42.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:48 schreef hunter2011 het volgende:
Hoe oud is die Irma? Geen kuikentje meer toch
Er is 1 goede versie van het nummer!quote:
Dat kuiken is al een aardige pekingeend geworden jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:48 schreef hunter2011 het volgende:
Hoe oud is die Irma? Geen kuikentje meer toch
Ze zou zo in Indiana Jones film kunnen spelen als skelethoofdquote:
Of als Skeleton in een He-man filmquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze zou zo in Indiana Jones film kunnen spelen als skelethoofd
en straks hoor je er gewoon niks vanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:50 schreef Pheno het volgende:
Echt, moeten ze 1x zingen, meteen een kutstemEn dat wil een carriere krijgen waarin ze vaker moet zingen:')
Doe eens niet zo verbaasdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
goed, 15 minuten verder en dan krijgen we de tweede battle te zien
Dat heb ik alleen bij een lekkere kerel die zijn shirt uitdoet...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:51 schreef TheVulture het volgende:
We gaan zo ongeveer wel af op de meest kleurloze winnaar van The Voice ever of niet, ik heb echt bij niemand een "ik moet aan het zuurstof"-gevoel
Voor onder de douche.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:52 schreef hunter2011 het volgende:
Irma heeft eigenlijk best wel een goede stem
Stylisten ftw...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Die rapster verrast me nog wel een beetje
Inderdaad, Irma heeft haar kansen allang gehad. Die doe dame in rode jurk maar door.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
En dan begint de live show en heeft Irma het niet meer.
Geef die andere maar een kans
Wie was hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:54 schreef Cee het volgende:
Heeft de winnares van vorig jaar eigenlijk al een album uit?
Ze vertragen het nummer ook nog eens, als ik ergens niet tegen kanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |