimber
Zolang het die Albatraoz plaat niet is vind ik het allemaal prima.quote:
Je gaat toch pas over een week naar Nederland? Dan zou ik er nog gewoon 1 kopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Stom, stom, stom.
Ontzettende leuke lederen tassen hier gezien voor redelijke prijzen. Maar steeds twijfelen of ik er een zou kopen. Natuurlijk niet gedaan.
Nu al spijt.
Die is tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets als dit voor 40 euro, als kleine handtas.
een grotere waar meer in kan voor 60 euro.
Tas zit half vol en ik moet nog 2/3 van de spullen inpakkenquote:
Grotere tas kopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tas zit half vol en ik moet nog 2/3 van de spullen inpakken
Het is een tas van 70 literquote:
Alles in vuilniszakken doen en vacuüm zuigen met stofzuigerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig volsta ik de kunst van het proppen en past er altijd meer in![]()
![]()
Ik hoef niet te zuigen om te zorgen dat het pastquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alles in vuilniszakken doen en vacuüm zuigen met stofzuiger
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef niet te zuigen om te zorgen dat het past
Ik wilde er al geen opmerking over makenquote:
das een grote wijnfles!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is een tas van 70 liter![]()
Ik heb gewoon teveel pruttel gekocht en gekregen hier.
Gelukkig gaat er nog een transporthoes om mijn backpack dus kan ik nog dingen aan mijn backpack vast maken.
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef niet te zuigen om te zorgen dat het past
Tuurlijk. Ik kan de laatste keer dat ik 3fm aanzette niet meer voor de geest halen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:30 schreef Lamabal het volgende:
Mag ik nog wel mee posten hier? Ik luister Arrow Classic rock nu
Is goed, maar dan noem ik je wel Bamalalquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:30 schreef Lamabal het volgende:
Mag ik nog wel mee posten hier? Ik luister Arrow Classic rock nu
Maar maar, alleen maar geweldige nummers komen langs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is goed, maar dan noem ik je wel Bamalal
JE KOMT NAAR HUISquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo alles ingepakt wat ik tot nu toe kan inpakken.
Dat is prima Bamalal. Geniet er goed van!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar maar, alleen maar geweldige nummers komen langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |