Dat heb je wel es geiler gezegd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef niet te zuigen om te zorgen dat het past
ROLF, Hou opquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is prima Bamalal. Geniet er goed van!!
Ja Wolfje wees een aardig tegen Bamibal!quote:
zullen we met zn allen naar Schiphol gaan om muis op te wachten?quote:
Ouders staan daar al. Dus het antwoord is nee en ik ken jullie niet dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we met zn allen naar Schiphol gaan om muis op te wachten?
wij met een man of 10 met een huge spandoek en jij maar roepen: ken ik niet, ken ik niet!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ouders staan daar al. Dus het antwoord is nee en ik ken jullie niet dan.
Als de Fok!Knokploeg maar wegblijft danquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we met zn allen naar Schiphol gaan om muis op te wachten?
Schaam je je voor ons?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is dus een jaquote:
zullen we dequote:
Ik ben teleurgesteldquote:
Nee, zo hoeft het niet meer. Het moet wel van twee kanten komen :/quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:32 schreef ieniminimuis het volgende:
22 november mogen jullie klaar staan met spandoek op Den Haag CS
Dat heb je wel eens g....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, zo hoeft het niet meer. Het moet wel van twee kanten komen :/
Zulks 1 enthousiasme.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Doe maar wat jullie willen. Kan mij het ook schelen.
Double Penetration?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, zo hoeft het niet meer. Het moet wel van twee kanten komen :/
Is dat het programma voor Den Haag?quote:
in dat geval blijf ik thuis. ik ben meer van het triple penetration...quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is dat het programma voor Den Haag?
Nee daar gaan we airlocken!quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is dat het programma voor Den Haag?
Verdomme manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schaamteloos gewoonquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schaamteloos gewoonongelofelijk, dan denk je iemand te kennen, krijg je dit
wanneer kom je aan op schiphol?quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof ik jullie compleet zal negeren als jullie op Schiphol staanDat kan ik nooit. Daarbij weten mijn ouders van jullie bestaan af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |