Standaard bij VI.quote:
Denk het ook niet, maar je weet het nooit. Zit echt geen enkele lijn in. Alles is puur toeval.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat niet verliezen van Utrecht joh, zou me verbazen.
Vooral uitwedstrijden dan, zijn ook de meest pittige na de winterstop.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ja ze staan NOG bovenaan.. maar met een ploeg die geen progressie maakt ga je na de winter weer down hill
Kut, nu ga ik daarvan dromen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op voor hij naar je huis komt en al die gratenpakhoertjes van je meeneemt om ze thuis te feeden en #viesdik te laten worden.
met pizza in het doel hebben de tegenstanders geen moeite.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar je weet het nooit. Zit echt geen enkele lijn in. Alles is puur toeval.
tegen luik, gekkiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord pakt nooit punten voor het Nederlandse voetbal.
Waarom vergeet jij Heraclesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral uitwedstrijden dan, zijn ook de meest pittige na de winterstop.
cambuur
vitesse
nac
ado den haag
fc twente
excelsior
az
feyenoord
ná de winterstop, hans.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom vergeet jij HeraclesNa zaterdag niet meer laatste koekoek.
de 'kenners' roepen al jaren bij de winterstop, muv vorig seizoen, dat psv kampioen zou worden.quote:
Ik snap echt niet waar ze dat op baseren. Alleen toen onder Advocaat snapte ik het nog wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de 'kenners' roepen al jaren bij de winterstop, muv vorig seizoen, dat psv kampioen zou worden.
''zoveel individuele kwaliteit omg omg omg fap fap fap.''quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar ze dat op baseren. Alleen toen onder Advocaat snapte ik het nog wel.
Veel sponsorlozen gezien vanavond, opvallend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:26 schreef hafcfan het volgende:
Bazen shirts van Everton. Sponsor loos
umbro maakt wel mooie shirts, die van nac vind ik ook wel mooiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:26 schreef hafcfan het volgende:
Bazen shirts van Everton. Sponsor loos
Traditie > Commerciequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Veel sponsorlozen gezien vanavond, opvallend.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Eto'o.. toch jammer dat hij uiteindelijk niet voor Ajax koos
Misschien mogen sommige sponsors niet in Europa? Zo mag je in Nederland geen gok of alcohol sponsors op je shirt hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Veel sponsorlozen gezien vanavond, opvallend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |