Deze heeft grotere tieten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:40 schreef Faazz het volgende:
Ik wilde ook ooit terug naar mijn ex. Nu heb ik mijn huidige vriendinnetje gevonden. Ben er helemaal blij mee en is in vele opzichten beter.
Te kleine tieten, meestal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:02 schreef Jaeger85 het volgende:
Op die vraag valt geen eenduidig antwoord te geven. Er zijn zoveel oorzaken te bedenken.
Wil je hem terug dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:24 schreef anoniem_2 het volgende:
En waarom kun je dan niet gewoon opnieuw beginnen en alles weer maken?
Nee, dat zou niet werken.. maar ik heb een tijd geprobeerd alles weer 'leuk zoals toen' te maken, wanneer het nog aan was. Het lukte dus niet.quote:
Omdat zijn gevoelens voor jou sowieso niet sterk genoeg waren, dan kan je proberen wat je wil... Je kan je ook afvragen waarom je dat uberhaupt zou willen proberen? Het was een ongezonde relatie, je wilde er niet voor niks een eind aan maken. Nu voel je je heel kut maar dat gaat echt voorbijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:31 schreef anoniem_2 het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet werken.. maar ik heb een tijd geprobeerd alles weer 'leuk zoals toen' te maken, wanneer het nog aan was. Het lukte dus niet.
Sommigen sterven juist als je ze teveel in het zonnetje zet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:41 schreef xodox het volgende:
Een relatie is als een plant. Elke dag water geven, anders sterft het uit
Je moet ze dan ook niet te veel in het zonnetje zetten héquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Sommigen sterven juist als je ze teveel in het zonnetje zet.
Sommige mensen verdienen het om altijd in het zonnetje gezett e worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:43 schreef xodox het volgende:
[..]
Je moet ze dan ook niet te veel in het zonnetje zetten hé
jij nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:43 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen het om altijd in het zonnetje gezett e worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |