Mensen die niet bij het legendarische The Prodigy optreden waren met 1.000.000 anderen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die niet The.Prodigy.Live.At.Rock.Am.Ring.2009.x264.HDTVRip luiseren en kijken nu
1miljoen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mensen die niet bij het legendarische The Prodigy optreden waren met 1.000.000 anderen.
Ik dit jaar eindelijk, stond bovenaan op mijn bucketlist.. denk dat ik het ook een beetje TE leuk en spannend vond want na een paar nummers werd ik kotsmisselijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:15 schreef Sardu het volgende:
Ik heb ze op Lowlands gezien in 05 en dan Woodstock. Woodstock was wel druk en warm de hele dag, maar het optreden.
gezien op pinkpop. ergens in het stenen tijdperk denk ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:15 schreef Sardu het volgende:
Ik heb ze op Lowlands gezien in 05 en dan Woodstock. Woodstock was wel druk en warm de hele dag, maar het optreden.
Waar?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dit jaar eindelijk, stond bovenaan op mijn bucketlist.. denk dat ik het ook een beetje TE leuk en spannend vond want na een paar nummers werd ik kotsmisselijkhad ook wel best wat gedronken maar totaal niet zat ofso.
Was ook de afsluiter op Woodstock. Crowdsurfen en na een half uur helemaal aan de andere kant van het veld uitkomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gezien op pinkpop. ergens in het stenen tijdperk denk ik.
was wel een goede afsluiter toen
Paaspop. Ging eigenlijk alleen maar voor the prodigyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waar?
Een festival is sowieso altijd druk als je vooraan wil staan.
Paaspop staat nog wel op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paaspop. Ging eigenlijk alleen maar voor the prodigyal waren andere dingen ook wel prima.
Was wel in een tentdat wilde ik .. En we konden vrij makkelijk vrij vooraan komen
ook al waren we pas een kwartier van te voren aanwezig..
Grote mensen voorop laten lopen helpt, voor mij met mijn 1.72 gaat niemand aan de kant
dit was eigenlijk het eerste 'festival' (als je feesten als Decibel, dominator etc niet mee wilt tellen) dat ik ben geweest sinds Pinkpop 2006. Vind vaak de line up niet stacked genoeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Paaspop staat nog wel op mijn lijstje.
Vooraan in een tent is zweten, wat ik nog van LWL weet. Ik heb liever een open air festival. Ach, gewoon handje op iemands schouder leggen of even een duwtje in zn zij en ze schuiven wel op. Bier meenemen is kut.
Daar ben ik dan nog nooit geweest. Ben nog wel van plan eens zo'n stampfeest te bezoeken, maar de laatste was niet zo'n groot succes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dit was eigenlijk het eerste 'festival' (als je feesten als Decibel, dominator etc niet mee wilt tellen) dat ik ben geweest sinds Pinkpop 2006. Vind vaak de line up niet stacked genoeg.
ik ook, vooral de nachtfeesten waar je vervolgens 2 dagen brak van bentquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben wel klaar met die grote feesten. Altijd met veel plezier gegaan, maar het is mij gewoon te druk. Zuipen kan ook niet meer omdat het gewoon gigantisch veel geld kost. Drugs doe ik ook niet meer dus dan houdt het wel op allemaal.
Dit is geen kunst. Dit zijn mensen zonder kwaliteiten die zelf 'kwaliteiten' verzinnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]kunst is zo raar
Hier in NL zijn ze bijna onbetaalbaar geworden. Lowlands, als je het goed wilt doen, kost gewoon klauwen met geld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben wel klaar met die grote feesten. Altijd met veel plezier gegaan, maar het is mij gewoon te druk. Zuipen kan ook niet meer omdat het gewoon gigantisch veel geld kost. Drugs doe ik ook niet meer dus dan houdt het wel op allemaal.
Als je een weekend gaat ben je gauw 300euro kwijt jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier in NL zijn ze bijna onbetaalbaar geworden. Lowlands, als je het goed wilt doen, kost gewoon klauwen met geld.
Precies. Op zich mag het wel kosten als je de line up ziet van de grote festivallen en wat je er bij krijgt. Onvergetelijke dag, alles wel goed geregeld, vuurwerk, vette lasershows etc etc. Maar het eten/drinken/winkeltjes op festivals is gewoon belachelijk. 6 euro voor een gortdroge Lidl hamburger met laffe sausquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier in NL zijn ze bijna onbetaalbaar geworden. Lowlands, als je het goed wilt doen, kost gewoon klauwen met geld.
Ticket is al schandalig duur. 190,- euro afgelopen jaar, wat ik hoorde. Dan springen je de tranen toch in je ogen. Voor 7,50 sta ik 800km verderop en kan ik gratis anderhalve week op Woodstock staan waar bier 80 cent kost. Inmiddels wel locals gevonden voor mijn wietjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je een weekend gaat ben je gauw 300euro kwijt ja
Ja, je krijgt er qua bands wel wat voor terug en ik moet zeggen dat Lowlands ook wel goed geregeld is, maar de vrijheid ben je wel kwijt itt eerdere jaren. Liever een handjevol grote bands en laat de rest maar uit de kweekvijver uit de buurt komen. (Niet die van 3fmquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Op zich mag het wel kosten als je de line up ziet van de grote festivallen en wat je er bij krijgt. Onvergetelijke dag, alles wel goed geregeld, vuurwerk, vette lasershows etc etc. Maar het eten/drinken/winkeltjes op festivals is gewoon belachelijk. 6 euro voor een gortdroge Lidl hamburger met laffe sausKom op hee.
Ik heb liever dit soort rare kunst.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]kunst is zo raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, 5 euro voor een flesje water moet neertellen, maar het dopje mag niet hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:44 schreef Sardu het volgende:
En die stampfeesten... 4,50 tot 6 euro voor 0,5l water.![]()
Al die maalkaken staan haast te schuimbekken van het uitdrogen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb liever dit soort rare kunst.Da's heul geen rare kunstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat, je mag het dopje niet hebben?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, 5 euro voor een flesje water moet neertellen, maar het dopje mag niet hebben
En toiletten met anti-bacterie dispensers, want je mocht je flesje eens bijvullen met gemeentepils.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, 5 euro voor een flesje water moet neertellen, maar het dopje mag niet hebben
nee "want dan zou je er mee kunnen gooien"quote:
Doen ze vaker, zodat je het niet gaat hergebruiken.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee "want dan zou je er mee kunnen gooien"
Vanilla'squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden zoiets heel raar hoor
Ja, dat is wat mensen ook doen.quote:
kan wel, maar dan bestaat de kans dat de security het afpakt bij het fouilleren aan de ingangquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vanilleseksquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alleen als het over games gaat.
nsfw? ik zit wel op kantoor hé.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:54 schreef bondage het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vanilleseks
sfw.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
nsfw? ik zit wel op kantoor hé.
Daar val ik niet onder.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:54 schreef bondage het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vanilleseks
Allebei is wel tofquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, mja, vind dat nou niet echt emogif waardig.
Ik heb nog geen bondageplaatje gezien hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:56 schreef bondage het volgende:
En zeikwijfIk heb net dat bondage plaatje gepost vanaf mijn werkplek
Haha, lekker veel topics daar.quote:
Daarom in spoilerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bondageplaatje gezien hier.Op dat vadsige geval met plastic zakken aan d'r benen geplakt na. Da's ook geen bondage neem ik aan. Maar daar scroll ik dan ook snel langs.
Ah, niet eens de moeite genomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat je geen toegang hebt natuurlijk. Kun jij niet lezen ofzo?
Kan ik hier niet maken joh, jeugdige stagiaires alles.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Daarom in spoilerEn klopt, die zeug met het plastic is geen bondage.
Ik heb ook geen toegang. Wel ooit gehad maar poste er nooit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, niet eens de moeite genomen.![]()
![]()
Mja, persoonlijk ook niet echt behoefte aan toegang oid. Ik heb zelf wel genoeg fantasie.
Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan ik hier niet maken joh, jeugdige stagiaires alles.
quote:
Ow, gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:20 schreef BBQSausage het volgende:
En dan heb ik het niet over de user.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:27 schreef DrNick het volgende:
Oh oh Belgen: in plaats van "Hij lijkt op zijn vader", zei mijn oma "Hij trekt op zijn vader"![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:27 schreef DrNick het volgende:
Oh oh Belgen: in plaats van "Hij lijkt op zijn vader", zei mijn oma "Hij trekt op zijn vader"![]()
ie bint nog te beroerd om mien sokken op de verwarming te hangenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Leg mijn sokken maar op de chaufache
Ga bovn stampen met je piemelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ie bint nog te beroerd om mien sokken op de verwarming te hangen
kom gaan we de buren ff een beetje gek makenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ga bovn stampen met je piemel
Hier met die laptop
Gezellige doag van moaken bie Twantequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kom gaan we de buren ff een beetje gek maken
politie bint allemaal jodnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezellige doag van moaken bie Twante
Altijd druk, altijd met stress in aanraking
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan zeite ge kloar om bange kindjes open te snijen
Ga Guus Meeuwis maar bie de poort een beauty gevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gewoon
had ook mensen dood kunnen huuln of hoe of wat
wat is guus meeuwis in een politieautoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ga Guus Meeuwis maar bie de poort een beauty geven
Zelfde.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan beter, beetje verrot op dit moment, maar weekend, dus dat valt weer mee.
Met jou dan?
Altied kedeng kedengquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat is guus meeuwis in een politieauto
heb ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:13 schreef BBQSausage het volgende:
Gewoon altijd weekend hebben, zo zou het moeten zijn.
een bróódjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zegt ik wil een mokkeltje
nopequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja oké, zit je natuurlijk niet echt op te wachten.
is goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
wilst ge erna koffie zettn kristien ?
LBquote:
onze wijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hoi hoi
[..]
voor 28 gratis huurwoning met verken
:Squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat jongetje
28 keer gepiept
Moar 50 soa,s
oeiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
93 werkhoeren is het minste wat er is
ze willen 't leefbaar gaan proberen te maken, genezen wordt 'm nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wel druk bezig daar verandering in te brengen dan? Of valt er niet veel aan te doen?
haar blondeernquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Werkt het hendigst he , met de hakbijl benzine aftappn
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze willen 't leefbaar gaan proberen te maken, genezen wordt 'm niet
Klinkt niet bestquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze willen 't leefbaar gaan proberen te maken, genezen wordt 'm niet
Nah, leuk is het niet. Als je het wilt weten staat er wel een topic in LIF. Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klinkt niet bestHopen dat ze er het beste van kunnen maken dan.
Goedenavondquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezellige doag van moaken bie Twante
Altijd druk, altijd met stress in aanraking
'Tis skandaalig daj 't nie kent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wedde is dat vorn accent , zeeuwenpien ?
Heb het even doorgelezen, echt klote man.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah, leuk is het niet. Als je het wilt weten staat er wel een topic in LIF. Ik hoop het ook
Nope.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:28 schreef gianni61 het volgende:
zitten er hier toevallig slimme computernerds?
quote:
Moch 't mij nog te binn'n skiet'n za'k ze nog 'n bettie water doe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zet de blommetjes alvast moar buuten voor de peerden
Hier kan ik niet tiegenopquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Moch 't mij nog te binn'n skiet'n za'k ze nog 'n bettie water doe.
Topic tijdje zitten volgen. Wel heeel tof wat de FOK!kers voor je hebben gedaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah, leuk is het niet. Als je het wilt weten staat er wel een topic in LIF. Ik hoop het ook
Ik kom dan ook uit een grafdorp waar de helft geen abn spreekt. Nederlands was vroeger -en soms nog wel- een hel.quote:
Ligt aan het probleem.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:28 schreef gianni61 het volgende:
zitten er hier toevallig slimme computernerds?
ik wil een filmpje opslaan van een site die niet wil dat ik de filmpjes opslaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen bij de niet slimme nerds.
* BBQSausage zwaait
Ik gelukkig uit een grafstadje waar ze allemaal op z,n Betuws lullenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom dan ook uit een grafdorp waar de helft geen abn spreekt. Nederlands was vroeger -en soms nog wel- een hel.
Opnemen met screencap software? Zo deed ik het eerder altijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil een filmpje opslaan van een site die niet wil dat ik de filmpjes opsla
als ik rechts klik op het filmpje krijg ik alleen instellingen van flash player, maar dus geen directe link naar het filmpje
+1quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Topic tijdje zitten volgen. Wel heeel tof wat de FOK!kers voor je hebben gedaan.
Link naar de site ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil een filmpje opslaan van een site die niet wil dat ik de filmpjes opsla
als ik rechts klik op het filmpje krijg ik alleen instellingen van flash player, maar dus geen directe link naar het filmpje
Dat topic in CRE ookquote:
Zo kwam ik daar dus achter, had t topic in lif al een tijdje niet gezien.quote:
Samequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo kwam ik daar dus achter, had t topic in lif al een tijdje niet gezien.
Nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
LB heeft weer een kutstemming hoor
inb4 haat
inb4 emogif
inb4
Somsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet haten dan, je vind die gifjes leuk
Vajinquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja weer ja.. zeker weer naar het strand geweest in zeeland? Zand in de vajin.
Ik in februari.. maar was op het strand lopen, niet van oh het is lekker weer ik ga er liggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Lang niet naar het strand geweestzeker 3 jaar wel
Wie denkt dat in februariquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik in februari.. maar was op het strand lopen, niet van oh het is lekker weer ik ga er liggen
Ligt eraan in welk land je bent .. in Ierland ga je dat niet doen maar in Argentinie is het dan 29 graden.quote:
Truequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk land je bent .. in Ierland ga je dat niet doen maar in Argentinie is het dan 29 graden.
Gaat een lastige worden ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
http://www.een.be/programmas/man-bijt-hond/het-dorp-borgloon
Ik heb ooit een programma gehad een hele simpele. Die nam elke stream zo op alleen ben zelf al heel lang opzoek naar hoe dat programma ook alweer heettequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
http://www.een.be/programmas/man-bijt-hond/het-dorp-borgloon
quote:
Zat er nog aan te denken om je uit te nodigen voor mijn verjaardag maar nee.. nu is alle twijfel wegquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geo and ElBee being spooohohoooky in a room with a puddle, than there was a little cuddle.. ing
dacht ik alquote:
alles wat ik op internet heb gezocht werkt ook niet echt, ach ja. dan niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb ooit een programma gehad een hele simpele. Die nam elke stream zo op alleen ben zelf al heel lang opzoek naar hoe dat programma ook alweer heette
Boehoequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zat er nog aan te denken om je uit te nodigen voor mijn verjaardag maar nee.. nu is alle twijfel weg
Als ik het ooit weer vind krijg je een je een DMquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht ik al
[..]
alles wat ik op internet heb gezocht werkt ook niet echt, ach ja. dan niet.
of inderdaad met recording software
Wanneer is ie jarigquote:
Nietquote:
Hoiquote:
Uhu .. zonder camera'squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:22 schreef Toto69 het volgende:
Voor een spannend nieuw project voor een populaire website zijn wij op zoek naar stelletjes tussen de 21-28 die niet bang zijn om over hun seksleven te praten!
Het concept van deze korte documentaire's is dat het stelletje in een afgesloten ruimte (zonder camera's!) seks heeft om hierna over hun ervaringen te praten.![]()
![]()
Nickjonquote:
Prima prima, met jou?quote:
Ik ken dit conceptquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:22 schreef Toto69 het volgende:
Voor een spannend nieuw project voor een populaire website zijn wij op zoek naar stelletjes tussen de 21-28 die niet bang zijn om over hun seksleven te praten!
Het concept van deze korte documentaire's is dat het stelletje in een afgesloten ruimte (zonder camera's!) seks heeft om hierna over hun ervaringen te praten.![]()
![]()
Vast welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ken dit conceptis er niet al zo'n programma ofzo?
quote:
Morgen ook jarig of al jarig geweest?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen vier ik mijn verjaardagno bs
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Morgen ook jarig of al jarig geweest?
Kan er niet wakker om liggen. Ik hecht meer waarde aan eerlijkheid. Ik heb ook wel eens mensen niet uitgenodigd door bepaalde redenen en dan zeg ik dat ook gewoon.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
Overigens heb ik je niet uitgenodigd omdat ik niet weet of wij daar al aan toe zijn![]()
En is het misschien tres awkward omdat we het er nu over hbeben en je niet uitgenodigd bent
LB heeft meegedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ken dit conceptis er niet al zo'n programma ofzo?
Wat kijk jequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:32 schreef FL_Freak het volgende:
2 dagen niet op Youtube zitten. Gelijk al drie kwartier aan filmpjes om in te halen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kan er niet wakker om liggen. Ik hecht meer waarde aan eerlijkheid. Ik heb ook wel eens mensen niet uitgenodigd door bepaalde redenen en dan zeg ik dat ook gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk eigenlijk nooit TVquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
98% op tv ook.. waarschijnlijk liegt het nieuws ook tegen je.. maargoed
Dan geen cadeauquote:
Dat soort dingen wil ik niet, net als zo'n kaart of cadeau van FOK!kers zoals Toto.. hartstikke leuk maar ergens voel ik mij dan gewoon kansloosquote:
Je bent ook kansloosquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat soort dingen wil ik niet, net als zo'n kaart of cadeau van FOK!kers zoals Toto.. hartstikke leuk maar ergens voel ik mij dan gewoon kansloosalsof ik een belangrijk deel van jullie leven uitmaak en jullie in die van mij terwijl ik jullie nog nooit gezien heb enzo
Gewoon een leuke tekeningquote:
En ditquote:
Ik zou Moira. inpikkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh.. dan moet ik maar een chick vinden via FOK! dan als dit mijn leven is.
Dus? Moet je dan elke virjdag op stap? Genoeg mensen die ook op de bankhangen maar die kijken dan Flikken Maastricht en wij FOK!ken..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:44 schreef d4v1d het volgende:
Dat zijn we allemaal toch, we brengen de vrijdagavond door op FOK!...
Fotoboek van Korequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Nooit gezien. En inpikken is stom.
We zullen je missenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoop dat ik over 2 jaar weg ben van fok en dan een socialer leven heb
dudequote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dude![]()
had al bijna een half stijfje omadt ik dacht dat het eeen lekker wijf zou zijn, al dacht ik wel van hey die naam komt mij bekend voor
Zulke mensen zouden geen foto's mogen plaatsen net als die Saarraats ofso in userfoto's ..quote:
sararaats is baasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zulke mensen zouden geen foto's mogen plaatsen net als die Saarraats ofso in userfoto's ..tering
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind der erg lelijk en kijk er niet graag tegen aan
Dat heb ik gewoon bij sommige mensen, hebben dan zo'n kop waara ik gewoon niet tegen kan.. of een stem.. dat doet gewoon pijn aan mijn hersenen.quote:
Baby you know i rocked your socks offquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Opeens ben ik al m'n sokken kwijt, what the actual fuck
Terechte en tevens herkenbare klachtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Opeens ben ik al m'n sokken kwijt, what the actual fuck
Tenacious Dquote:
Hoe weinig paar sokken heb jij dan? Ik denk dat ik er wel 20 heb als het niet meer is..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Terechte en tevens herkenbare klacht
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tenacious DJack Black
Pick Of Destiny
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kloptdat doet hij dan weer wel goed
Want je kunt ook niet gewoon nu weggaan van fok?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoop dat ik over 2 jaar weg ben van fok en dan een socialer leven heb
Nee, ben ik nog niet aan toe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Want je kunt ook niet gewoon nu weggaan van fok?
Yes that's different cook..quote:
Ik had ooit een collega die in de US riep: "Compliments to your kok!" bedienend personeel keek raarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yes that's different cook..
- Does the team have a new cook?
Uhh no.. i mean .. like that's another biscuit
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die in de US riep: "Compliments to your kok!" bedienend personeel keek raar
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die in de US riep: "Compliments to your kok!" bedienend personeel keek raar
Ik hoop dat je nu de snackbar aan de overkant bedoeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
Zou lompe ook een compliment geven om zijn 'kok'
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Wij zaten een keer te eten in een Chinees restaurant, de Chinese bediende had een lerenbroek aan.. vraagt mijn pa aan haar "Je hebt een lerenbroek aan.. maar heb je ook leren pijpen?"![]()
quote:
Srsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Wij zaten een keer te eten in een Chinees restaurant, de Chinese bediende had een lerenbroek aan.. vraagt mijn pa aan haar "Je hebt een lerenbroek aan.. maar heb je ook leren pijpen?"![]()
je vader maakt xD grappenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
je snapt toch wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu de snackbar aan de overkant bedoeld
De teringquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |