Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun jij niet een keer ophoeren met die kutvlaggetjes van je?
"Ja maar zij begonnenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Als joodjes zich nog eens afvragen waarom PSV'ers ze uitlachen als ze achterkomen, lees dan eens zo'n topic als vanavond terug, hypocriet volk
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Als joodjes zich nog eens afvragen waarom PSV'ers ze uitlachen als ze achterkomen, lees dan eens zo'n topic als vanavond terug, hypocriet volk
beetje kip en ei verhaal he, zo erg als afgelopen dinsdag was het zeker niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
5-1quote:
Als ik FA was had ik je geband voor die kutvlaggetjes van je.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee.
Ik mag dat gewoon posten.
Gelukkig ben jij geen FA.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik FA was had ik je geband voor die kutvlaggetjes van je.
Wat valt er te lachen om Ajax? 4 keer kampioen en verslaan regelmatig topclubs. PSV daarin tegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Naja de 5-1 tegen Pec was wel lachenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen om Ajax? 4 keer kampioen en verslaan regelmatig topclubs. PSV daarin tegen.
1-3quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen om Ajax? 4 keer kampioen en verslaan regelmatig topclubs. PSV daarin tegen.
Oke touche.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja de 5-1 tegen Pec was wel lachen
Zeker, dan was je al helemaal nooit meer in KLB gekomen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Leuk voor je. Jammer dat je geen mod bent geworden uiteindelijk.
HET ZIT DIEPquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Boeiend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeker, dan was je al helemaal nooit meer in KLB gekomen.
Ze staan nog gewoon bovenaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je wat aan als je het daarna weer weggeeft.
Ik zou de helft van de topics slotten in de hoop dat users meer moeite zouden nemen voor hun topics #Guus4modquote:
Je zegt het al nog. Zie ze zondag zo weer verliezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze staan nog gewoon bovenaan?
wiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zegt het al nog. Zie ze zondag zo weer verliezen.
Dan staan ze alsnog bovenaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zegt het al nog. Zie ze zondag zo weer verliezen.
Hoop het wel ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kusje erop, jongen. Morgen weer een dag.
PSV gaat niet verliezen van Utrecht joh, zou me verbazen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSV. Lekker Bruma en Rekik onder druk zetten.
De helft van de tijd wordt sowieso al de lange bal gespeeld, maar okquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSV. Lekker Bruma en Rekik onder druk zetten.
Utrecht heeft een zeer matig team.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat niet verliezen van Utrecht joh, zou me verbazen.
Ik hoorde in het begin van het seizoen dat Utrecht aanvallend en atractief voetbal ging spelen en dat Co Adriaanse daarop toe ging zien. Die blazen PSV echt helemaal weg zondag.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Standaard bij VI.quote:
Denk het ook niet, maar je weet het nooit. Zit echt geen enkele lijn in. Alles is puur toeval.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral uitwedstrijden dan, zijn ook de meest pittige na de winterstop.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ja ze staan NOG bovenaan.. maar met een ploeg die geen progressie maakt ga je na de winter weer down hill
Kut, nu ga ik daarvan dromen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op voor hij naar je huis komt en al die gratenpakhoertjes van je meeneemt om ze thuis te feeden en #viesdik te laten worden.
met pizza in het doel hebben de tegenstanders geen moeite.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar je weet het nooit. Zit echt geen enkele lijn in. Alles is puur toeval.
tegen luik, gekkiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord pakt nooit punten voor het Nederlandse voetbal.
Waarom vergeet jij Heraclesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral uitwedstrijden dan, zijn ook de meest pittige na de winterstop.
cambuur
vitesse
nac
ado den haag
fc twente
excelsior
az
feyenoord
ná de winterstop, hans.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom vergeet jij HeraclesNa zaterdag niet meer laatste koekoek.
de 'kenners' roepen al jaren bij de winterstop, muv vorig seizoen, dat psv kampioen zou worden.quote:
Ik snap echt niet waar ze dat op baseren. Alleen toen onder Advocaat snapte ik het nog wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de 'kenners' roepen al jaren bij de winterstop, muv vorig seizoen, dat psv kampioen zou worden.
''zoveel individuele kwaliteit omg omg omg fap fap fap.''quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar ze dat op baseren. Alleen toen onder Advocaat snapte ik het nog wel.
Veel sponsorlozen gezien vanavond, opvallend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:26 schreef hafcfan het volgende:
Bazen shirts van Everton. Sponsor loos
umbro maakt wel mooie shirts, die van nac vind ik ook wel mooiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:26 schreef hafcfan het volgende:
Bazen shirts van Everton. Sponsor loos
Traditie > Commerciequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Veel sponsorlozen gezien vanavond, opvallend.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Eto'o.. toch jammer dat hij uiteindelijk niet voor Ajax koos
Misschien mogen sommige sponsors niet in Europa? Zo mag je in Nederland geen gok of alcohol sponsors op je shirt hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Veel sponsorlozen gezien vanavond, opvallend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |