quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:40 schreef Gewas het volgende:
Mijn zoektocht met het ontdekken van nieuwe muziek is lang, lang geweest. Maar telkens blijf ik terugkomen bij de muziek van Roxy Music. Ik vind ze zelfs beter dan ABBA. (true story)
Ook altijd die lekkere wijven op hun albumcovers.![]()
[ afbeelding ]
Klacht: muziek zoals Roxy Music maken ze niet meer.
Als ik naar je zus kijk is de kans ook wel groot.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
ik zal ook wel kaal worden als ik zo mijn pa en zijn broers zie
heb ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik naar je zus kijk is de kans ook wel groot.
Je komt nog eens wat tegen als je op grienen zoektquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
Als houses er was hadden we nog even kunnen grienen om wat muziek.
preciesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso broers en/of zussen hebben__!
1 broerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso broers en/of zussen hebben__!
Dat zou houses nooit posten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je komt nog eens wat tegen als je op grienen zoekt
quote:
quote:
Ik hou m'n hart vast voor als het minder met m'n ouders gaat want dan is het wel duidelijk hoe de taakverdeling wordt.quote:
KLB / [KLBSC] Neeee.quote:
Daarom meer mods, 20 of zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als Hugecooll van huis is dansen de ratten.
ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat jou ouders besloten om na lil pressie geen kind meer te nemen.
Niet zo huilen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |