Dat laatste iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:59 schreef Dyre het volgende:
Kwak, gefeliciteerd met jullie mooie mannetje!![]()
Op zaal? Man naar huis?Ik dacht echt dat dat nog van vroeger was
... Ben je net een gezin geworden, moet je als pappa alleen thuis slapen en als mamma zonder pappa op zaal
oh shit!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:19 schreef Heliotrope het volgende:
LadyT je vergeet jezelf te topvijven!
En november is het inderdaad nog lang niet *ontkent*
Klopte er trouwens iets van de datum- en naamvoorspellingen van Loj en Spees?
DD gefeliciteerd!
En kwakzor ook heel benieuwd naar uitgebreidere verhaal, maar vooral eerst genieten
Lieve kwak, wat een wolk van een baby!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:25 schreef kwakz0r het volgende:
Oh en hoi, ik kan niet slapen want naast me ligt de mooiste baby van de wereld.![]()
Geboren met keizersnede na een niet vlottende inleiding (incl. weeenstorm) om 21.42vanavond.
Hij heeft al lekker gedronken bij me. Nu op zaal, papa naar huis
Hij heet M.elle S.joerd T.obias
3750 gram, geschat op 50 cm
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat laatste idd. Lijkt me helemaal niet zo leuk.. Maar gelukkig mag het kindje er wel bij zoals ik het lees
.
DevilsAndDust: mag wel! Mijn vriend is ook fokker en wil er ook graag bij. Kentekenplaat heet hij.
Bedankt voor de felicitaties!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:52 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb ook hard gehuild toen ik dat hoorde. Maar ach, t is maar voor even....
1 okt Hilmoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:19 schreef Heliotrope het volgende:
Klopte er trouwens iets van de datum- en naamvoorspellingen van Loj en Spees?
Hier moet ik even voor uit de lurkstand.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Jij vroeg of ik er bij wilde , da's wat anders.
Van jou en mango wist ik wel dat t niet klopte iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
En Spees wist allang onze naam. Grappig om terug te zien trouwens! Ik schrik er wel een beetje van dat de UD van Mariska pas half november was, wat fijn toch dat het zo goed met L gaat!
En Zoë, wat ga je hard!
mijn namen staan al weken vast, ik ben benieuwd of Spees die weet te radenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Fannetje het volgende:
Voorspel die van mij ook eens dan Spees. Ik heb nog inspiratie nodig
Ehmmm. Lotte of Sam!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Fannetje het volgende:
Voorspel die van mij ook eens dan Spees. Ik heb nog inspiratie nodig
Willem, Pieter, Simon of Bart.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn namen staan al weken vast, ik ben benieuwd of Spees die weet te raden
't zijn wel leuke namenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Willem, Pieter, Simon of Bart.
Kees!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn namen staan al weken vast, ik ben benieuwd of Spees die weet te raden
Nou ja, wij hadden toen met maar 1 kind natuurlijk wel tijd zat om alles s avonds uit te koken en netjes af te wassen na elke voedingquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:46 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha oeps! Moet nog ontdekken wat handig is met fv haha. Nouja iig genoeg flesjes dus
whaha, wel lekker kort, past mooi bij Jan en Geert .. maar toch .. neequote:
Dat is ook zo. Hebben we met 2babys en S vast minder tijd voor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou ja, wij hadden toen met maar 1 kind natuurlijk wel tijd zat om alles s avonds uit te koken en netjes af te wassen na elke voeding
al voelde het toen ook heel druk, how little did I know
zijn anders hele leuke kinderenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:33 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Het wordt geen saar hier kan ik jullie vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |