Van jou en mango wist ik wel dat t niet klopte iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
En Spees wist allang onze naam. Grappig om terug te zien trouwens! Ik schrik er wel een beetje van dat de UD van Mariska pas half november was, wat fijn toch dat het zo goed met L gaat!
En Zoë, wat ga je hard!
mijn namen staan al weken vast, ik ben benieuwd of Spees die weet te radenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Fannetje het volgende:
Voorspel die van mij ook eens dan Spees. Ik heb nog inspiratie nodig
Ehmmm. Lotte of Sam!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Fannetje het volgende:
Voorspel die van mij ook eens dan Spees. Ik heb nog inspiratie nodig
Willem, Pieter, Simon of Bart.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn namen staan al weken vast, ik ben benieuwd of Spees die weet te raden
't zijn wel leuke namenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Willem, Pieter, Simon of Bart.
Kees!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn namen staan al weken vast, ik ben benieuwd of Spees die weet te raden
Nou ja, wij hadden toen met maar 1 kind natuurlijk wel tijd zat om alles s avonds uit te koken en netjes af te wassen na elke voedingquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:46 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha oeps! Moet nog ontdekken wat handig is met fv haha. Nouja iig genoeg flesjes dus
whaha, wel lekker kort, past mooi bij Jan en Geert .. maar toch .. neequote:
Dat is ook zo. Hebben we met 2babys en S vast minder tijd voor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou ja, wij hadden toen met maar 1 kind natuurlijk wel tijd zat om alles s avonds uit te koken en netjes af te wassen na elke voeding
al voelde het toen ook heel druk, how little did I know
zijn anders hele leuke kinderenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:33 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Het wordt geen saar hier kan ik jullie vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |