Gelukkig doet sherlock het niet anders was de Limburgse homo beweging ter bevordering van de rechten van metalheads op komen draven.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig doet sherlock het niet anders was de Limburgse homo beweging ter bevordering van de rechten van metalheads op komen draven.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
Ik luister alleen muziek met minder dan 500 views op youtube.
lekker met de haren wapperenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jonguh... ik kom uit die scene... jullie kwetsen me
Dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan wel
posten omdat je denkt dat het niet mainstream is o.i.d. maar het staat allemaal op youtube dus bijzonder is het niet.
Slaap_Zak begint kaal te worden?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
oh nee dat kun je tegenwoordig ook al niet meer
Dat vond ik als kind zo'n enge zangeres, omdat ze zo groot was vergeleken met die dude en ook een octaaf lager zong dan hemquote:
Ik probeer mensen af en toe eens verder te laten kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:45 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat vond ik als kind zo'n enge zangeres, omdat ze zo groot was vergeleken met die dude en ook een octaaf lager zong dan hem
ja waar is die bitchquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
Als houses er was hadden we nog even kunnen grienen om wat muziek.
Ripquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
Als houses er was hadden we nog even kunnen grienen om wat muziek.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
En af en toe te laten zien dat er ook veel goede Nederlandse muziek is bijvoorbeeld.
quote:
hahahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Slaap_Zak begint kaal te worden?
Snel slotjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
inb4 Frank over z'n weelderige krullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |