Ja hij is wel beter. Something from nothing heeft ook wel wat hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Valt mee toch? Vind 'm iig lekkerder dan something from nothing
Valt ook wel meequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hij is wel beter. Something from nothing heeft ook wel wat hoor.
En natuurlijk hebben Foo Fighters ook gewoon een unieke stijl en dan gaan dingen na 20 jaar lichtelijk overlappen
Hoe is het?quote:
Herkenbare stijl dan?quote:
Ferrofluidquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit voor mijn verjaardag.
ohquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je moet ze nu tussen URL-tags zetten
verwoord*quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Herkenbare stijl dan?
Ik verwoordt het verkeerd dan.
doiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WTF WAAROM WERKT HET NIET
Tame Impala - Elephant
Ik ga even rondje lopen
OMDAT HEEL FOK! AL TIJDEN KAPOT AAN HET GAAN IS!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WTF WAAROM WERKT HET NIET
Tame Impala - Elephant
Ik ga even rondje lopen
oeh goed bedachtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
Willen jullie trouwens bijdragen aan protein folding? Erg belangrijk voor onderzoek naar allerlei ziektes. Je hoeft er enkel een programma voor op de achtergrond te draaien.
http://folding.stanford.edu/
Wat is het nummer van het FOK!-team? 450?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
Willen jullie trouwens bijdragen aan protein folding? Erg belangrijk voor onderzoek naar allerlei ziektes. Je hoeft er enkel een programma voor op de achtergrond te draaien.
http://folding.stanford.edu/
Even kijken of ik dat kan regelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat is het nummer van het FOK!-team? 450?
Ze gaat binnenkort zeker dood aan een hart infarct.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:36 schreef Rezania het volgende:
Honey Boo Boo is gecanceld.
[ afbeelding ]
mooiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze gaat binnenkort zeker dood aan een hart infarct.
good, en mit dich?quote:
naar het oktoberfeest geweest afgelooen week?quote:
Ha nee, afschuwelijk. En jij?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar het oktoberfeest geweest afgelooen week?
nee, ben er wel eens geweest, was op zich wel leuk. Op voorwaarde natuurlijk dat je heel veel drinkt. Dus jij vindt er waarschijnlijk echt niks aanquote:
dan zou ik wel naar die in munchen gaan. Niet in crip dr stadjequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oktoberfest wil ik sowieso nog ooit een keer naartoe gaan
Nee te druk allemaal enzo. Ik houd daar niet van.. ( blijf een autistische FOK!ker).quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ben er wel eens geweest, was op zich wel leuk. Op voorwaarde natuurlijk dat je heel veel drinkt. Dus jij vindt er waarschijnlijk echt niks aan
zie jou ook niet echt in een dirndlquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee te druk allemaal enzo. Ik houd daar niet van.. ( blijf een autistische FOK!ker).
coolquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:05 schreef bondage het volgende:
Kunnen jullie Mycroft ff testen? Zojuist de layout geupdate: topictitels blijven nu aan de bovenkant van de pagina kleven tijdens scrollen
jijquote:
ik zoek een vrouw die irsh carbomb cupcakes voor me maaktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:38 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik. Moet. Dit. Hebben. Fuck. Diabetes.
Irish carbomb?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zoek een vrouw die irsh carbomb cupcakes voor me maakt
Mooiquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb besloten om niet meer te haten
Deed je dat dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Laatste tijd vaker dan normaal iigquote:
guinness door het beslag. Whiskey door de ganache en baileys in de frostingquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
De jongen van de Smullers op Amsterdam is echt een debiel hahahah
Tering.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
guinness door het beslag. Whiskey door de ganache en baileys in de frosting
*heavy breathing*
wie haatte je?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet wie en eigenlijk ook niet echt haten maarjaquote:
Weinig van gemerkt. Maar ja, ben de laatste tijd ook niet zoveel op FOK! geweest.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Laatste tijd vaker dan normaal iig
niks van gemerktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet wie en eigenlijk ook niet echt haten maarja
Hij heeft een verjaardagsfeest vandaag maar hij vertelt niet of ie vandaag jarig is, geweest of nog moet komenquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:47 schreef PartyHard het volgende:
Goede nacht deze nacht menschen van FOK!
Trustenquote:
Ik snap niet waarom hij ons niet uitnodigt, wij zijn toch zijn beste vrienden?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft een verjaardagsfeest vandaag maar hij vertelt niet of ie vandaag jarig is, geweest of nog moet komen
Ja preciesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij ons niet uitnodigt, wij zijn toch zijn beste vrienden?
oh hoiquote:
Hoi LBquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja precies![]()
![]()
Tevens: Hoi Hooidraad
Jouw PIquote:
Hoe is het?quote:
bondage, kan je ook PI's erbij plaatsen in MYCROFTquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt. Maar ja, ben de laatste tijd ook niet zoveel op FOK! geweest.
quote:
En dan? Selfie's nemen in het ruige Zeelandse landschap?quote:
Nee mi mangquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan? Selfie's nemen in het ruige Zeelandse landschap?
Wat dan? Die camera's zijn toch voor ruige omstandigheden?quote:
Gewoon foto's van bruine hipstermeisjes maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat dan? Die camera's zijn toch voor ruige omstandigheden?
http://tweakers.net/price(...)n-xf-35mm-f14-r.htmlquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:00 schreef DrNick het volgende:
https://tweakers.net/cate(...)5SlbRSqaWhkZKsbW1tQA
Wat zijn een beetje toffe/handige lenzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |