Mensen die niet bij het legendarische The Prodigy optreden waren met 1.000.000 anderen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die niet The.Prodigy.Live.At.Rock.Am.Ring.2009.x264.HDTVRip luiseren en kijken nu
1miljoen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mensen die niet bij het legendarische The Prodigy optreden waren met 1.000.000 anderen.
Ik dit jaar eindelijk, stond bovenaan op mijn bucketlist.. denk dat ik het ook een beetje TE leuk en spannend vond want na een paar nummers werd ik kotsmisselijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:15 schreef Sardu het volgende:
Ik heb ze op Lowlands gezien in 05 en dan Woodstock. Woodstock was wel druk en warm de hele dag, maar het optreden.
gezien op pinkpop. ergens in het stenen tijdperk denk ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:15 schreef Sardu het volgende:
Ik heb ze op Lowlands gezien in 05 en dan Woodstock. Woodstock was wel druk en warm de hele dag, maar het optreden.
Waar?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dit jaar eindelijk, stond bovenaan op mijn bucketlist.. denk dat ik het ook een beetje TE leuk en spannend vond want na een paar nummers werd ik kotsmisselijkhad ook wel best wat gedronken maar totaal niet zat ofso.
Was ook de afsluiter op Woodstock. Crowdsurfen en na een half uur helemaal aan de andere kant van het veld uitkomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gezien op pinkpop. ergens in het stenen tijdperk denk ik.
was wel een goede afsluiter toen
Paaspop. Ging eigenlijk alleen maar voor the prodigyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waar?
Een festival is sowieso altijd druk als je vooraan wil staan.
Paaspop staat nog wel op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paaspop. Ging eigenlijk alleen maar voor the prodigyal waren andere dingen ook wel prima.
Was wel in een tentdat wilde ik .. En we konden vrij makkelijk vrij vooraan komen
ook al waren we pas een kwartier van te voren aanwezig..
Grote mensen voorop laten lopen helpt, voor mij met mijn 1.72 gaat niemand aan de kant
dit was eigenlijk het eerste 'festival' (als je feesten als Decibel, dominator etc niet mee wilt tellen) dat ik ben geweest sinds Pinkpop 2006. Vind vaak de line up niet stacked genoeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Paaspop staat nog wel op mijn lijstje.
Vooraan in een tent is zweten, wat ik nog van LWL weet. Ik heb liever een open air festival. Ach, gewoon handje op iemands schouder leggen of even een duwtje in zn zij en ze schuiven wel op. Bier meenemen is kut.
Daar ben ik dan nog nooit geweest. Ben nog wel van plan eens zo'n stampfeest te bezoeken, maar de laatste was niet zo'n groot succes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dit was eigenlijk het eerste 'festival' (als je feesten als Decibel, dominator etc niet mee wilt tellen) dat ik ben geweest sinds Pinkpop 2006. Vind vaak de line up niet stacked genoeg.
ik ook, vooral de nachtfeesten waar je vervolgens 2 dagen brak van bentquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben wel klaar met die grote feesten. Altijd met veel plezier gegaan, maar het is mij gewoon te druk. Zuipen kan ook niet meer omdat het gewoon gigantisch veel geld kost. Drugs doe ik ook niet meer dus dan houdt het wel op allemaal.
Dit is geen kunst. Dit zijn mensen zonder kwaliteiten die zelf 'kwaliteiten' verzinnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]kunst is zo raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |