Ja het gebeurt ook hier ... Jij DM toch ook met al die dames? Of ben ik echt alleen ...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:25 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie mij aub niet meer uit willen schelden? Ik word daar een beetje verdrietig van.
Ik DM alleen met mezelf, maar dat mag ik van jou niet meer vertellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:34 schreef chufi het volgende:
Ja het gebeurt ook hier ... Jij DM toch ook met al die dames? Of ben ik echt alleen ...
Ja dat is zieligquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik DM alleen met mezelf, maar dat mag ik van jou niet meer vertellen.
Ja na 28 wordt alles beter , maar als je daar in blijft hangen houdt het een keer op ...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben ik zielig en dan gaan ze me nog pesten ook....man, man, man. Wat een zwaar leven.
Wat heeft dat met pesten te maken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het gebeurt ook hier ... Jij DM toch ook met al die dames? Of ben ik echt alleen ...
Waarom heb je het over? Af en toe een dm of pm noem jij stalken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:45 schreef chufi het volgende:
achter de Schermen wordt gestalkt .. Ik probeer altijd netjes te blijven maar hoe de rest zich gedraagt
Meer in het algemeen... Tussen ons onderling en zo hier valt het mee.. Maar ik kan me voorstellen dat er andere zijn die wel lastig worden gevallen ...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heb je het over? Af en toe een dm of pm noem jij stalken?
Dan begrijp ik niet waar jouw beschuldiging van stalken ineens vandaan komt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer in het algemeen... Tussen ons onderling en zo hier valt het mee.. Maar ik kan me voorstellen dat er andere zijn die wel lastig worden gevallen ...
Ik beschuldig niemand maar probeer het te verklaren.... maar dat is niet makkelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet waar jouw beschuldiging van stalken ineens vandaan komt.
Vooral van jou begrijp ik dat niet.
Ze vergeten mij altijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat er andere zijn die wel lastig worden gevallen ...
ik wil niet dat jij in een DM naar iemand iets over mij zegtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:55 schreef chufi het volgende:
Kijk internet is nu gewoon de nieuwe wereld... Wat ik in een DM tegen iemand vertel over iemand bijvoorbeeld... Dat neem ie dan weer mee in zn eigen beoordeling over een bepaald persoon...
Daarvoor heb ik de "Oost-Indisch doof" knop.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg last van je eigen sores thuis
Als ik dat gedaan heb sorry, maar volgens mij niet dat ik het weetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil niet dat jij in een DM naar iemand iets over mij zegt
Niet zo serieus Chuufquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik dat gedaan heb sorry, maar volgens mij niet dat ik het weet
Nee ja tuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:49 schreef just me het volgende:
[..]
Niet zo serieus Chuuf
ik kan toch niet weten met hoeveel mensen jij DM-t, ik dacht altijd dat ik de enige was
Je klinkt nog niet helemaal zen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:53 schreef Deisyy het volgende:
Dan begrijp ik niet waar jouw beschuldiging van stalken ineens vandaan komt.
Vooral van jou begrijp ik dat niet.
Wales is een echte aanrader, je komt helemaal tot rust daar met uit het hoofd leren van de plaatsnamen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je klinkt nog niet helemaal zen.
Hoogste tijd om weer eens op vakantie te gaan.
Helaas ben ik daar nog nooit op vakantie geweest. Wel altijd nog eens willen doen, maar niet van gekomen. Zoals met wel meer dingen. Wel een aantal keren geweest ivm werk, maar veel meer dan de hotelbar heb ik toen niet van Wales gezien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wales is een echte aanrader, je komt helemaal tot rust daar met uit het hoofd leren van de plaatsnamen.
Laatste keer dat ik er was heb ik voornamelijk gras gezien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas ben ik daar nog nooit op vakantie geweest. Wel altijd nog eens willen doen, maar niet van gekomen. Zoals met wel meer dingen. Wel een aantal keren geweest ivm werk, maar veel meer dan de hotelbar heb ik toen niet van Wales gezien.
Slavinkquote:
Die kan Fann eten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk?
lapje rund of varken volgens mijquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Slavink is met een lapje ontbijtspek erom heen, blinde vink met een lapje runder- of kalfsvlees.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet ik veelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ik vind het niet lekker!quote:
Ik eet geen vlees meer.quote:
bewuste keus? Ik mag af en toe een lekker biefstukje eten maar ik zou ook zonder vlees eten kunnenquote:
Alleen Rund dus ? Weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
bewuste keus? Ik mag af en toe een lekker biefstukje eten maar ik zou ook zonder vlees eten kunnen
ik lust het niet meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
bewuste keus? Ik mag af en toe een lekker biefstukje eten maar ik zou ook zonder vlees eten kunnen
Goed voorbeeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik lust het niet meer
vis
[ afbeelding ]
Handig... dan kunnen de jongelui later een deuntje op hun blokfluit laten horenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:18 schreef Treehut362 het volgende:
vr 24 okt 2014, 17:02| lees voor
Tientallen miljoenen voor betere muziekles
DEN HAAG -
Om de creativiteit en muzikaliteit van leerlingen op de basisschool aan te wakkeren en te ontwikkelen, moeten er meer en betere muzieklessen komen. Met die gedachte slaan minister Jet Bussemaker (Onderwijs), theaterproducent Joop van den Ende en het Oranje Fonds de handen ineen. Het Rijk trekt tot 2020 in totaal 25 miljoen euro uit voor dit doel. Van den Ende zal samen met private partijen nog eens 25 miljoen euro inbrengen.
Goed idee.
hoe krijgen jullie altijd die linkjes verstopt in die tekst?quote:
komt trouwens omdat ik ditte heb gekeken...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Handig... dan kunnen de jongelui later een deuntje op hun blokfluit laten horen
als ze hun tandarts of doktersrekeningen niet kunnen betalen
Copy de link klik ketting naast plaatje ding .. Dat is het en anders kom ik het je volgende week wel even voor doen ..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe krijgen jullie altijd die linkjes verstopt in die tekst?![]()
Ik heb dat altijd al eens willen vragen, dus vooruit, doe ik het nu![]()
Is trouwens en heel gedoe met die blinde vinken, vroeger staken ze die beestjes
de ogen uit met een hete naald, want dan zongen ze beter konden ze prijzen mee
winnen, die ''baasjes'' dan heh... dat vogeltje had er geen zak aan natuurlijk
Dat bedoel ik,of een beetje meer in de zorgquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:53 schreef sacha het volgende:
stop die 25 miljoen eerst in goed onderwijs stelletje mongolen, gaan we daarna wel muziek maken
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Copy de link klik ketting naast plaatje ding .. Dat is het en anders kom ik het je volgende week wel even voor doen ..
Aap is tegen die tijd allang molenaar ewordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:53 schreef sacha het volgende:
stop die 25 miljoen eerst in goed onderwijs stelletje mongolen, gaan we daarna wel muziek maken
ik krijg binnenkort mijn mantelzorg compliment van mijn eigen Aapquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
komt trouwens omdat ik ditte heb gekeken...
http://zembla.vara.nl/seizoenen/2014/afleveringen/23-10-2014
Wij gaan zoooooooooooo de lul zijn straksdie pil van Drion is écht hard nodig dan
nah, maar is toch zo? Laat ze blokfluit lekker in hun reet stekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Aap is tegen die tijd allang molenaar eworden
heeft je Aap mantelzorg dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg binnenkort mijn mantelzorg compliment van mijn eigen Aap
wel godverquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
heeft je Aap mantelzorg dan?
van jou zeker?![]()
Dat heet MOEDER Sas, geen mantelzorg
ik zag je wel hoor... ik ben niet blindquote:
Zorgshitzooiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Copy de link klik ketting naast plaatje ding .. Dat is het en anders kom ik het je volgende week wel even voor doen ..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet blind, maar wel vergeetachtig.
dat klinkt als muziek in mijn orenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:53 schreef sacha het volgende:
[/quote]quote:
Leuk voor je ouwe dag bedoel jequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
dat klinkt als muziek in mijn oren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
heb ik het zeker gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tegen die tijd ben ik doof en hoor ik niets meer van die muziekquote:
Ja, want met die weet je maar nooit...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor de zekerheid wacht ik eerst Sacha haar reactie maar af.
Yup ik denk ook ff ,,,quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, want met die weet je maar nooit...
Paars wordt donkerder en beweging makkelijker ...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... we hoeven ook weer geen uren te wachten...
Hoe is het met je ribben en de rest?
Ah... dan zal het wel goed komen denk ik, op dat paarse na, dat is een beetje raarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Paars wordt donkerder en beweging makkelijker ...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
Iets aan je ogen hebben is best eng....
maar ja, zal wel gewoon bloedstolsel zijn enzo.
Oooh heb je je panty aan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al geen sokken aan ...
En anders kun je altijd nog [ url=http://fann.nl]FANN[/url] typen (maar dan zonder de spatie tussen de [ en de u)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Zorgshitzooi
volgens mij werkt het![]()
heb ik maar 7 jaar over gedaan
wat moet ik zeggen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor de zekerheid wacht ik eerst Sacha haar reactie maar af.
ah nee.. dat friebeldingetje is wel handigerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En anders kun je altijd nog [ url=http://fann.nl]FANN[/url] typen (maar dan zonder de spatie tussen de [ en de u)
Jij moet natuurlijk helemaal niets.quote:
Ik lurk meer dan dat ik post. Overal op FOK!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
e bent wel een UTO lurker he ,,, OK de SC soms maar
Leg hem effe aan mij uit danquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk helemaal niets.
Ik ga er gewoon blindelings vanuit dat ik je woordgrapje goed begrepen heb.
Mijn vrouw is week vrij vanaf dinsdag en ze moet van mij verplicht naar een eiland, weet jij nog goede plek daar?quote:
Ik heb je trouwens net een dikke veer in je reet gestoken bij de buren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn vrouw is week vrij vanaf dinsdag en ze moet van mij verplicht naar een eiland, weet jij nog goede plek daar?
truequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grapjes uitleggen is nooit leuk.
Wat wil je uitgegeven PP ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw is week vrij vanaf dinsdag en ze moet van mij verplicht naar een eiland, weet jij nog goede plek daar?
Heb je geen keukeneiland?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
dit lijkt me echt een topic voor PP, kan die man zijn hart eens luchtenquote:
Die zullen er blij met zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens net een dikke veer in je reet gestoken bij de buren.
Lopend naar de kust lijkt me ook wel goed idee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
stuur haar op pelgrimstocht, ben je ook wel een weekje van d'r af...
Moet ie zelf de paarden doen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
stuur haar op pelgrimstocht, ben je ook wel een weekje van d'r af...
en op de knietjes als ze terug wil komenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lopend naar de kust lijkt me ook wel goed idee.
Dat gaat nog een pareltje worden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
dit lijkt me echt een topic voor PP, kan die man zijn hart eens luchten![]()
R&P / Vertel *hier* je dagelijkse relatiebeslommeringen. [2]
Is alweer deel 2quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gaat nog een pareltje worden.
ik heb het doodgeslagen daarquote:
Het was aan het miezeren, ik liep met de pro (had nog 'n gratis lesje tegoed) en heb weer veel nuttige tips gekregen. Ik wilde me alleen uitsloven op de 1e hole, lekker doordraaien en nu heb ik pijn in mijn bovenbeen, spiertje verrekt of zo. Ondertussen werkbespreking gehouden, we gaan volend jaar juli weer 'n midweek naar de Ardennen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo hoor ik het graag ... Niets zo mn dingen
Nog een beetje droog kunnen spelen ?
40+ / [40+ SC #444] Over merries en Worstemannen in een steegquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
Het wordt wel steeds erger al dat gelink naar andere topics....
je hoeft niet te klikken, ik vind het soms wel handig hoor die linkjes!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
Het wordt wel steeds erger al dat gelink naar andere topics....
vull materiaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #444] Over merries en Worstemannen in een steeg
Stress op het werkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze heeft ook potentie. R&P / Waardoor gaan relaties "stuk"?
nou dat zijn heel wat voorbeelden FANN, toch niet met allemaal ervaring ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Stress op het werk
Financiële problemen
Overspel
Verveling
Ouder worden
Seksuele problemen
Niet goed met elkaar kunnen praten
Karakters die botsen
Onenigheid over kinderen
bijvoorbeeld
Nah....uitelkaar gegroeid.....doet het altijd goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Stress op het werk
Financiële problemen
Overspel
Verveling
Ouder worden
Seksuele problemen
Niet goed met elkaar kunnen praten
Karakters die botsen
Onenigheid over kinderen
bijvoorbeeld
Nee, gewoon googlenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
nou dat zijn heel wat voorbeelden FANN, toch niet met allemaal ervaring ?
De koek was op ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nah....uitelkaar gegroeid.....doet het altijd goed.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, gewoon googlen![]()
http://succesmetmannen.nl/Waarom-een-relatie-stuk-loopt.html
we leefden als broer en zusquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
Nee, gewoon googlen![]()
http://succesmetmannen.nl/Waarom-een-relatie-stuk-loopt.html
Echt he....die zin alleen al is een reden om een relatie te beëindigen. Het is dat ik principiëel de kotssmiley niet gebruik, maar anders was nu het perfecte moment geweest.quote:Als het niet meer gezellig is
http://www.ikwileenleukem(...)pen_steeds_stuk.htmlquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:00 schreef just me het volgende:
[..]![]()
die zal ik bewaren voor later als ik groot ben
quote:
Jullie geven me fantastische ideeën voor mijn R&P kloon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ene met het mooie oogquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.ikwileenleukem(...)pen_steeds_stuk.html
ikwileenleukeman.nl
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:30 schreef FANN het volgende:
dit lijkt me echt een topic voor PP, kan die man zijn hart eens luchten![]()
R&P / Vertel *hier* je dagelijkse relatiebeslommeringen. [2]
quote:
soms lijkt het er een beetje op en ik snap niet dat dat zooooooooooo verschrikkelijk is.quote:
[quote]quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
soms lijkt het er een beetje op en ik snap niet dat dat zooooooooooo verschrikkelijk is.
alsof je 25 jaar lang elkaar dagelijks moet bespringen ofzo
Neh.. als je dat verwacht gaat het zeker misquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] [b]Op [
niet dan?
Ik heb het nooit 25 jaar volgemaaktquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.. als je dat verwacht gaat het zeker mis
Vind ik wel leuk, ik mis jullie een beetje hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Hi allemaal
Kom maar weer eens binnen wippelen hiero
En dat kan hier gewoon, maar dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Hi allemaal
Kom maar weer eens binnen wippelen hiero
Is ook de enige juiste manierquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doe ik wel tegen de man himself
Ik mis mezelf ook hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:08 schreef FANN het volgende:
Vind ik wel leuk, ik mis jullie een beetje hier
Zojuist gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
En dat kan hier gewoon, maar dat weet je zelf ook wel
Direct zijn. Is het beste. Ook voor het mannenbreinquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:10 schreef FANN het volgende:
Is ook de enige juiste manier![]()
Ik gooi het er ook altijd maar het liefste meteen uit![]()
Hoppa, hebben we dat ook weer gehad denk ik dan
Hoeveel jaar had je erop zitten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het nooit 25 jaar volgemaakt
Anders snappen ze het weer nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Direct zijn. Is het beste. Ook voor het mannenbrein
22 ongeveerquote:
Men eaterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
22 ongeveer![]()
geen mannen hoor maar huwelijksjaren
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik mis mezelf ook hier![]()
[..]
Zojuist gedaan
How is live? Nog steeds bij het UMCquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik mis mezelf ook hier![]()
[..]
Zojuist gedaan
Hebben wij ook, ik weet alleen niet hoe het werkt, moet ie nog een keer, voor de 200ste keer,quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:11 schreef Bluezz het volgende:
We zijn modern geworre hiero joh, we hebben zo'n google chromecast dingeltje.
Dan start je een film op je pc/mobiel/tab en hoppa hij streamt het zo naar je TV
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik 14.9quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
34 maanden is me weleens gelukt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme al 34 jaar binnenkort.
Jullie gaan gewoon de 50 halen! top tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is ook véél en ik geloof dat ik dat al wistquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
22 ongeveer![]()
geen mannen hoor maar huwelijksjaren
en meteen reageer je dubbelquote:
Das lang! Nog leuk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
ik kom daar wel eens.... best vaak het laatste jaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nooit gewerkt bij het umcer mot een V voor
En ja!
Heb nu contract/baangarantie tot mei 2016
Film aanzetten, tv aanzetten, rechtsboven op een vierkantje klikken en gaan met die stream, simpel man!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben wij ook, ik weet alleen niet hoe het werkt, moet ie nog een keer, voor de 200ste keer,
uitleggenmaar komt vast goed
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:15 schreef FANN het volgende:
ik kom daar wel eens.... best vaak het laatste jaar![]()
zoals jij het nu zegt wel, hij maakt er altijd zo'n stom technisch verhaal vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Film aanzetten, tv aanzetten, rechtsboven op een vierkantje klikken en gaan met die stream, simpel man!
Ja wacht maar tot je Duitse Merrie doetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze luistert nog steeds naar me.
Nu weer beter geloof ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat het minder?
Mag ook in DM/PM/Postduif
Dat ga ik gewoon doen en zet de knop om.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wacht maar tot je Duitse Merrie doet
dat klinkt heel, heel raar Chuufquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wacht maar tot je Duitse Merrie doet
JM geniet volop van haar kleindochterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:20 schreef Bluezz het volgende:
JM nog aan het golfen lees ik! Gaat het verders goed?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is simpel, vrouwen zeuren altijd en je moet dat weten te relativeren.
Tuurlijk Mopquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is simpel, vrouwen zeuren altijd en je moet dat weten te relativeren.
nee hij rookt weer, over één longquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
is je long dichtgeklapt door die val dan?
Lol, oeps sorry.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat voelt.. Maar diep ademen is pijnlijk..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet wel blijven ademen hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat voelt.. Maar diep ademen is pijnlijk..
Ga dan even langs je huisarts sufkop...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat voelt.. Maar diep ademen is pijnlijk..
hee ff serieus, regel dat dan ffquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee ff serieus, mijn vrouw moet echt uitwaaien op een eiland paar dagen.
met een beetje wind is de overtocht toch zo gedaanquote:
wat zoek je en welk eiland?quote:
Das net zon sufkop ... Maar zie geen nut behalve een verwijsbrief voor fotos... Ik adem verder gewoon..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga dan even langs je huisarts sufkop...
Newcastle ferry lijkt me perfectquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze wil naar de zee, dan lijkt me eiland ideaal.
lekker uitwaaien, heerlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze wil naar de zee, dan lijkt me eiland ideaal.
je moet zorgen dat ze op reis ook blij met je is!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na die reis gaat ze erg blij zijn met mij.
Bodensee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn vrouw heeft week vakantie en wil naar zee en ik probeer dat nu te regelen.
Oooh vandaar dat eilandquote:
je kunt gewoon niet zonder onsquote:
Mijn vrouw is het harde leven met weinig wel gewend, de plek is belangrijkste.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:45 schreef sacha het volgende:
huisje of hotel, luxe of maakt niet uit, lekker alleen zijn of?
wanneer?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw is het harde leven met weinig wel gewend, de plek is belangrijkste.
ik kom er morgen op terug, ff wat regelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgende week vanaf dinsdag, op maandag is nog vaste kleinzoon oppasdienst.
Tof.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kom er morgen op terug, ff wat regelen
mogen meer mannen een voorbeeld aan nemen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wat leuks regelen voor d'r omdat ik best wel lief ben soms.
Ik neem nooit bloemen meequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
mogen meer mannen een voorbeeld aan nemen!
jah goffer, ik wil ook wel eens naar een eiland...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
mogen meer mannen een voorbeeld aan nemen!
Via PM?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:58 schreef sacha het volgende:
[..]
jah goffer, ik wil ook wel eens naar een eiland...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:01 schreef just me het volgende:
Gaat PP vannacht hardop van dromen, morgen PM met sacha, morgen PM met sacha,morgen PM met sacha,morgen PM met sacha,
leuk voor zijn vrouw
Mijn vrouw gaat weer overbluft zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:01 schreef just me het volgende:
Gaat PP vannacht hardop van dromen, morgen PM met sacha, morgen PM met sacha,morgen PM met sacha,morgen PM met sacha,
leuk voor zijn vrouw
heb je wel eens gehoord van sister wivesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat weer overbluft zijn.
Ik kijk weinig TV en heb alleen gratis zenders.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
heb je wel eens gehoord van sister wives
je brengt haar toch wel even naar Harlingen hč?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Schat ik stuur je naar een eiland.
Die bij mij gratis! Een man met 5 vrouwen, ik bedoel er verder niets mee hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kijk weinig TV en heb alleen gratis zenders.
Ze heb trein voordeelkaart.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:06 schreef sacha het volgende:
[..]
je brengt haar toch wel even naar Harlingen hč?
Wanneer je soms wat plaatjes draait dan trekt dat vrouwen aan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
Die bij mij gratis! Een man met 5 vrouwen, ik bedoel er verder niets mee hoor
houden zoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je soms wat plaatjes draait dan trekt dat vrouwen aan.
Geen idee waarom en ben zo ouderwets als wat,
Die zet je toch gewoon achterop je paard!quote:
Ik ook met dat witte paard in mijn achterhoofdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:12 schreef sacha het volgende:
[..]
owkee...
ik dacht even tč romantisch
Daar scoor je altijd punten mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook met dat witte paard in mijn achterhoofd![]()
was bij een programma hadden ze onderzocht wat er in Honing zit en toen bleek overalquote:
Hoeveel?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
was bij een programma hadden ze onderzocht wat er in Honing zit en toen bleek overal
plastic in te zitten
Ja weetikveelquote:
Daar doe je niet alleen jezelf, maar ook een groot deel van FOK! een enorm plezier mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:18 schreef FANN het volgende:
Mwa... als je gebakken Tong voor mijn neus zet eet ik het wel op
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar doe je niet alleen jezelf, maar ook een groot deel van FOK! een groot plezier mee.
Ja, ik ken de reacties uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar doe je niet alleen jezelf, maar ook een groot deel van FOK! een groot plezier mee.
LoL.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar doe je niet alleen jezelf, maar ook een groot deel van FOK! een enorm plezier mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |