Hoe koel is dat!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Ze vegen wel lekker alle herintredende zangers en zangeressen uit het programma
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze draait haar hoofd weg voor haar man
Stand-in voor Moby Dickquote:
Verrekquote:
Die is 10 jaar aan het rusten na het biggen, dat moeten ze in programma's ook doenquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Serieus Trijn, stop in godsnaam met bewegen alsof je een kalf moet werpen
Dat kalf is al een koe, zo te zien aan die reet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Serieus Trijn, stop in godsnaam met bewegen alsof je een kalf moet werpen
dit. De winnaar is dus ook al bekend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:59 schreef Cee het volgende:
Oh, een liedje van twee donkere grietjes, was ook te verwachten want Trijn faveurt donkere zangers/zangeressen.
Die is ook het lekkerst hierquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:00 schreef TywinLannister het volgende:
Hoe doe je smileys op je mobiel? Ken alleen deze
Vroeg ik vorige week. Geen antwoord op gekregen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:00 schreef TywinLannister het volgende:
Hoe doe je smileys op je mobiel? Ken alleen deze
Is er al ergens een conspiracy-theory-topic over Pearl en Berget, want ik vind die Pearl toch altijd zo chagrijnig kijken bij die promodingenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:00 schreef Cee het volgende:
Godverdomme gun me eens 1 programma zonder het geleur met Dreamgirls for God's sake.
Moet je uit je hoofd lerenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Vroeg ik vorige week. Geen antwoord op gekregen.
Er zijn maar dertigzestig smileys of zo. Wees preciezerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Door!!!quote:
Nu weer niet waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |