Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun jij niet een keer ophoeren met die kutvlaggetjes van je?
"Ja maar zij begonnenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Als joodjes zich nog eens afvragen waarom PSV'ers ze uitlachen als ze achterkomen, lees dan eens zo'n topic als vanavond terug, hypocriet volk
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Als joodjes zich nog eens afvragen waarom PSV'ers ze uitlachen als ze achterkomen, lees dan eens zo'n topic als vanavond terug, hypocriet volk
beetje kip en ei verhaal he, zo erg als afgelopen dinsdag was het zeker niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
5-1quote:
Als ik FA was had ik je geband voor die kutvlaggetjes van je.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee.
Ik mag dat gewoon posten.
Gelukkig ben jij geen FA.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik FA was had ik je geband voor die kutvlaggetjes van je.
Wat valt er te lachen om Ajax? 4 keer kampioen en verslaan regelmatig topclubs. PSV daarin tegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Naja de 5-1 tegen Pec was wel lachenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen om Ajax? 4 keer kampioen en verslaan regelmatig topclubs. PSV daarin tegen.
1-3quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen om Ajax? 4 keer kampioen en verslaan regelmatig topclubs. PSV daarin tegen.
Oke touche.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja de 5-1 tegen Pec was wel lachen
Zeker, dan was je al helemaal nooit meer in KLB gekomen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Leuk voor je. Jammer dat je geen mod bent geworden uiteindelijk.
HET ZIT DIEPquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Boeiend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeker, dan was je al helemaal nooit meer in KLB gekomen.
Ze staan nog gewoon bovenaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je wat aan als je het daarna weer weggeeft.
Ik zou de helft van de topics slotten in de hoop dat users meer moeite zouden nemen voor hun topics #Guus4modquote:
Je zegt het al nog. Zie ze zondag zo weer verliezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze staan nog gewoon bovenaan?
wiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zegt het al nog. Zie ze zondag zo weer verliezen.
Dan staan ze alsnog bovenaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zegt het al nog. Zie ze zondag zo weer verliezen.
Hoop het wel ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kusje erop, jongen. Morgen weer een dag.
PSV gaat niet verliezen van Utrecht joh, zou me verbazen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSV. Lekker Bruma en Rekik onder druk zetten.
De helft van de tijd wordt sowieso al de lange bal gespeeld, maar okquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSV. Lekker Bruma en Rekik onder druk zetten.
Utrecht heeft een zeer matig team.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat niet verliezen van Utrecht joh, zou me verbazen.
Ik hoorde in het begin van het seizoen dat Utrecht aanvallend en atractief voetbal ging spelen en dat Co Adriaanse daarop toe ging zien. Die blazen PSV echt helemaal weg zondag.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Standaard bij VI.quote:
Denk het ook niet, maar je weet het nooit. Zit echt geen enkele lijn in. Alles is puur toeval.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral uitwedstrijden dan, zijn ook de meest pittige na de winterstop.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ja ze staan NOG bovenaan.. maar met een ploeg die geen progressie maakt ga je na de winter weer down hill
Kut, nu ga ik daarvan dromen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op voor hij naar je huis komt en al die gratenpakhoertjes van je meeneemt om ze thuis te feeden en #viesdik te laten worden.
met pizza in het doel hebben de tegenstanders geen moeite.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar je weet het nooit. Zit echt geen enkele lijn in. Alles is puur toeval.
tegen luik, gekkiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord pakt nooit punten voor het Nederlandse voetbal.
Waarom vergeet jij Heraclesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral uitwedstrijden dan, zijn ook de meest pittige na de winterstop.
cambuur
vitesse
nac
ado den haag
fc twente
excelsior
az
feyenoord
ná de winterstop, hans.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom vergeet jij HeraclesNa zaterdag niet meer laatste koekoek.
de 'kenners' roepen al jaren bij de winterstop, muv vorig seizoen, dat psv kampioen zou worden.quote:
Ik snap echt niet waar ze dat op baseren. Alleen toen onder Advocaat snapte ik het nog wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de 'kenners' roepen al jaren bij de winterstop, muv vorig seizoen, dat psv kampioen zou worden.
''zoveel individuele kwaliteit omg omg omg fap fap fap.''quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar ze dat op baseren. Alleen toen onder Advocaat snapte ik het nog wel.
Veel sponsorlozen gezien vanavond, opvallend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:26 schreef hafcfan het volgende:
Bazen shirts van Everton. Sponsor loos
umbro maakt wel mooie shirts, die van nac vind ik ook wel mooiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:26 schreef hafcfan het volgende:
Bazen shirts van Everton. Sponsor loos
Traditie > Commerciequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Veel sponsorlozen gezien vanavond, opvallend.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Eto'o.. toch jammer dat hij uiteindelijk niet voor Ajax koos
Misschien mogen sommige sponsors niet in Europa? Zo mag je in Nederland geen gok of alcohol sponsors op je shirt hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Veel sponsorlozen gezien vanavond, opvallend.
Dat waren wel vermakelijke wekenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Eto'o.. toch jammer dat hij uiteindelijk niet voor Ajax koos
Ja zoiets zal het wel zijn denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien mogen sommige sponsors niet in Europa? Zo mag je in Nederland geen gok of alcohol sponsors op je shirt hebben.
Real moest zo ook al eens met een blank shirt spelen vanwege de CL sponsor een goksite was en dus Bwin van Real niet mocht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien mogen sommige sponsors niet in Europa? Zo mag je in Nederland geen gok of alcohol sponsors op je shirt hebben.
wil je 'm al zien voor de samenvatting?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
Blijkbaar moet er ergens een hele mooi goal zijn gescoord, bij tottenham ofso, ben benieuwd
Rambona goalquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
Blijkbaar moet er ergens een hele mooi goal zijn gescoord, bij tottenham ofso, ben benieuwd
vandaag niet hihahoquote:
Mertens maakte altijd zijn goals tegen de mindere ploegen. Nooit schitterde hij in de topwedstrijden. Toch mooi een transfer naar Napoli, niks mis mee.quote:
Young Boys ontvangen is ook opvallendquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
Best fout als je dan zingt: We love the Young Boys, we do..
Je hebt er eigenlijk geen reet aanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mertens maakte altijd zijn goals tegen de mindere ploegen. Nooit schitterde hij in de topwedstrijden. Toch mooi een transfer naar Napoli, niks mis mee.
hij is zo kleinquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het tegenzit zie je hem nooit idd
Eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mertens maakte altijd zijn goals tegen de mindere ploegen. Nooit schitterde hij in de topwedstrijden. Toch mooi een transfer naar Napoli, niks mis mee.
Mosterd na de maaltijd speler.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hebt er eigenlijk geen reet aan
Insigne is 40 keer beterquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd speler.
meer groente bedoel jequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moest ie maar meer pap eten vroeger
''zichtbaar boos''twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-10-2014 om 23:33:52Cocu is zichtbaar boos. Volgens hem viel de organisatie stilaan weg en werden taken niet langer door iedereen goed uitgevoerd. reageer retweet
kerel...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee man die kerel is kats uit vorm.
quote:
Mooie misser wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:36 schreef hafcfan het volgende:
Fiorentina in de competitie maken ze er een zooitje van en in Europa winnen ze alles
mini holbewonerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke jongetje. Wel veel baardgroei.
Valt mee. 26 of 27 dacht ik. Wel een leuke wisselspeler, maar ze hebben zoveel blessures dat hij nog mee doet ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die is ook al op het eind van zijn latijn toch
oh 27, dacht dat hij al in de 30 wasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Valt mee. 27 of 27 dacht ik. Wel een leuke wisselspeler, maar ze hebben zoveel blessures dat hij nog mee doet ook.
Die Dybala van Palermo is een wereld speler in wording let op mijn worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh 27, dacht dat hij al in de 30 was
Ik denk Bquote:
ben benieuwd wanneer guido vadala wordt opgehaald uit argentinië, ook een baasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Dybala van Palermo is een wereld speler in wording let op mijn worden.
Lijkt mij ookquote:
weer verlof aangevraagdquote:
goeie antwoord was Cquote:
me toquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kan alleen de avond sessie zien
's middags mis je toch niksquote:
Laatste 2 potjes zijn wel leukquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
's middags mis je toch niks
Wes Newton v Ian White
Vincent van der Voort v Robert Wagner
Rowby-John Rodriguez v Robert Thornton
Jamie Caven v Mensur Suljovic
Brendan Dolan v Michael Smith
Dave Chisnall v Jyhan Artut
Dean Winstanley v Kim Huybrechts
Christian Kist v Mervyn King
Winstanley tegen Belg is de enige ''aardige''quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wes Newton v Ian White
Suljovicquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wes Newton v Ian White
kist v king ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Winstanley tegen Belg is de enige ''aardige''
watquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]King was echt bar slecht op de wgp
Kist is ook maar kutquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]King was echt bar slecht op de wgp
Haha tegen Newton en Barney was het dramatische joh.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
watop WGP was hij heel goed vrek, bijna MVG eruitgetikt
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
minder grote bek aub jonge dame
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-10-2014 om 21:02:00@l_PSV1986 dat is een gezegde, Google ff reageer retweet
gelijkspelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:54 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk wint Inter dan blijft die trainer
0 doelpunten tegen in 3 wedstrijdenquote:
Die zijn niet zo slecht. Waren ook beter dan Inter(Al zegt dat niet zoveel)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dnjepper verliest van Qarabag? Wat?
Totogodquote:
Gelukkig was psv wel ruim voldoende vanavond he aapje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, nog een keer de afgang van Feyenoord
wk voorbij minder actiefquote:
Mad? Jelly? Zit diep he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig was psv wel ruim voldoende vanavond he aapje.
Kenneth vervalt in zijn oude tyfusfouten 40-45 meter voor de goal staanquote:
Oude fouten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Kenneth vervalt in zijn oude tyfusfouten 40-45 meter voor de goal staan
Hadden ze nooit moeten kopen
Met anderhalf miljard subisidie en DE GROOTSTE TALENTEN VAN NEDERLAND zo afgaan in eigen huisquote:
Merk hetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wk voorbij minder actief![]()
gaat lekker en met jou?
Haha.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Met anderhalf miljard subisidie en DE GROOTSTE TALENTEN VAN NEDERLAND zo afgaan in eigen huis
Het antwoord is dus NEE
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
overigens ben ik serieus fan van jorrit hendrix
gr
Marcelo al vergeten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:01 schreef hafcfan het volgende:
BrumaDat is echt de aller slechtste verdediger van PSV in 100 jaar.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:01 schreef hafcfan het volgende:
Marcelo vergeten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:01 schreef hafcfan het volgende:
a la Nikiforovquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4x rood in 58 wedstrijden, mooi gemiddelde van 14,5 wedstrijden voor 1 rode kaart.
Die autist zal altijd een buitenbeentje zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Tim Matavz was vroeger speler van PSV.
Nu is hij ook het buitenbeentje bij Augsburg.
eerst dacht ik ook, wat een kutgoal maar bleek achter standbeen te zijn dus toen genoot ik wel even.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
zie nu pas dat het achter het standbeen is
Duurde bij mij ook lang voor ik dat door had.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
zie nu pas dat het achter het standbeen is
Schaterlachenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_speelgoed_zien.html
gr gr
Ik zie nu pas dat ik perongeluk in dit topic postte ipv de SC, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jij post toch zovaak offtopic dat het niet uitmaakt.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik perongeluk in dit topic postte ipv de SC, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb je een berichtje gestuurd via de site..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |