Ja hij is wel beter. Something from nothing heeft ook wel wat hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Valt mee toch? Vind 'm iig lekkerder dan something from nothing
Valt ook wel meequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hij is wel beter. Something from nothing heeft ook wel wat hoor.
En natuurlijk hebben Foo Fighters ook gewoon een unieke stijl en dan gaan dingen na 20 jaar lichtelijk overlappen
Hoe is het?quote:
Herkenbare stijl dan?quote:
Ferrofluidquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit voor mijn verjaardag.
ohquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je moet ze nu tussen URL-tags zetten
verwoord*quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Herkenbare stijl dan?
Ik verwoordt het verkeerd dan.
doiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WTF WAAROM WERKT HET NIET
Tame Impala - Elephant
Ik ga even rondje lopen
OMDAT HEEL FOK! AL TIJDEN KAPOT AAN HET GAAN IS!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WTF WAAROM WERKT HET NIET
Tame Impala - Elephant
Ik ga even rondje lopen
oeh goed bedachtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
Willen jullie trouwens bijdragen aan protein folding? Erg belangrijk voor onderzoek naar allerlei ziektes. Je hoeft er enkel een programma voor op de achtergrond te draaien.
http://folding.stanford.edu/
Wat is het nummer van het FOK!-team? 450?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
Willen jullie trouwens bijdragen aan protein folding? Erg belangrijk voor onderzoek naar allerlei ziektes. Je hoeft er enkel een programma voor op de achtergrond te draaien.
http://folding.stanford.edu/
Even kijken of ik dat kan regelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat is het nummer van het FOK!-team? 450?
Ze gaat binnenkort zeker dood aan een hart infarct.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:36 schreef Rezania het volgende:
Honey Boo Boo is gecanceld.
[ afbeelding ]
mooiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze gaat binnenkort zeker dood aan een hart infarct.
good, en mit dich?quote:
naar het oktoberfeest geweest afgelooen week?quote:
Ha nee, afschuwelijk. En jij?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar het oktoberfeest geweest afgelooen week?
nee, ben er wel eens geweest, was op zich wel leuk. Op voorwaarde natuurlijk dat je heel veel drinkt. Dus jij vindt er waarschijnlijk echt niks aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |