Ja hij is wel beter. Something from nothing heeft ook wel wat hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Valt mee toch? Vind 'm iig lekkerder dan something from nothing
Valt ook wel meequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hij is wel beter. Something from nothing heeft ook wel wat hoor.
En natuurlijk hebben Foo Fighters ook gewoon een unieke stijl en dan gaan dingen na 20 jaar lichtelijk overlappen
Hoe is het?quote:
Herkenbare stijl dan?quote:
Ferrofluidquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit voor mijn verjaardag.
ohquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je moet ze nu tussen URL-tags zetten
verwoord*quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Herkenbare stijl dan?
Ik verwoordt het verkeerd dan.
doiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WTF WAAROM WERKT HET NIET
Tame Impala - Elephant
Ik ga even rondje lopen
OMDAT HEEL FOK! AL TIJDEN KAPOT AAN HET GAAN IS!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WTF WAAROM WERKT HET NIET
Tame Impala - Elephant
Ik ga even rondje lopen
oeh goed bedachtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
Willen jullie trouwens bijdragen aan protein folding? Erg belangrijk voor onderzoek naar allerlei ziektes. Je hoeft er enkel een programma voor op de achtergrond te draaien.
http://folding.stanford.edu/
Wat is het nummer van het FOK!-team? 450?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
Willen jullie trouwens bijdragen aan protein folding? Erg belangrijk voor onderzoek naar allerlei ziektes. Je hoeft er enkel een programma voor op de achtergrond te draaien.
http://folding.stanford.edu/
Even kijken of ik dat kan regelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat is het nummer van het FOK!-team? 450?
Ze gaat binnenkort zeker dood aan een hart infarct.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:36 schreef Rezania het volgende:
Honey Boo Boo is gecanceld.
[ afbeelding ]
mooiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze gaat binnenkort zeker dood aan een hart infarct.
good, en mit dich?quote:
naar het oktoberfeest geweest afgelooen week?quote:
Ha nee, afschuwelijk. En jij?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar het oktoberfeest geweest afgelooen week?
nee, ben er wel eens geweest, was op zich wel leuk. Op voorwaarde natuurlijk dat je heel veel drinkt. Dus jij vindt er waarschijnlijk echt niks aanquote:
dan zou ik wel naar die in munchen gaan. Niet in crip dr stadjequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oktoberfest wil ik sowieso nog ooit een keer naartoe gaan
Nee te druk allemaal enzo. Ik houd daar niet van.. ( blijf een autistische FOK!ker).quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ben er wel eens geweest, was op zich wel leuk. Op voorwaarde natuurlijk dat je heel veel drinkt. Dus jij vindt er waarschijnlijk echt niks aan
zie jou ook niet echt in een dirndlquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee te druk allemaal enzo. Ik houd daar niet van.. ( blijf een autistische FOK!ker).
coolquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:05 schreef bondage het volgende:
Kunnen jullie Mycroft ff testen? Zojuist de layout geupdate: topictitels blijven nu aan de bovenkant van de pagina kleven tijdens scrollen
jijquote:
ik zoek een vrouw die irsh carbomb cupcakes voor me maaktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:38 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik. Moet. Dit. Hebben. Fuck. Diabetes.
Irish carbomb?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zoek een vrouw die irsh carbomb cupcakes voor me maakt
Mooiquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb besloten om niet meer te haten
Deed je dat dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Laatste tijd vaker dan normaal iigquote:
guinness door het beslag. Whiskey door de ganache en baileys in de frostingquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
De jongen van de Smullers op Amsterdam is echt een debiel hahahah
Tering.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
guinness door het beslag. Whiskey door de ganache en baileys in de frosting
*heavy breathing*
wie haatte je?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet wie en eigenlijk ook niet echt haten maarjaquote:
Weinig van gemerkt. Maar ja, ben de laatste tijd ook niet zoveel op FOK! geweest.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Laatste tijd vaker dan normaal iig
niks van gemerktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet wie en eigenlijk ook niet echt haten maarja
Hij heeft een verjaardagsfeest vandaag maar hij vertelt niet of ie vandaag jarig is, geweest of nog moet komenquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:47 schreef PartyHard het volgende:
Goede nacht deze nacht menschen van FOK!
Trustenquote:
Ik snap niet waarom hij ons niet uitnodigt, wij zijn toch zijn beste vrienden?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft een verjaardagsfeest vandaag maar hij vertelt niet of ie vandaag jarig is, geweest of nog moet komen
Ja preciesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij ons niet uitnodigt, wij zijn toch zijn beste vrienden?
oh hoiquote:
Hoi LBquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja precies![]()
![]()
Tevens: Hoi Hooidraad
Jouw PIquote:
Hoe is het?quote:
bondage, kan je ook PI's erbij plaatsen in MYCROFTquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt. Maar ja, ben de laatste tijd ook niet zoveel op FOK! geweest.
quote:
En dan? Selfie's nemen in het ruige Zeelandse landschap?quote:
Nee mi mangquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan? Selfie's nemen in het ruige Zeelandse landschap?
Wat dan? Die camera's zijn toch voor ruige omstandigheden?quote:
Gewoon foto's van bruine hipstermeisjes maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat dan? Die camera's zijn toch voor ruige omstandigheden?
http://tweakers.net/price(...)n-xf-35mm-f14-r.htmlquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:00 schreef DrNick het volgende:
https://tweakers.net/cate(...)5SlbRSqaWhkZKsbW1tQA
Wat zijn een beetje toffe/handige lenzen?
En dat kan niet met je mobiel want...?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon foto's van bruine hipstermeisjes maken.
En het mooie Zeeuwse landschap.
Hallonquote:
ohquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon foto's van bruine hipstermeisjes maken.
En het mooie Zeeuwse landschap.
Goedquote:
quote:
Doe eens wat toelichting gevenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
oh en deze
http://tweakers.net/price(...)30mm-f45-67-ois.html
goed hoorquote:
Een zoomlens is altijd wel fijn om te hebben, maar het is goed om met een primelens te beginnen vind ik zelf.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Doe eens wat toelichting geven
Standaard zit die 35mm f1.4-16 er al bij.
moooooiiiiiiiiiiii.quote:
Betekent dit dat je goed nieuws hebt?quote:
zoietsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Betekent dit dat je goed nieuws hebt?
vertel vertelquote:
zo spannend is het nu ook weer niet maar het is goed nieuws jaquote:
Ah, tof. Wat doet die 27mm f2.8?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
18-55mm is mn kitlens trouwens Nick, vind hem zelf handig
vertel het danquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zo spannend is het nu ook weer niet maar het is goed nieuws ja
ook prime lens maar widerquote:
it giet oanquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
it giet oan
oh nee dat is de elfstedentocht
hoe bedoel jequote:
wijderquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe het verschilt met de 35mm f1.4 die er al bij zit.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
je moet eens ff bijleren hoor nickjon
Ik moet sowieso fotografie leren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
je moet eens ff bijleren hoor nickjon
Helaas... Ik indexeer vanuit de tekstonly template en die bevat geen PI'squote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
bondage, kan je ook PI's erbij plaatsen in MYCROFT![]()
![]()
neequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik moet sowieso fotografie leren.
Je hebt wel altijd een f van 2.8, is dat niet akelig?
oh jammerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas... Ik indexeer vanuit de tekstonly template en die bevat geen PI's
Indexeren vanuit de niet-text-only danquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas... Ik indexeer vanuit de tekstonly template en die bevat geen PI's
Jongen, ik mag toch hopen dat jij met de basiskennis over lenzen die jij hoort te beheersen wel een fatsoenlijke lens uit kan zoeken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik moet sowieso fotografie leren.
Je hebt wel altijd een f van 2.8, is dat niet akelig?
Ja maar dit is anders.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik mag toch hopen dat jij met de basiskennis over lenzen die jij hoort te beheersen wel een fatsoenlijke lens uit kan zoeken.
Dat kan maar vreet wel meer resources. Dat is de reden dat ik tekstonly gebruik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Indexeren vanuit de niet-text-only dan
Jongen, ik heb het hier over een simpele lens ja, werkt precies hetzelfde als in de theorie.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik heb het hier over een simpele lens ja, werkt precies hetzelfde als in de theorie.
ik mis de boards of.quote:
quequote:
quote:
klinkt goedquote:
lekker he?quote:
Oh nice.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook amper. En ik heb er maandag tentamen over. I'm screwed.![]()
hahaha jij bent vanavond weer lekker dronken cker xDquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaben er niet blij mee want ik heb nog niet gegeten en 2 verjaardagen.. ::')
Weerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha jij bent vanavond weer lekker dronken cker xD
was mooi ja toen met hooidraadquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weerlaatste keer is ruim 2 jaar geleden joh let it go.
En waarschijnlijk niet, waarschijnlijk alleen cola.
Oh nice.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaben er niet blij mee want ik heb nog niet gegeten en 2 verjaardagen.. ::')
Ik had veel plezier ja.. achteraf gemengd gevoel van plezier en schaamtequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was mooi ja toen met hooidraad
joh fok is enigszins anoniemquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had veel plezier ja.. achteraf gemengd gevoel van plezier en schaamte
Nee, maar dit ging wel te verquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
joh fok is enigszins anoniem
kan daar echt niet van wakker liggen.
Terecht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
sowieso denken mensen hier niet veel goeds over mij
ik word van drank enorm vervelend geloof ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar dit ging wel te verwas echt goed van de kaart. Dat was volgens mij na de eerste keer Decibel voor mij na 3 jaar als kluizenaar geleefd te hebben en alles ging goed die dag.. lang niet gedronken en van drank wordt ik enorm druk.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
SPT / [Centraal] MMA topic #167 UFC 150 WAR MICHAEL KUIPERGeo
Watquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
SPT / [Centraal] MMA topic #167 UFC 150 WAR MICHAEL KUIPERGeo
quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:31 schreef Geo4kant het volgende:
ajjaa andstill chmapion bensmothth hendoson!!
Neequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel topics heeft waarvan ze liever zien dat ze zsm. van FOK! verdwijnen.
Joh je had mij moeten zien toen ik fok nog serieus namquote:
Ik word er gelukkig ook minder druk van.. was vroeger echt erg. Best een wonder dat ik nooit op mijn bakkes geslagen benquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik word van drank enorm vervelend geloof ik.
tenminste dat was vroeger nu ben ik de rust zelve irl
Link?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Joh je had mij moeten zien toen ik fok nog serieus nam![]()
als ik dat teruglees schaamte van hier tot tokio
Dat is er wel uit te halen.. maar dat komt omdat ik Bendo al 4 partijen van te voren had voorspeld dat hij de nieuwe champ zou worden, dus alle 4 zou winnen en daarna ook nog gedurende zijn champ-status alles goed voorspeld waaronder ook die wanneer hij zou verliezen. Dus ik voelde mij effe machtig.quote:
begin van b&h nbquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Link?
Ik neem het nog steeds te serieusmaarja ligt in mijn aard.
hahahaha sukkelquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik word er gelukkig ook minder druk van.. was vroeger echt erg. Best een wonder dat ik nooit op mijn bakkes geslagen ben..
Opeens neerploffen langs een PSV hooligan op een bank en dan gaan klagen over PSV, mijn broer kneep hemdie mannen praten niet graag over verlies partijen.
Eye of the tiger uitvoeren met karate moves op de dansvloer was toch ook wel een diepte puntje![]()
En nog 2 en hafl uur door feesten op een zwaar gekneusde enkel met een scheurtje in mijn bot bleek later
Geoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik word er gelukkig ook minder druk van.. was vroeger echt erg. Best een wonder dat ik nooit op mijn bakkes geslagen ben..
Opeens neerploffen langs een PSV hooligan op een bank en dan gaan klagen over PSV, mijn broer kneep hemdie mannen praten niet graag over verlies partijen.
Eye of the tiger uitvoeren met karate moves op de dansvloer was toch ook wel een diepte puntje![]()
En nog 2 en hafl uur door feesten op een zwaar gekneusde enkel met een scheurtje in mijn bot bleek later
we mogen weer bijnaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
Daarom vind ik carnaval wel fijn, dan val je niet op als randdebiel
ik woon boven de rivierenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat een groot deel van boven de riviere nhet wel leuk zouden vinden als ze het een kans gaven, maar het is zo'n standaard dingetje.. dat je daar op moet hatenMaar als het Nederlands elftal speelt lopen ze in leeuwen pakken en met klompen op hun kop, ketszat domme liedjes te zingen..
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb nog nooit gezoend met carnaval. Dat vind ik best wel knap.
en kutmuziekquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:29 schreef FL_Freak het volgende:
Carnaval vind ik leuk voor een avondje maar het is gewoon zuipen in een gek pak.
Nou ten eerste sowieso al niet met 20 wijven op een avond willen zoenen, dat vind ik gewoon not done.quote:
20 is wat veel jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou ten eerste sowieso al niet met 20 wijven op een avond willen zoenen, dat vind ik gewoon not done.
Ten tweede, slecht zijn in flirten
Ten derde, als een randdebiel tekeer gaanzal wel wat afschrikken
Deze manquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja van bagger muziek word je wel wakker
waarom ga je nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje en het is bijna uitverkocht volgens mij
verkapte doodsverwensingquote:
hele album is chill albumquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
verkapte doodsverwensing
chill nummertje
hallon honeyquote:
#InstaEmo #Instasnijdenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
vanavond lekker in mijn pols snijden en black veil brides luisteren
Niet op de Geo level van cola zijnquote:
In Nederland.quote:
Chill.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
In Nederland.![]()
De "stamkroeg" van mijn vrienden heeft vandaag korting op het bier en van die houten tafeltjes.
Kan toch niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja iedereen is zogenaamd sociaal aan het doen.
Goed goed goed, drink nu bier jwzquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
okee klaar met de grapjes
HOI PAUL HOE IS HET
Was dat niet omdat besparing van kaarsvet ofzoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:50 schreef Paul het volgende:
Ik ben net aan het onderzoeken waarom we zomer en wintertijd hebbeng
hallon nickjonquote:
Ja, dat ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was dat niet omdat besparing van kaarsvet ofzo
BBQquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |