vast welquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
zijn anders hele leuke kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zondag 26 oktober 2014 08:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een lekker ding, kwak..
Hoe lang moet je nog, Away?
Ik zie hier nu, achteraf gezien, een duidelijk verband tussen onrust in mijn hoofd (van het werken), en onrust in mijn lijf. Sinds ik in mijn hoofd de kalmte weer heb gevonden, is het met het voorwerk ook veel minder geworden. Zo hou ik het nog prima even uit!
Laat het los.. Een beter advies kan ik je niet geven. Geef het in ieder geval aan bij je vk dat je wat tegen dat soort dingen op ziet. Dan kan ze je misschien de week er voor informeren als ze toch zou willen checkenquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:21 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Jadaar ben ik me van bewust. Maar dan ben je volgens m'n moeder in een soort roes (omdat je met andere dingen bezig bent). En dat probeer ik heel hard te geloven.
ja! Ga ik even doen woensdagquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:32 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Laat het los.. Een beter advies kan ik je niet geven. Geef het in ieder geval aan bij je vk dat je wat tegen dat soort dingen op ziet. Dan kan ze je misschien de week er voor informeren als ze toch zou willen checken
Crump, laatste weekje. Overdracht nog. Beetje koffieleuten, cadeautjes ontvangen. Komt wel goed denk ik.
ik denk dat ze dat wel aangeven toch? Zo'n strip ding of zo?quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:46 schreef krijgerrtje het volgende:
Nouja, ik snap natuurlijk dat er een hoop staat te gebeuren daar onderen tijdens de bevalling maak ik me daar echt niet druk om, en nu ook niet, maar 't blijft toch een dingetje
Maar goed, ga er gewoon vanuit dat 't kan, en dan zien we donderdag wel
als ik het zelf niet ben, zijn de kinderen dat welquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:21 schreef Heliotrope het volgende:
Rustig hier trouwens! Iedereen van slag door de wintertijd?
* cluck cluck *quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi scheetjes, hoe is het met mijn liefste broedkipjes?
Ik zag dat heliobabe gedraaid was. Dat is fijn!!
Zeg, lees jij niet meer trouw mee hierquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
Druk! Met arbeidsintensieve peuter, financiële administratie, beslissen welke werkzaamheden aan het huis prioriteit hebben (afgezet tegen spaarpotje) en hoe we de slaapkamers gaan indelen/ aanpassen. Verantwoordelijk bezig, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
wanneer doen ze dat dan? Je eierstokken bekijken? Als je zwanger wilt worden?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:22 schreef Crumpette het volgende:
hehe. Ja ik heb ook net zo veel inwendige als uitwendige echo's gehad tot nu toe. Vooral als ze je eierstokken willen bekijken is het heel leuk
Maargoed, goed doel enzo.
geen-maagzuur boks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |