Sociale werkplaatsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo, klaar met werk, wachtend op busje
eigenlijk AH, maar praktisch het zelfdequote:
huhquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist niet dat de Connexxion ook avonduren draaide
Je had toch ontslag genomen dacht ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
eigenlijk AH, maar praktisch het zelfde
nee? Woon wel in arnhem nu, maar werk nog wel in zutphenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je had toch ontslag genomen dacht ik
Sociale werkplaats huurt meestal geen Connexxion inquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist niet dat de Connexxion ook avonduren draaide
Dat komt inderdaad op hetzelfde neer, ik voel je pijn. Ik heb ooit op een bakkerij gewerkt van de AH.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
eigenlijk AH, maar praktisch het zelfde
Dan ben ik in de war met 'n andere FOK!kerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee? Woon wel in arnhem nu, maar werk nog wel in zutphen
Bakkerij is wel chiller dan vakkenvullenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sociale werkplaats huurt meestal geen Connexxion in(hier dan, hier hebben ze eigen busjes
)
[..]
Dat komt inderdaad op hetzelfde neer, ik voel je pijn. Ik heb ooit op een bakkerij gewerkt van de AH.
Een stagiair heeft gisteren itunes giftcards gestolen. Die dingen hebben nul waarde tot ze afgerekend zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sociale werkplaats huurt meestal geen Connexxion in(hier dan, hier hebben ze eigen busjes
)
[..]
Dat komt inderdaad op hetzelfde neer, ik voel je pijn. Ik heb ooit op een bakkerij gewerkt van de AH.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een stagiair heeft gisteren itunes giftcards gestolen. Die dingen hebben nul waarde tot ze afgerekend zijn
Onwaarheid dit. Kutwerk was hetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bakkerij is wel chiller dan vakkenvullen
The fuck?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een stagiair heeft gisteren itunes giftcards gestolen. Die dingen hebben nul waarde tot ze afgerekend zijn
ik werk er nu 3 jaar, dus de nieuwelingen luisteren naar mequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bakkerij is wel chiller dan vakkenvullen
hij was idd achterlijk, typ zo wel meer als ik thuis ben. Hij had als bonus een hazenlipquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onwaarheid dit. Kutwerk was het
[..]
The fuck?wat is er mis met de jeugd? Zijn ze naast oliedom ook gewoon compleet retarded?
ik zwijg hier even over de stagiair die ik heb overigens, die gast is nog dommer dan een zak borrelnootjes
Bij mij ook, werk er nu anderhalfjaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik werk er nu 3 jaar, dus de nieuwelingen luisteren naar me
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is heel slecht om daarom te lachen, vooral als die persoon ook echt z'n best doet. Ik gok dat die persoon niet z'n best doet en lach nu best wel hardop eigenlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij was idd achterlijk, typ zo wel meer als ik thuis ben. Hij had als bonus een hazenlip
Omdat complete klapjostie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:23 schreef d4v1d het volgende:
Wij hebben hier nu op t werk een Wajonger lopen. Waarom zijn die altijd zo stilPrima gast verder
't is een ombouw. En zij(was hij) is ook nog eens kaalquote:
Wat is het nou?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
't is een ombouw. En hij/zij is ook nog eens kaal
edit eens goedquote:
Een kale-ombouwjostiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
't is een ombouw. En zi(was hij)j is ook nog eens kaal
Goed zoquote:
quote:
EAquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:37 schreef badschaap het volgende:
het is ook echt naar de ebola gegaan sinds ea het heeft overgenomen. Kut ea
sv bierbaasquote:
#liefdagboekquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:59 schreef badschaap het volgende:
kennelijk is de database van EA een beetje kapoet
Ga er nooit meer een product van kopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:59 schreef badschaap het volgende:
kennelijk is de database van EA een beetje kapoet
Proost.quote:
Kom vechten dan. Ik zal je sterretje vervormen met mijn beide vuisten.quote:
Enkel als ik pics van jou in actie met je Fleshlight krijg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:14 schreef DrNick het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2154749 Meedoen
Wat spam je steedsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:14 schreef DrNick het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2154749 Meedoen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
Zou je een fleshligt kunnen fisten? Of moet je dan een fistlight kopen? Alhoewel dat meer als een lichte boksbeugel klinkt.
Nah.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
Zou je een fleshligt kunnen fisten? Of moet je dan een fistlight kopen? Alhoewel dat meer als een lichte boksbeugel klinkt.
Als ik jou heb, dan is het goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Enkel als ik pics van jou in actie met je Fleshlight krijg.
quote:
Omdatquote:
thnx xoxoquote:
Jouw babyvuistje past vast wel. Die is even breed als mijn lul, man.quote:
al je grappen bij elkaar bedoel je :squote:
Babyvuistjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jouw babyvuistje past vast wel. Die is even breed als mijn lul, man.
Dat weet ik jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:18 schreef DrNick het volgende:
Hee LB, weet je dat je verjaardag op ongeveer dezelfde dag is als dat je sint-ding binnen zou komen
Kom danquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
al je grappen bij elkaar bedoel je :s
En dan?quote:
quote:
Mijn hand is toch redelijk formaat hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Babyface, babyvuistje, logisch verband.
Haten op nickquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Babyface, babyvuistje, logisch verband.
Pics.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn hand is toch redelijk formaat hoor.
Nick heeft gewoon een babyfacequote:
quote:
Een verkapte hossel niet herkennen.quote:
trekt xdxdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:22 schreef DrNick het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuk presentje voor jou als Fogel jou voor mij trekt
Hihi, trekken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:22 schreef DrNick het volgende:
[..]![]()
![]()
wat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:22 schreef DrNick het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben een baard aan het groeien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nick heeft gewoon een babyface
Donshaarquote:
Scheer het liever, dan is het binnenkort ook gewoon een eckte baardquote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen, je ziet nog niet veel.
ho ho, stop eensquote:
Is dat echt heus?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Scheer het liever, dan is het binnenkort ook gewoon een eckte baard(haren worden dan dikker enzuks)
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is dat echt heus?
Ik wil gewoon iets vols en donkers, maar twink
Mag ook over een week. Krijg je er ook eentje van mij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen, je ziet nog niet veel.
Een neger?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is dat echt heus?
Ik wil gewoon iets vols en donkers, maar twink
Het is een lang procesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag ook over een week. Krijg je er ook eentje van mij.
Noem je LB nu dik?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je voelt je altijd gelijk zo dik na één koek
quote:
Nee hoor, na een dag zou er toch al minstens een zichtbaar resultaat moeten zijn.quote:
Lang geleden ditquote:
Allemaal, en die neukt ze dan de moeder of zo.quote:
dat zou ik wel jammer vindenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Allemaal, en die neukt ze dan de moeder of zo.
Die van Nickquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
OKE UTRECHT CENTRAAL OVER 10 MINUTEN
"Nick, ga eens naar bed jij akelig kind"quote:
jaquote:
Je hebt een punt, Sesamstraat is al afgelopen en zo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Nick, ga eens naar bed jij akelig kind"
KOM RDAM CS DANquote:
quote:
Nimmer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Nick, ga eens naar bed jij akelig kind"
Ik kijk het grotemensenjournaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het jeugdjournaal is al afgelopen hoor.
Gewoon beetje depri, that's allquote:
Leiden delftquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
RotterdamGewoon Delft en Leiden, de rest mag in de zee zakken.
Dan ken jij de Merenwijk en de Kooi nog niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Leiden delftdaar wonen geen gangsters
*knufquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon beetje depri, that's all
Post naakt pics in kpd genoeg fokkers die je uit je depressie halen met hun slijm reactie'squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon beetje depri, that's all
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:47 schreef klawie het volgende:
[..]
Post naakt pics in kpd genoeg fokkers die je uit je depressie halen met hun slijm reactie's
quote:
quote:
Worden je ramen thuis ingegooid?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ken jij de Merenwijk en de Kooi nog niet.
Waar woon je ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon niet in Leiden noch in Delft.
Middelburgquote:
Dat niet doen.quote:
Iedere meet weer, ja toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga misschien terug verhuizenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zei degene die in Rotterdam woont.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef PartyHard het volgende:
HeerlenDie gast in je UI he, is dat John Green?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Je stopt met je studie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga misschien terug verhuizen
nopequote:
Ik ben ook bezig om te gaan verhuizen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:54 schreef klawie het volgende:
[..]
Oke dat is echt 1000x
Met sl dat tuig in teilingeind
Je gaat heen en weer reizen vanuit fucking Zeeland?quote:
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die gast in je UI he, is dat John Green?
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat heen en weer reizen vanuit fucking Zeeland?_!
Naar gouda?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig om te gaan verhuizen.
Dat klopt jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is minstens 4 uur heen en weer.
Wtf moet ik in Gouda?quote:
Waarom zou je dat willen?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga misschien terug verhuizen
Ik heb straks geen kamer meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf moet ik in Gouda?
[..]
Waarom zou je dat willen?
Nieuwe zoeken dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb straks geen kamer meer
Oohja gouda is alleen voor alpha'squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf moet ik in Gouda?
[..]
Waarom zou je dat willen?
Voor bontkraagmocro's en haan33 bedoel je?quote:
Alsof ik dat niet doe, vandaar misschienquote:
Haan woont niet in goudaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor bontkraagmocro's en haan33 bedoel je?
Maar terug verhuizenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet doe, vandaar misschien
nopequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar terug verhuizen
Is er niets verder uit de buurt?
Heb je je ook ingeschreven bij studentenwoningweb? Beter dan kamernet imo en je krijgt voorrang op basis van je reistijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet doe, vandaar misschien
valt mee qua voorrangquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je je ook ingeschreven bij studentenwoningweb? Beter dan kamernet imo en je krijgt voorrang op basis van je reistijd.
Nou ja, beter dan ik met mijn 15 minuten reistijd.quote:
Ik ben al 2 maanden ziek, iedere keer als ik weer beter denk te worden speelt het weer op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:09 schreef BBQSausage het volgende:
Ik begin ziek te worden denk ik, altijd fijn zo in 't weekend.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben al 2 maanden ziek, iedere keer als ik weer beter denk te worden speelt het weer op.
Dat is waarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan ik met mijn 15 minuten reistijd.![]()
yo yo yoquote:
Het weer maakt je niet ziek, dat zijn moederfabeltjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Da's al helemaal kut. Komt ook allemaal weer door dat kutweer.
Ja maar warmte en kou en kleding en kou en tocht en warme lucht en dingenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het weer maakt je niet ziek, dat zijn moederfabeltjes.
Vertelquote:
Al het zelfvertrouwen dat ik in 4 maanden heb opgebouwd is gone. Heb ook echt het idee dat ze blij moet zijn van me af te zijn.quote:
Nee, virussen en bacteriën.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar warmte en kou en kleding en kou en tocht en warme lucht en dingen
fucklovegivemediamonds VA.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al het zelfvertrouwen dat ik in 4 maanden heb opgebouwd is gone. Heb ook echt het idee dat ze blij moet zijn van me af te zijn.
Maar aan de andere kant zie ik net dit en maakt het veel goed.
Wie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al het zelfvertrouwen dat ik in 4 maanden heb opgebouwd is gone. Heb ook echt het idee dat ze blij moet zijn van me af te zijn.
Maar aan de andere kant zie ik net dit en maakt het veel goed.
Ja ik heb zo'n zin in dat album, damn. Maar eerst over een week Porter Robinson live zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
fucklovegivemediamonds VA.
Klinkt lekker he?
hetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah
En aw, waar ben je het verloren?
Ik ook amper. En ik heb er maandag tentamen over. I'm screwed.quote:
Ik had het over je zelfvertrouwen, niet je exquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het
Ik heb nog steeds de volle respect voor haar hoor. Nu ruime 2 weken geleden
kali ma gespotquote:
Valt mee toch? Vind 'm iig lekkerder dan something from nothingquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB hij lijkt best wel veel op White Limo, dat laatste nummer trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |