Van jou en mango wist ik wel dat t niet klopte iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
En Spees wist allang onze naam. Grappig om terug te zien trouwens! Ik schrik er wel een beetje van dat de UD van Mariska pas half november was, wat fijn toch dat het zo goed met L gaat!
En Zoë, wat ga je hard!
mijn namen staan al weken vast, ik ben benieuwd of Spees die weet te radenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Fannetje het volgende:
Voorspel die van mij ook eens dan Spees. Ik heb nog inspiratie nodig
Ehmmm. Lotte of Sam!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Fannetje het volgende:
Voorspel die van mij ook eens dan Spees. Ik heb nog inspiratie nodig
Willem, Pieter, Simon of Bart.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn namen staan al weken vast, ik ben benieuwd of Spees die weet te raden
't zijn wel leuke namenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Willem, Pieter, Simon of Bart.
Kees!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn namen staan al weken vast, ik ben benieuwd of Spees die weet te raden
Nou ja, wij hadden toen met maar 1 kind natuurlijk wel tijd zat om alles s avonds uit te koken en netjes af te wassen na elke voedingquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:46 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha oeps! Moet nog ontdekken wat handig is met fv haha. Nouja iig genoeg flesjes dus
whaha, wel lekker kort, past mooi bij Jan en Geert .. maar toch .. neequote:
Dat is ook zo. Hebben we met 2babys en S vast minder tijd voor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou ja, wij hadden toen met maar 1 kind natuurlijk wel tijd zat om alles s avonds uit te koken en netjes af te wassen na elke voeding
al voelde het toen ook heel druk, how little did I know
zijn anders hele leuke kinderenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:33 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Het wordt geen saar hier kan ik jullie vertellen
vast welquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
zijn anders hele leuke kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zondag 26 oktober 2014 08:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een lekker ding, kwak..
Hoe lang moet je nog, Away?
Ik zie hier nu, achteraf gezien, een duidelijk verband tussen onrust in mijn hoofd (van het werken), en onrust in mijn lijf. Sinds ik in mijn hoofd de kalmte weer heb gevonden, is het met het voorwerk ook veel minder geworden. Zo hou ik het nog prima even uit!
Laat het los.. Een beter advies kan ik je niet geven. Geef het in ieder geval aan bij je vk dat je wat tegen dat soort dingen op ziet. Dan kan ze je misschien de week er voor informeren als ze toch zou willen checkenquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:21 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Jadaar ben ik me van bewust. Maar dan ben je volgens m'n moeder in een soort roes (omdat je met andere dingen bezig bent). En dat probeer ik heel hard te geloven.
ja! Ga ik even doen woensdagquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:32 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Laat het los.. Een beter advies kan ik je niet geven. Geef het in ieder geval aan bij je vk dat je wat tegen dat soort dingen op ziet. Dan kan ze je misschien de week er voor informeren als ze toch zou willen checken
Crump, laatste weekje. Overdracht nog. Beetje koffieleuten, cadeautjes ontvangen. Komt wel goed denk ik.
ik denk dat ze dat wel aangeven toch? Zo'n strip ding of zo?quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:46 schreef krijgerrtje het volgende:
Nouja, ik snap natuurlijk dat er een hoop staat te gebeuren daar onderen tijdens de bevalling maak ik me daar echt niet druk om, en nu ook niet, maar 't blijft toch een dingetje
Maar goed, ga er gewoon vanuit dat 't kan, en dan zien we donderdag wel
als ik het zelf niet ben, zijn de kinderen dat welquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:21 schreef Heliotrope het volgende:
Rustig hier trouwens! Iedereen van slag door de wintertijd?
* cluck cluck *quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi scheetjes, hoe is het met mijn liefste broedkipjes?
Ik zag dat heliobabe gedraaid was. Dat is fijn!!
Zeg, lees jij niet meer trouw mee hierquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
Druk! Met arbeidsintensieve peuter, financiële administratie, beslissen welke werkzaamheden aan het huis prioriteit hebben (afgezet tegen spaarpotje) en hoe we de slaapkamers gaan indelen/ aanpassen. Verantwoordelijk bezig, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
wanneer doen ze dat dan? Je eierstokken bekijken? Als je zwanger wilt worden?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:22 schreef Crumpette het volgende:
hehe. Ja ik heb ook net zo veel inwendige als uitwendige echo's gehad tot nu toe. Vooral als ze je eierstokken willen bekijken is het heel leuk
Maargoed, goed doel enzo.
geen-maagzuur boks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |