quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:40 schreef Gewas het volgende:
Mijn zoektocht met het ontdekken van nieuwe muziek is lang, lang geweest. Maar telkens blijf ik terugkomen bij de muziek van Roxy Music. Ik vind ze zelfs beter dan ABBA. (true story)
Ook altijd die lekkere wijven op hun albumcovers.![]()
[ afbeelding ]
Klacht: muziek zoals Roxy Music maken ze niet meer.
Als ik naar je zus kijk is de kans ook wel groot.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
ik zal ook wel kaal worden als ik zo mijn pa en zijn broers zie
heb ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik naar je zus kijk is de kans ook wel groot.
Je komt nog eens wat tegen als je op grienen zoektquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
Als houses er was hadden we nog even kunnen grienen om wat muziek.
preciesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso broers en/of zussen hebben__!
1 broerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso broers en/of zussen hebben__!
Dat zou houses nooit posten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je komt nog eens wat tegen als je op grienen zoekt
quote:
quote:
Ik hou m'n hart vast voor als het minder met m'n ouders gaat want dan is het wel duidelijk hoe de taakverdeling wordt.quote:
KLB / [KLBSC] Neeee.quote:
Daarom meer mods, 20 of zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als Hugecooll van huis is dansen de ratten.
ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat jou ouders besloten om na lil pressie geen kind meer te nemen.
Niet zo huilen.quote:
Jij houdt zeker van elektronische kutmuziek?quote:
Nee, offtopic SC-gedoe moet natuurlijk worden aangemoedigd.quote:
Ja dat is ook gewoon zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, offtopic SC-gedoe moet natuurlijk worden aangemoedigd.Geef nou maar toe, je bent niks meer dan een vieze SC-hoer.
Alsof jij ooit van je leven een fatsoenlijke post gemaakt hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, offtopic SC-gedoe moet natuurlijk worden aangemoedigd.Geef nou maar toe, je bent niks meer dan een vieze SC-hoer.
Frank houdt tenminste wel van alpaca's.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef RetRy32 het volgende:
Als ik hugecooll hoor krijg ik gelijk een emogif op mijn smoel.
Jouw "ontopic" posts zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij houdt zeker van elektronische kutmuziek?
Zeker.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is ook wel een fijne plaat.
quote:
Frank_Derby is sowieso een aardige man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Frank houdt tenminste wel van alpaca's.
Dit luister ik momenteel:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij houdt zeker van elektronische kutmuziek?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof jij ooit van je leven een fatsoenlijke post gemaakt hebt. Rot op man, ga ergens anders relnichten.
Zie de SC-hoeren op hun pikkies zijn getrapt dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jouw "ontopic" posts zijn
"TS is een mongool"
"Fail"
"goed topic"
Mooie jijbak. Hulde.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit luister ik momenteel:
Maar ik tijdens het studeren staat vaak klassieke muziek aan de laatste tijd.
[..]
[..]
Zie de SC-hoeren op hun pikkies zijn getrapt dan.![]()
Ik heb laatst jouw alpaca's verwijderd. Topics met potentie, al staat het jou niet aan, hoef je niet meteen te gaan verneuken natuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Frank houdt tenminste wel van alpaca's.
Heb je wel eens foto's gezien van Frank z'n interieur? Het schijnt dat de eikenhouten met koper afgezette relax fauteuil 5 cm verzakking veroorzaakt heeft van de hele straat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Frank_Derby is sowieso een aardige man.
Een gozer waarmee je met een blikje bier zou gaan schaken op het balkon van zijn goedkope flat.
Dit valt me vies tegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb laatst jouw alpaca's verwijderd. Topics met potentie, al staat het jou niet aan, hoef je niet meteen te gaan verneuken natuurlijk.
Dat vind ik wel echt vreselijk.quote:
Jij bent op je pik getrapt met je gehuil over KLB.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit luister ik momenteel:
Maar ik tijdens het studeren staat vaak klassieke muziek aan de laatste tijd.
[..]
[..]
Zie de SC-hoeren op hun pikkies zijn getrapt dan.![]()
Wat een lelijk woord, zeg dan gewoon tu quoque. Oh ja, feitje voor je, het hele internet zit vol drogredenen.quote:
Aan die zin ben ik inmiddels in mijn leven wel gewend geraakt. Zowel in de slaapkamer als daar buiten.quote:
Oké ghphquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een lelijk woord, zeg dan gewoon tu quoque. Oh ja, feitje voor je, het hele internet zit vol drogredenen.
Goh, verrassend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt vreselijk.
Nee hoor, gewoon een terechte klacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij bent op je pik getrapt met je gehuil over KLB.
Hellend vlak dit.quote:
Uh, nee.quote:
Optyfen met die laffe zooi.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef Pulzzar het volgende:
Dit is de Nederlandse popmuziek van vroeger:
Dit is de Nederlandse popmuziek van nu:
Het is allemaal even kut.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef Pulzzar het volgende:
Alleen de titel is al kut.quote:
Gelukkig hadden ze ook goede muziekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef Pulzzar het volgende:
doe maar is wel okequote:
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
Als houses er was hadden we nog even kunnen grienen om wat muziek.
ik pak je nogquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
hoop niet dat ze leest dat ik haar bitch noemde, dan krijg ik weer klappen
Vroeger was het wel om aan te horen. Bands zoals Doe Maar en de Frank Boeijen deden tenminste nog moeite om er in artistiek opzicht wat moois van te maken.quote:
En dan Claw Boys Claw vergeten...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig hadden ze ook goede muziek
Dat probeerde ik eerst wel nog, maar tegenwoordig heb ik dat maar opgegeven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet alle tubejes luisteren
Met omschrijving er standaard bij zou het wel beter zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat probeerde ik eerst wel nog, maar tegenwoordig heb ik dat maar opgegeven.
Dit is hoogstens leuk om met een joint erbij te luisteren voor je gaat slapen als je drie nachten wakker geweest bent.quote:
Dit werkt ook niet meer:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef roodborst het volgende:
[..]
Wij zongen vroeger altijd "ik heb stiekem met je geneukt".
quote:
De remix is beter.quote:
En kijk nu 's naar dit:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |